یک رسانه ایتالیایی می‌گوید باشگاه عربستانی النصر به دنبال جذب آندره اونانا از اینتر است. منچستریونایتد هم مدتی است برای به خدمت گرفتن این دروازه‌بان تلاش می‌‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم معرفی ستاره‌های النصر به هواداران و رونمایی از جام قهرمانی باشگاه‌های عرب در استادیوم خانگی این باشگاه با حضور کریستیانو رونالدو در حال برگزاری است.
کریستیانو رونالدو به دنبال کسب اولین جام قهرمانی با تیم فوتبال النصر عربستان است.
النصر با تمام ستاره‌های خود به دنبال صعود به جمع چهار تیم برتر جام باشگاه‌های عرب است.
رونالدو که اکنون در عربستان سعودی و تیم النصر فوتبال بازی می‌کند، اخیراً تبلیغ‌هایی از سایت ورزشی LiveScore، برند سلامتی Therabody و صرافی ارز دیجیتال Binance در حساب خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. رونالدوی پرتغالی که پدر ۵ فرزند است، درآمد خوبی از اینستاگرام دارد چرا که ۵۹۷ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند و بیشترین تعداد فالوئر در این شبکه اجتماعی است.
گفته می‌شود النصر عربستان به دنبال سادیو مانه است تا او را در خط حمله تیم در کنار رونالدو به کار بگیرد.
روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال پس از برتری مقابل ایسلند دو بازیکن باتجربه تیمش را مانند کودکانی توصیف کرد که هر روز به دنبال رشد هستند.
رودی گارسیا بعد از ماجراجویی های بسیار در تیم های مختلف این بار با ناپولی به دنبال افتخارات جدید است.
دعوت شدن دیلی بلیند، هافبک هلندی بایرن مونیخ، به تیم ملی هلند در این کشور جنجالی شده و انتقادهای زیادی را به انتخاب او توسط رونالد کومان به دنبال داشته است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در ترکیب تیم منتخب هفته بیست و هشتم لیگ حرفه‌ای روشن عربستان قرار گرفت.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در ترکیب منتخب هفته بیست و چهارم لیگ حرفه‌ای عربستان قرار گرفت.
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال برزیل که مالک وایادولید و کروزیرو است، می‌خواهد یک باشگاه دیگر را نیز بخرد.
هافبک تیم پالمیراس یک رژیم سختگیرانه را دنبال کرد تا سطح آمادگی خود را افزایش دهد.
حضور کریستیانو رونالدو در تیم فوتبال النصر عربستان و افزایش دنبال کنندگان این باشگاه رکورد پرسپولیس را در آسیا شکست تا این تیم سعودی به پرطرفدارترین تیم قاره‌کهن تبدیل شود.
حضور کریستیانو رونالدو در تیم فوتبال النصر عربستان و افزایش دنبال کنندگان این باشگاه رکورد پرسپولیس را در آسیا شکست تا این تیم سعودی به پرطرفدارترین تیم قاره‌کهن تبدیل شود.
پس از انتقال ۲۰۰ میلیون یورویی «کریستیانو رونالدو» ستاره تیم ملی پرتغال به تیم النصر عربستان، طرفداران تیم الهلال نیز از سران متمول باشگاه خود خواستند «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی را به تیم خود بیاورند.
رسانه پرتغالی از ادامه حضور کریستیانو رونالدو در تیم ملی فوتبال این کشور خبر داد.
رونالدو، ستاره سابق فوتبال برزیل، مدعی شد آماده کمک به این تیم در آینده خواهد بود.
یاسر المسحل، رییس فدراسیون فوتبال عربستان، می‌گوید پاداش گزاف به این تیم کذب بوده و احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر وجود دارد.
رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که باشگاه النصر عربستان به دنبال جذب مهاجم برزیلی لیورپول است.
مقامات پرتغال اعلام کردند که قصد دارند با تحویل اسناد و مدارکی به فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا، ثابت کنند کریستیانو رونالدو زننده گل اول در بازی دیشب این تیم برابر اروگوئه بوده است.
دیوید بکام برای جذب کریستیانو رونالدو در اینترمیامی تلاش خواهد کرد.
ویدیویی که امروز از برخورد سرد برونو فرناندس و کریستیانو رونالدو در اردوی تیم ملی پرتغال منتشر شد واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.
نیمکت نشینی‌های پیاپی کریستیانو رونالدو در شیاطین سرخ باعث شده تا او به دنبال تیم جدیدی باشد.
بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان رئال وایادولید، باشگاه تحت مالکیت رونالدو نازاریو است و قطعا به دنبال کسب اولین پیروزی خانگی فصل خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ