در پیام وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی با سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان به صورت علی الحساب خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دنبال رأی اخیر دیوان عدالت اداری سقف سنی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان شکسته می‌شود و حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان دیگر ۲۴ سال نیست.
اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تربیت نسلی انقلابی و فعال در عرصه‌های علمی کشور از جمله مهمترین مأموریت‌های آموزش و پرورش است.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۵۵۰ باب مدرسه در مناطق کم‌ برخوردار استان اصفهان در دستور کار ویژه طرح شهید عجمیان است و بهسازی و شاداب‌سازی خواهند شد.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک: مشکل مردودی بیشتر در مناطقی که دو زبانه هستند مشاهده می‌شود و اتفاقا قانون گذار در سند تحول بنیادین آموزش به این مسئله فکر کرده و پیش‌بینی‌هایی داشته است که دوره پیش دبستانی در مناطق دو زبانه با حمایت دولت برگزار شود. منتها محدودیت اعتبارات مانع از این می‌شود که بتوانیم همه کودکان را در این مناطق پوشش دهیم.
سمنان- اگر آموزش و پرورش را یک سازمان در نظر بگیریم باید گفت تجهیزات سخت افزار و برنامه های اجرایی در آن نرم افزار هستند اما باید توجه داشت که مغزافزارها این دو را به مخاطب عرضه می کنند.
سمنان- اگر آموزش و پرورش را یک سازمان در نظر بگیریم باید گفت تجهیزات سخت افزار و برنامه های اجرایی در آن نرم افزار هستند اما باید توجه داشت که مغزافزارها این دو را به مخاطب عرضه می کنند.
وزیر آموزش و پرورش می‌گوید در روز اول ورودش به دولت با سوالی در مورد دربی مواجه شده و دچار لغزش زبانی شده است‌.
محمود احمدی‌بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه بیانیه انجمن اسلامی معلمان را ندیدم، تاکید کرد: «قالب مجلس به این نقطه رسیده که دولت رئیسی، کسی را هم‌وزن این وزارتخانه معرفی نخواهد کرد. چون در کاسه این دولت همین افراد هستند و نمایندگان مجلس بر این باورند که اگر به این گزینه رای نمی‌دادند یک گزینه ضعیف‌تر به مجلس معرفی می‌شد.»
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: محور مصوبات رئیس جمهور در دومین سفر خود به خوزستان در حوزه آموزش و پرورش عمرانی خواهد بود.
توقع و انتظار این بود که سازمان‌های پشتیبان و تأمین کننده منابع در اجرای این قانون همراهی به مراتب بهتری با نظام تعلیم و تربیت می‌داشتند؛ لیکن باتوجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی و بار مالی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه کشور، حقوق اسفند به‌صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود.
در پیام وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی با سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان به صورت علی الحساب خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره موضوع قطع همکاری معلم قائمشهری بابت انتشار کلیپی با محتوای نامناسب گفت: این خانم معلم اخراج نشده بود که مجدد به کار دعوت شود و فردا در محل کار خود حاضر خواهد بود و همکاری با وی ادامه دارد.
قم- امیرآبادی نماینده قم در خانه ملت در واکنش به حوادث مسمومیت دانش آموزان قمی در مدارس این استان اعلام کرد که سوال از وزیر آموزش و پرورش را در دستور کار قرار داده است.
بابک قرائی مقدم پزشک و کارشناس گفت: یعنی اول شخص یک طبیب است و علوم پزشکی را یاد گرفته و سپس وارد طب سنتی می‌شود. همین الان بسیاری پرونده‌های پزشکی وجود دارد که به دلیل قصور پزشکی برای بیماران مشکل ایجاد شده است. چگونه وزیر آموزش و پرورش فکر می‌کند که در هنرستان می‌توان طب سنتی را آموزش داد؟
هرچند که در مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش درباره محدودیت‌های تحصیل دانش‌آموزان به مساله جنسیت اشاره‌ای نکرده است، اما محمدرضا نیک‌نژاد، از معلمان با سابقه می‌گوید: «این قانون در گذشته برای دانش‌آموزان دختر اجرا می‌شد و فقط دختران متاهل بودند که با اجرای این مصوبات برای ادامه تحصیل در مدارس روزانه دچار مشکل می‌شدند، درواقع این یک مصوبه جنسیت‌زده بود که حالا باید بابت حذف آن خوشحال باشیم.»
درباره اینکه چنین ابلاغی صورت گرفته یا خیر و آیا در روز‌های آتی رقم می‌خورد یا نه، اطلاعی نداریم و بهتر است به جای حدس و گمان در این خصوص، همه چیز را به گذر زمان بسپریم؛ اما آیا ممکن است در نتیجه نامه نگاری یک وزیر، قدرت تصمیم گیری از کمیته‌های اضطرار آلودگی هوا گرفته شده یا آرای ایشان در این خصوص به نوعی وتو گردد؟
درباره اینکه چنین ابلاغی صورت گرفته یا خیر و آیا در روز‌های آتی رقم می‌خورد یا نه، اطلاعی نداریم و بهتر است به جای حدس و گمان در این خصوص، همه چیز را به گذر زمان بسپریم، اما آیا ممکن است که در نتیجه نامه نگاری یک وزیر، قدرت تصمیم گیری از کمیته‌های اضطرار آلودگی هوا گرفته شده یا آرای ایشان در این خصوص به نوعی وتو گردد؟
رئیس آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه مشاجره دو نوجوان باعث درگیری فیزیکی می‌شود، گفت: قاتل با وارد کردن ضربه چاقو به کتف مقتول تا رسیدن به بیمارستان در دم جان باخت.
رئیس اندیشکده مرآت گفت: در دنیا گفتمان ارتباطات با رویکرد حکمرانی اجتماعی باب شده است که جریانات اجتماعی دنیا را دنبال می‌کند.
زنجان-معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مهمترین ماموریت مجموعه آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب است.
فدراسیون فوتبال از وزیر آموزش و پرورش برای احداث ۱۰۹۰ زمین چمن مصنوعی و ۲۷۳ زمین فوتبال ساحلی در مدارس سراسر کشور در طرح شهید سلیمانی، تقدیر و تشکر کرد.
بابل- معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر تربیت نیروی انسانی تمدن ساز گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حقوق دومیلیونی معلمان اجرایی نمی شود.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی در دستورکار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ