طبق اعلام نشریه «الشرق» از زمان انتقال رونالدو به النصر دنبال کننده‌های فضای مجازی این باشگاه عربستانی در توئیتر، یوتیوب، اینستاگرام و ... رشد چشمگیری داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا آزادی با وجود اینکه در هفته اول پایش به گلزنی باز نشد، یکی از موثرترین بازیکنان تیمش بود.
توئیتر محل نبرد دو‌ تیم همشهری و رقبای اصلی عربستان شده است، النصر و الهلال که در دیدار فینال جام باشگاه‌های عرب به مصاف هم رفتند و پیروزی از آن النصر بود.
در حالی که کریستیانو رونالدو سالهاست که با نایکی قرارداد دارد و به عنوان یکی از نمادهای این شرکت شناخته می شود، در بازی دوستانه النصر و سلتاویگو ، از ساق بند های آدیداس استفاده کرد که برخی معتقد هستند که با این کارش مرتکب نقض قرارداد شده و ممکن است که با شکایت یا جریمه از جانب نایکی مواجه شود.
باشگاه الهلال به حرکت عجیب رونالدو کنایه زد.
کریستیانو رونالدو یک استوری جدید در اینستاگرام منتشر کرد.
ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر درباره واکنش تندی که به اولین باختش با تیم النصر در لیگ عربستان سعودی نشان داد، پیامی منتشر کرد.
کریستیانو رونالدو و مایک تایسون با هم از رقابت تامی فیوری در مقابل جیک پل لذت بردند.
رونالدو که در لحظات پایانی دیدار با الفتح عصبی بود، باعث ایجاد یک تنش کوچک در محوطه جریمه حریف شد
کریستیانو رونالدو که معمولا از زیورآلات استفاده می‌کند این بار گوشواره خود را با طرح نخل که یکی از نماد‌های عربستان می‌باشد، انتخاب کرده است.
یک نشریه انگلیسی جزئیات جدید از زندگی رونالدو در عربستان را فاش کرد.
کریستیانو رونالدو که به همراه همسرش به رستورانی در شهر ریاض رفته بود وقتی با دوربین‌های متعدد مشتری‌های رستوران که در حال فیلمبرداری از او بودند روبرو شد واکنش جالبی نشان داد
کریستیانو رونالدو برای اولین بار با لباس النصر به میدان رفت.
رونالدو و مسی در دیدار النصر و پاری‌سن ژرمن به مصاف یکدیگر می روند که بلیت VIP این بازی ۲.۵ میلیون دلار به فروش خواهد رسید.
کریستیانو رونالدو شب گذشته میهمان ویژه اردوی رئال بتیس در ریاض بود.
تصویری از پیراهن تیم «منتخب ریاض» با اسم و شماره کریس رونالدو، در فضای مجازی منتشر شده و ادعا می‌شود این پیراهن برای تقابل با تیم پار‌ی‌سن‌ژرمن طراحی شده است.
رونالدو با لباسی غیرمنتظره در عربستان دیده شده است.
در حاشیه برگزاری مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در لباس النصر به نصراوی ها، لبخند CR ۷ به مجری مراسم و نگاه‌های جورجینا رودریگس به این اتفاق، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
کریستیانو رونالدو در مراسم معارفه خود دست به یک حرکت جالب زد.
سرانجام بعداز دو هفته اخبار ضد و نقیض، النصر عربستان به رویای فوتبال آسیا جامه عمل پوشاند و بزرگترین خرید تاریخ فوتبال قاره را با امضای قرارداد کریستیانو رونالدو ثبت کرد.
رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال به همراه اعضای خانواده و با جت شخصی خود محل برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را ترک کرد.
علیرضا فغانی در دومین قضاوت خود در جام جهانی قطر، دیدار دو تیم پرتغال و اروگوئه را سوت خواهد زد.
کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی یونایتد بر سوسیداد یک پاس گل داد و یک کارت زرد دریافت کرد تا شب پر جنب و جوشی را پشت سر بگذارد.
تصویری که مادر کریستیانو رونالدو در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده در آستانه دیدار منچستریونایتد و آرسنال خبرساز شده است.
سایت «الکوره» واکنش این دو ابرستاره فوتبال به نیمکت نشینی هایشان را سوژه خود قرار داد و نوشت: از این به بعد عادی است که رونالدو را روی نیمکت ذخیره ببنیم و مسی در جریان بازی تعویض شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ