مدافع جوان تیم ملی فوتبال ایران پس از درخشش با پیراهن فولاد با پیشنهادات چند تیم از کشورهای عربی و دو تیم اروپایی روبرو شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از قطعی شدن انتقال نیمار به الهلال این باشگاه عربستانی به دنبال جذب یک ستاره دیگر از پی‌اس‌جی است و مذاکرات دو طرف بر سر انتقال مارکو وراتی به مراحل پیشرفته رسیده است.
باشگاه عربستانی النصر پیشنهادی را برای کلمنت لنگله، مدافع بارسلونا، ارائه کرده است.
موسی دیابی به دنبال جدایی از بایرلورکوزن در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی است، اما این باشگاه آلمانی برای فروش بازیکن خود، مبلغ قابل توجهی را طلب می‌کند
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
در شرایطی که باشگاه الهلال عربستان با سرمربی پرتغالی خود همچنان پرونده جذب مهدی طارمی را دنبال می‌کند، باشگاه میلان هم برای خرید او از پورتو دست به دامن مدیربرنامه سرشناس جهان شده است.
یک رسانه ایتالیایی می‌گوید باشگاه عربستانی النصر به دنبال جذب آندره اونانا از اینتر است. منچستریونایتد هم مدتی است برای به خدمت گرفتن این دروازه‌بان تلاش می‌‌کند.
گفته می‌شود النصر عربستان به دنبال سادیو مانه است تا او را در خط حمله تیم در کنار رونالدو به کار بگیرد.
باشگاه الاهلی عربستان قصد دارد تا لوئیز آلبرتو، ستاره اسپانیایی لاتزیو را به خدمت بگیرد.
باشگاه التعاون عربستان به دنبال جذب ایگور روسی، مدافع مهم و تأثیرگذار تیم اتحاد کلباء است.
مهدی قایدی می گوید که از چند تیم اماراتی از جمله اتحاد کلباء و باشگاه های قطری و عربستانی پیشنهاد دارد.
باشگاه الشباب علاقه ای به جذب عمر السومة ندارد و خواستار جذب ایکاردی است.
سایت گل اعلام کرد که باشگاه الهلال به دنبال راضی کردن ژوزه مورینیو برای نشستن روی نیمکت این تیم است.
باشگاه الاتحاد قصد دارد با نهایت قدرت به رقابت‌های فصل آینده لیگ عربستان قدم بگذارد و به همین دلیل به دنبال جذب بازیکنان بزرگی است.
جدیدترین خبر درباره سامان، پیشنهاد شفیلدیونایتد است. باشگاهی با قدمت ۱۶۸ سال در منطقه یورکشایر انگلیس که فصل را با کسب رده دوم چمپیونشیپ به پایان رساند و مجوز صعود به لیگ برتر را به دست آورد. بعد از برنلی با ونسان کمپانی، این شفیلدیونایتد بود که با مربیگری پل هکینگ بوتام توانست با کسب ۸۸ امتیاز راهی لیگ برتر شود
باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد سه ساله به دنبال جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران است. این در حالی است که او با پورتو قرارداد دارد و سرمربی این تیم مخالف جدایی این بازیکن است.
باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد سه ساله به دنبال جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران است.
طبق اعلام نشریه «الشرق» از زمان انتقال رونالدو به النصر دنبال کننده‌های فضای مجازی این باشگاه عربستانی در توئیتر، یوتیوب، اینستاگرام و ... رشد چشمگیری داشته است.
حضور کریستیانو رونالدو در تیم فوتبال النصر عربستان و افزایش دنبال کنندگان این باشگاه رکورد پرسپولیس را در آسیا شکست تا این تیم سعودی به پرطرفدارترین تیم قاره‌کهن تبدیل شود.
حضور کریستیانو رونالدو در تیم فوتبال النصر عربستان و افزایش دنبال کنندگان این باشگاه رکورد پرسپولیس را در آسیا شکست تا این تیم سعودی به پرطرفدارترین تیم قاره‌کهن تبدیل شود.
پس از انتقال ۲۰۰ میلیون یورویی «کریستیانو رونالدو» ستاره تیم ملی پرتغال به تیم النصر عربستان، طرفداران تیم الهلال نیز از سران متمول باشگاه خود خواستند «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی را به تیم خود بیاورند.
باشگاه النصر با شکایت از الهلال به دلیل استفاده از محمد کنو، به دنبال تغییر نتیجه دربی عربستان است.
رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که باشگاه النصر عربستان به دنبال جذب مهاجم برزیلی لیورپول است.
روزنامه مارکا می‌گوید بعد از فسخ دوطرفه قرارداد کریستیانو رونالدو با باشگاه منچستریونایتد احتمال انتقال او به نیوکسل بیشتر از سایر گزینه‌ها است.
سران باشگاه الهلال عربستان به دنبال شکار الدر شامورودوف، ستاره ازبکستانی آ. اس رم هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ