وزیر ورزش در پی جان باختن سه فوتبالیست ایرانی در زلزله‌ی ترکیه پیام تسلیت صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی، درگذشت شیخ سعید بن زاید آل نهیان نماینده حاکم ابوظبی را به برادر ایشان، شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات عربی متحده تسلیت گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی درگذشت خواهر حسین شریعتمداری، فعال رسانه‌ای را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همشیره دکتر سید عباس صالحی نماینده، ولی فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات و صبیه عالم وارسته مرحوم آیت‌الله میرزا حسن صالحی را به خانواده محترم و بستگان معزز تسلیت گفت.
رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت همشیره دکتر سیدعباس صالحی نماینده ولی‌فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات و صبیه عالم وارسته مرحوم آیت‌الله میرزا حسن صالحی را به خانواده محترم و بستگان معزز تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی به رئیس جمهور و نخست وزیر هند، سانحه ناگوار و فاجعه‌بار تصادف قطار در ایالت اودیشا و جان باختن و مجروح شدن جمعی از شهروندان آن کشور را تسلیت گفت.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی در گذشت جهانگیر طلایی‌نیک، برادر سردار رضا طلایی‌نیک معاون توسعه و برنامه‌ریزی مدیریت و امور مجلس وزارت دفاع را به وی تسلیت گفت.
وزیر کشور با صدور پیام تسلیت مرحوم عماد افروغ را از چهره های اندیشمند و جامعه شناسی متعهد خواند.
امیر دریادار حبیب الله سیاری طی پیامی درگذشت برادرِ علی اکبر صالحی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و وزیر پیشین امور خارجه کشور را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور در پیام هایی جداگانه به نخست وزیر سوریه و معاون رئیس جمهور ترکیه، جان باختن شماری از شهروندان آن کشورها در حادثه زلزله اخیر را تسلیت گفت.
امیرعبداللهیان در توئیتر نوشت: با حضور در بیمارستان از روند درمانی کارکنان سفارت جمهوری آذربایجان مطلع شدم. همچنین در تماس تلفنی با همکارم «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان پیام تسلیت دکتر رئیسی را منتقل کردم.
وزیر کشور با صدور پیامی درگذشت همسر آیت الله العظمی جعفر سبحانی را تسلیت گفت.
وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی درگذشت مهندس رستم قاسمی را تسلیت گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیامی درگذشت وزیر امور خارجه فقید جمهوری بلاروس را تسلیت گفت.
وزیر کشور ترکیه پیام تسلیت آمریکا در پی انفجار دیروز در استانبول را رد و تأکید کرد واشنگتن با حمایت از سازمان‌ «پ‌ک‌ک» در این حمله تروریستی علیه آنکارا نقش دارد.
سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه در واکنش به پیام تسلیت آمریکا در قبال حادثه انفجار استانبول، تاکید کرد که این اقدام آمریکا مشابه بازگشت قاتل به صحنه وقوع قتل است.
وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت خواهر مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل را تسلیت گفت.
درپی ارتحال آیت‌الله حاج آقاشیخ عباسعلی اختری، سیّد اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات پیام تسلیتی صادر کرد.
وزیر کشور در پیام تسلیت به خانواده های شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، بر شناسایی دست‌های پنهان این جنایت انسانی تاکید کرد.
وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت «امین تارخ» را تسلیت گفت.
وزیر خارجه سابق برای درگذشت مهسا امینی پیام تسلیت داد.
وزیر خارجه سابق برای درگذشت مهسا امینی پیام تسلیت داد.
محمد جود ظریف، وزیر خارجه سابق برای درگذشت مهسا امینی پیام تسلیت داد.
با حضور بانوان در صحنه های ورزشی و هنری مخالف نیستیم با فساد و گناه، شکستن حریم حیا و عفاف و حجاب، رویکردهای دوگانه در حرف و عمل، تسلیم در مقابل فشارهای بیگانه و با کج سلیقگی های مدیریتی مخالفیم.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیام تسلیتی خطاب به سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، درگذشت پدر ایشان را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ