رئیس جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه، امیدآفرین و بدون باخت تیم ملی والیبال را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پیامی ایستادن مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در سکوی نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان در اردن را به ملت بزرگ ایرن تبریک گفت.
رئیس جمهور به مناسبت سومین قهرمانی متوالی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در جهان پیام تبریک صادر کرد.
پس از قهرمانی تیم وزنه برداری نوجوانان ایران در قاره کهن، رئیس جمهور و سرپرست وزارت ورزش و جوانان با صدور پیام هایی این قهرمانی را تبریک گفتند.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران در آسیا را تبریگ گفت.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی والیبالیست‌های نوجوان کشورمان در آسیا را تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی والیبالیست‌های نوجوان کشورمان در آسیا را تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی ضمن تبریک پیروزی بدون باخت تیم ملی والیبال زیر ۲۱ سال کشور در رقابت‌های قهرمانی جهان، این پیروزی را به نمایش گذاشتن جلوه دیگری از توانمندی و استعداد جوانان ایران دانست.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در توئیتی با اشاره به بردهای تیم ملی هاکی بانوان، فینالیست شدن ایشان را تبریک گفت.
معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات آسیایی را به ملی پوشان و مردم ایران تبریک گفت.
رییس جمهور پیشین کشورمان در پیامی درگذشت سید جواد طباطبایی فیلسوف ایرانی را تسلیت گفت.
رییس جمهور پیشین کشورمان در پیام هایی جداگانه به رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه و بشار اسد رییس جمهور سوریه جان باختن تعداد زیادی از مردم ترکیه و سوریه در زلزله را تسلیت گفت.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پس از پیروزی تیم ملی کشورش برابر ایران، سخنرانی کوتاهی را برپا کرد.
رئیس قوه قضاییه طی پیامی قهرمانی‌های غرورآفرین تیم‌های ملی کشتی فرنگی و فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی را تبریک گفت.
رئیس جمهور در دو پیام جداگانه قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم ملی کشتی فرنگی را تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جام‌جهانی آذربایجان آن را پیروزی غرورانگیز و نماد توانمندی و شایستگی ورزشکاران و جوانان لایق ایران اسلامی دانست.
رئیس قوه قضائیه، در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات جهانی اسپانیا تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا را به عموم ملت شریف ایران تبریک گفت و از ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران این تیم صمیمانه تشکر کرد.
سردار قاآنی در پیامی از اقدام شجاعانه رئیس جمهور کشورمان در تبیین جنایات آمریکا و تقبیح ترور قهرمان مبازره با تروریسم شهید حاج قاسم سلیمانی در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد قدردانی کرد.
رئیس جمهور در پیامی درخشش تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان و کسب زودهنگام قهرمانی جهان را به همه مردم ایران اسلامی تبریک گفت.
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی رییس جمهور پیشین کشورمان در پیامی به انجمن اسلامی مهندسان ایران تاکید کرد: عدالت آنگاه تحقق می یابد که حق هرصاحب حقی به او داده شود و کدام حق بالاتر از حق حاکمیت انسان بر سرنوشت خود که اگر بود فساد از میان برمی خیزد و فقر و محرومیت و تبعیض محو می شود .
بر اساس صورت مالی منتشر شده سازمان بورس در سامانه کدال، درآمد این سازمان با کاهش ۵۲ درصدی مواجه شده که علت این کاهش، غالبا به دلیل کاهش کارمزد نظارتی بر معاملات بورس و فرابورس بوده است.
رییس جمهور پیشین کشورمان در پیامی درگذشت حبیب الله صادقی هنرمند پیشکسوت را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ