باشگاه النصر با شکایت از الهلال به دلیل استفاده از محمد کنو، به دنبال تغییر نتیجه دربی عربستان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تن صدا و لحن صحبت شما می‌تواند تاثیر به سزایی بر روی دیگران بگذارد. از زبان تحریک آمیز استفاده نکنید: اغراق، اتهام زنی، عیب یابی، کلماتی مانند «هرگز» یا «همیشه»، توهین، فحش دادن، تهدید‌های هشدار دهنده
شایعه‌ها از گم‌شدن رقمی در فدراسیون جودو خبر می‌داد و عنوان شده بود که پای رئیس فدراسیون در این پرونده گیر است. باوجوداین، خود آرش میراسماعیلی با راه‌اندازی یک کنفرانس خبری تلاش کرد ابهامات در این زمینه را از بین ببرد. آنجا بود که اتهام تخلف مالی را رد کرد و گفت: «من ۱۰ تا ۱۲ میلیارد در یک سال گذشته برای جودو آوردم. اگر دنبال دزدی بودم، شاید از آن آورده‌ای که آوردم، استفاده می‌کردم».
اتهام این افراد، جعل اسناد، استفاده از سند مجعول و تحصیل مال از طریق نامشروع است که با صدور قرار تامین منتهی به بازداشت، روانه زندان شدند.
کاخ سفید ادعای رئیس جمهور سابق آمریکا درباره استفاده دولت کنونی از اهرم سیاسی برای تحت قانونی قرار دادن وی را رد کرد.
اتهام ۱۱ نفر از متهمان این پرونده، تیراندازی منتهی به قتل و جرح است و برای ۱۵ نفر باقیمانده به اتهام سوء استفاده از موقعیت شغلی، تیراندازی بر خلاف مقررات، لغو دستور و ترک فعل‌هایی که اتفاق افتاد کیفرخواست صادر شده است.
اتهام ۱۱ نفر از متهمان این پرونده، تیراندازی منتهی به قتل و جرح است و برای ۱۵ نفر باقیمانده به اتهام سوء استفاده از موقعیت شغلی، تیراندازی بر خلاف مقررات، لغو دستور و ترک فعل‌هایی که اتفاق افتاد کیفرخواست صادر شده است.
پلیس چین مردی را به اتهام استفاده از چت جی پی تی برای تولید اخبار جعلی درباره یک رویداد تصادف قطار دستگیر کرد.
دادسرا برای ۳ نفر از متهمان پرونده شهادت آرمان علی‌وردی اتهام محاربه از طریق استفاده و تمسک به سلاح سرد برای ارتکاب قتل و همچنین اقدام علیه امنیت کشور که منجر به شهادت طلبه بسیجی و مامور حافظ امنیت شهروندان صادر کرد.
عملیات طبس در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ انجام شد. پس از آن‌که نیرو‌های آمریکایی در سفارتخانه آمریکا به اتهام جاسوسی دستگیر شدند، آمریکا از هر فرصتی برای آزادی آن‌ها استفاده می‌کرد تا اینکه به این بهانه عملیات طبس را طراحی کرد. ۹۵ نیروی کماندوی آموزش‌دیده با تجهیزات نظامی بسیار قوی ۵ اردیبهشت همراه ۱۴ بالگرد و هواپیما در صحرای طبس فرود آمدند که ناگهان طوفانی از شن به هوا برخاست و دید خلبانان را به حدی ضعیف کرد که ۲ بالگرد با یکدیگر برخورد کردند و آتشی مهیب در صحرای طبس برپا شد.
مهراب قاسم خانی نوشت: پیشنهادم اینه که یه دفترچه راهنما از کسایی و چیزایی که میتونیم نقدشون کنیم، همراه با جملاتی که میتونیم استفاده کنیم منتشر بشه که بتونیم هر وقت نقدی داشتیم به عنوان رفرنس ازش استفاده کنیم که به چیزی متهم نشیم.
ارلینگ هالند ستاره من سیتی به اتهام استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی تحت پیگرد پلیس قرار گرفت.
ارلینگ هالند ستاره من سیتی به اتهام استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی تحت پیگرد پلیس قرار گرفت.
وب‌سایت فناوری Input با مقایسه‌ای میان گلکسی اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس، اتهاماتی را مبنی بر استفاده از ترفندهای هوش مصنوعی برای تولید عکس‌های اغراق‌آمیز علیه سامسونگ برانگیخت. علاوه بر این، یک یوتیوبر به‌نام الکسی بکسی نیز با انتشار ویدیویی ادعا کرده که این غول کره‌ای از حقه‌های نرم‌افزاری برای ایجاد نتایج چشم‌گیر برای عکس‌های با بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری استفاده می‌کند.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال از اتهام سوء استفاده مالی تبرئه شد.
مقامات سئول می‌گویند که کره شمالی از دارایی‌های دیجیتال برای تامین مالی پروژه‌های توسعه هسته‌ای و موشکی خود استفاده می‌کند.
کارفرمایانی که موارد ایمنی را رعایت نکرده‌اند و باعث مرگ کارگر شده‌اند، در بهترین حالت در دادگاه، با اتهام قتل شبه عمد مواجه می‌شوند یا از بیمه مسئولیت مدنی خود استفاده می‌کنند.
یک استاد دانشگاه عربستانی به اتهام استفاده از توییتر و واتساپ به اعدام محکوم شد.
رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت: پروژه تنقیح قوانین با هوش مصنوعی تا پایان سال تحویل مجلس خواهد شد.
وزير ورزش و جوانان با حضور در كنفرانس خبرى برنامه هاى وزارت ورزش را در رويدادهاى پيش رو تشريح كرد.
به نظر می‌رسد که هواداران تیم ملی آمریکا نسبت به عدم استفاده از کریستین پولیشیچ، مهاجم چلسی، بسیار بدبین و خشمگین شده‌اند.
وزیر کشور از اتمام مهلت استفاده از برگ تردد ویژه اربعین خبر داد و گفت: این مهلت تا صبح اربعین بود. اما زواری که قصد برگشت به ایران را دارند همچنان می توانند با این برگه به مرزها بیایند.
دادگاهی در عربستان سعودی، یک زن را به اتهام استفاده از شبکه‌های اجتماعی به ۴۵ سال حبس محکوم کرد.
رئیس کاروان تیم ملی جوانان والیبال عربستان بعد از شکست برابر ایران در رقابت‌های آسیایی، ایران را به استفاده از بازیکنان صغرسن متهم کرد.
دادستان ایلام گفت: یکی از مدیران بانک‌های ایلام به اتهام جعل در اسناد رسمی و استفاده از سند مجعول بازداشت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ