آندره‌آ آناستازی، سرمربی تیم پروجا ایتالیا در آستانه خروج از باشگاه و حضور در مودنا قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صادق درودگر می‌گوید باشگاه پرسپولیس مشکلی بابت پیوستن عبدی به نساجی ندارد اما خود این بازیکن با تراکتور قرارداد بسته است.
سازمان هواپیمایی گزارش مربوط به سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام‌که منجر به جان باختن معلم خلبان ‌و دانشجوی این پرواز شد را منتشر کرد.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه، امیدآفرین و بدون باخت تیم ملی والیبال را تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی ضمن تبریک پیروزی بدون باخت تیم ملی والیبال زیر ۲۱ سال کشور در رقابت‌های قهرمانی جهان، این پیروزی را به نمایش گذاشتن جلوه دیگری از توانمندی و استعداد جوانان ایران دانست.
سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران طی نامه‌ای، ضمن تبریک بابت انتخاب حسین سلاح‌ورزی به ریاست اتاق ایران بر آمادگی این سفارت برای همکاری همه‌جانبه در راستای منافع دو کشور تأکید کرد.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پیامی صعود تیم ملی فوتبال نوجوانان به جام جهانی را تبریک گفت.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پیامی به دکتر داوران به دلیل کسب مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا تبریک گفت.
رییس فدراسیون جهانی فوتبال در پیامی قهرمانی باشگاه پرسپولیس را تبریک گفت.
مدیرعامل انجمن دوقلوها و چندقلوهای ایران با ارسال پیام تبریکی به روزبه چشمی بابت تولد فرزندانش تبریک گفت.
اتاق تهران آخرین اتاق بین اتاق‌های سراسر کشور بود که انتخاباتش برگزار شد. در این جلسه، انتخابات طبق آیین‌نامه برگزار شد. ابتدا هیات رییسه سنی برای اداره جلسه انتخابات، از میان اعضای هیات نمایندگان انتخاب شدند و بر این اساس، محمدرضا بهرامن ریاست سنی این هیات را برعهده گرفت. در ادامه پیام باقری، عطاالله اشرفی‌اصفهانی و مریم تاج‌آبادی نیز به ترتیب به عنوان دو ناظر و منشی هیات رییسه سنی معرفی شدند.
دبیر ستاد حقوق بشر در پیامی نسبت به قتل «جوردن نیلی» سیاه‌پوستی که در مترو نیویورک به خاطر فشار دادن گردنش به دست یک سفیدپوست جان باخت، واکنش نشان داد.
دبیر ستاد حقوق بشر در پیامی نسبت به قتل «جوردن نیلی» سیاه‌پوستی که در مترو نیویورک به خاطر فشار دادن گردنش به دست یک سفیدپوست جان باخت، واکنش نشان داد.
پیامک توقیف خودرو برای حجاب آمده و کدی برای اعتراض گذاشته‌اند، اما وقتی کد اعتراض را وارد می‌کنید پیغام می‌دهد کد اشتباه است!
در هفته آخر لیگ هشتم درحالی که ذوب‌آهن به یک مساوی مقابل فولاد با هدایت مجید جلالی نیاز داشت تا قهرمان شود، استقلال باید در مشهد پیام را می‌برد و منتظر باخت ذوب به فولاد می‌ماند آنهم در حالی که فولاد هیچ فرقی برایش نمی‌کرد که ببرد، مساوی کند یا ببازد. جلالی ماجرای آن روزها را افشا می‌کند
در پیام وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی با سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان به صورت علی الحساب خبر داد.
در پیام وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی با سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان به صورت علی الحساب خبر داد.
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید قهرمانی حق سپاهان است و آنها بهانه‌ای هم برای از دست دادن جایگاه فعلی خود ندارند.
وزیر ورزش در پی جان باختن سه فوتبالیست ایرانی در زلزله‌ی ترکیه پیام تسلیت صادر کرد.
امیر قطر در پی وقوع زلزله شدید در جنوب ترکیه و جان باختن هزاران نفر، به رئیس جمهور این کشور پیام تسلیت فرستاد.
معاون اول رئیس جمهور در پیام‌هایی جداگانه به نخست وزیران سوریه و ترکیه، جان باختن شماری از شهروندان آن کشورها را در حادثه زلزله اخیر تسلیت گفت.
درست است که آلمان امروز در کمال ناباوری از ژاپن باخت، اما پیامی که دلش می‌خواست را به جهان رساند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی جان باختن شماری از فلسطینیان در حادثه آتش‌سوزی در شمال نوار غزه را تسلیت گفت.
فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح با صدور پیامی مشترک، ضمن قدردانی و تشکر بابت حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، با ایشان تجدید عهد و بیعت کردند.
سرمربی پرسپولیس بابت شرایط شکل گرفته و حمایت‌ها از هواداران، مدیریت و پیشکسوت تشکر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ