موسی دیابی به دنبال جدایی از بایرلورکوزن در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی است، اما این باشگاه آلمانی برای فروش بازیکن خود، مبلغ قابل توجهی را طلب می‌کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید دقیقی از باشگاه سایپا و شهرداری همدان درخواست کرد شکایت خود از شمس آذر را پس بگیرند تا این تیم با شرایط بهتری در لیگ برتر رقابت کند.
سازمان ناظر رقابت استرالیا اعلام کرد ممکن است اپل و گوگل با قوانین جدیدی روبرو شوند که به توسعه دهندگان اجازه می دهد هزینه خرید در اپ را بدون پرداخت کمیسیون به فروشگاه های اپ دریافت کنند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه ۷۸ دانش آموز استان در جشنواره خوارزمی حضور دارند، گفت: این دانش آموزان در ۱۳ رسته مختلف با دیگر دانش آموزان کشور رقابت می کنند.
دهمین رقابت از فصل 2023 مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان با برتری راننده هلندی به پایان رسید.
با حضور دوباره استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال دوستان خوزستانی بار دیگر شاهد شهرآورد حیثیتی این استان خواهند بود.
سمنان- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: شاهد رقابت ۴۶۰ دانش آموز از مقاطع مختلف تحصیلی استان در جشنواره خوارزمی سال جاری خواهیم بود.
در پی سقوط تیم مس کرمان به رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور هیات فوتبال استان کرمان بیانیه داد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تاثیر ۴۰ درصدی نمرات در کنکور ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: به واسطه تأثیر معدل در کنکور، رقابت رتبه‌ای و نه نمره‌ای از این پس ملاک خواهد بود.
استان کرمان با سه سهمیه در لیگ برتر کار خود را آغاز کرد و بعد از سی هفته رقابت در لیگ برتر شانس حضور در آسیا برای کرمانی‌ها به وجود بیاید.
منچستریونایتد و چلسی برای جذب امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در نقل و انتقالات تابستانی با یکدیگر رقابت می کنند.
مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان، طی روزهای 22 تا 26 اردیبهشت‌ماه به میزبانی هیئت بوکس استان لرستان و در خرم آباد برگزار می‌شود.
رقابت های تکواندو نوجوانان قهرمانی آزاد کشوری در حالی بعد از ۴ روز مبارزه مدعیان حضور در تیم ملی به پایان رسید که تکواندوکاران ۱۳ استان موفق به کسب مدال شدند.
با برتری دوباره لیکرز برای گلدن، بار دیگر رقابت بین لبرون جیمز و استفن کری، دو فوق‌ستاره ان‌بی‌ای داغ شد.
دو تیم مس رفسنجان و مس کرمان در حالی در هفته 27 رقابت های لیگ برتر مقابل هم صف آرایی می کنند که هر دو تیم به برد در دربی استان کرمانی ها نیاز دارند.
در پایان رقابت های قهرمانی کشور بانوان استان مازندران با کسب ۳ طلا و ۱ نقره و ۱ برنز عنوان قهرمانی را بدست آورد.
در پایان رقابت های قهرمانی کشور بانوان استان مازندران با کسب ۳ طلا و ۱ نقره و ۱ برنز عنوان قهرمانی را بدست آورد.
در پایان رقابت های قهرمانی کشور بانوان استان مازندران با کسب ۳ طلا و ۱ نقره و ۱ برنز عنوان قهرمانی را بدست آورد.
بندر بزرگ فاو استان بصره در جنوب شرقی عراق در ۵ سال به بهره برداری خواهد رسید که به نظر می رسد با این شرایط ایران و عراق در حال رقابت برای اتصال شرق به غرب هستند.
اندی رابرتسون رکورد بیشترین پاس گل توسط یک مدافع در لیگ برتر را در جریان پیروزی 3-1 لیورپول برابر استون ویلا در روز باکسینگ دی ثبت کرد.
در آغاز دوباره رقابت های لیگ برتر، تیم های مسی لیگ در دربی استان کرمان به مصاف هم می روند.
در جریان برگزاری رقابت های کشتی آزاد قهرمانی استان لرستان، درگیری شدیدی میان طرفداران رخ داد که در نتیجه آن چند نفر زخمی شدند.
هر تیم در طول رقابت های جام جهانی 2022، گوینده منحصر به فرد خود را خواهد داشت که در نوع خود بسیار جالب توجه است.
اصفهان- معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: رقابت و مارکتینگ (بازاریابی) برای صادرات محصول تخم مرغ نیازمند حمایت دولت با ارائه مشوق‌های صادراتی است.
ارسلان باقری نماینده استان گیلان با راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های اسنوکر جهانی نخستین مدال ایران در رده سنی منهای ۱۸ سال را مسجل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ