گفته می‌شود النصر عربستان به دنبال سادیو مانه است تا او را در خط حمله تیم در کنار رونالدو به کار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
مدیران باشگاه النصر برای جذب سادیو مانه، ستاره سنگالی، با مدیران بایرن مونیخ به توافق رسیدند.
باشگاه النصر عربستان با توجه به برنامه فوتبال عربستان برای جذب ستاره‌های بین المللی، قصد دارد یک بازیکن جدید را به خدمت بگیرد.
باشگاه النصر اعلام کرد که ستاره پرتغالی بعد از بازی با الهلال به دلیل مصدومیت، کشاله ران خود را گرفت و منظور دیگری نداشت.
شکست دو بر صفر باشگاه النصر در برابر میزبانش الهلال در دور بیست و پنجم لیگ حرفه‌ای عربستان باعث بحران بزرگی در جامعه ورزشی این کشور شده است.
سادیو مانه، ستاره سنگالی، می‌گوید کریستیانو رونالدو به خاطر پیوستنش به بایرن مونیخ به او تبریک گفته است.
اندرسون تالیسکا، ستاره برزیلی النصر، در آستانه امضای قراردادی با باشگاه گالاتاسرای قرار دارد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند ویلفرد زاها، ستاره کریستال پالاس، تصمیم گرفته به باشگاه النصر عربستان ملحق شود و با کریستیانو رونالدو همبازی شود.
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر ۳۸ ساله شد. باشگاه النصر عربستان با انتشار کلیپی کوتاه تولد کریستیانو رونالدو را تبریک گفت.
کریستیانو رونالدو ساعت 23 روز دوشنبه به وقت عربستان، وارد ریاض، پایتخت این کشور می‌شود تا برای معرفی به هواداران باشگاه جدیدش، النصر، آماده شود.
فروش پیراهن‌های جدید کریستیانو رونالدو با شماره ۷ تیم النصر در فروشگاه‌های عربستان سعودی همزمان با پیوستن این فوق ستاره به این تیم عربستانی آغاز شده است.
باشگاه النصر عربستان که شایعات زیادی درباره تلاشش برای جذب کریستیانو رونالدو مطرح بوده یک ستاره دیگر فوتبال اروپا را هدف گرفته است: انگولو کانته.
باشگاه النصر عربستان که شایعات زیادی درباره تلاشش برای جذب کریستیانو رونالدو مطرح بوده یک ستاره دیگر فوتبال اروپا را هدف گرفته است: انگولو کانته.
یک روزنامه اسپانیایی از توافق نهایی ستاره و کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال با تیم النصر عربستان خبر داد و تاکید کرد که این خبر تا ساعاتی دیگر از سوی باشگاه عربستانی اعلام خواهد شد.
یک روزنامه اسپانیایی از توافق نهایی ستاره و کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال با تیم النصر عربستان خبر داد و تاکید کرد که این خبر تا ساعاتی دیگر از سوی باشگاه عربستانی اعلام خواهد شد.
رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که باشگاه النصر عربستان به دنبال جذب مهاجم برزیلی لیورپول است.
میسون مونت اولین بازیکن چلسی بود که در مورد شایعات مربوط به انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه واکنش نشان داد.
باشگاه منچستر یونایتد در روز انتشار مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان، تصویر او را از پوستر استادیوم اولدترافورد پایین کشید.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد به روسای باشگاه گفته که دیگر نمی‌خواهد کریستیانو رونالدو در رختکن ببیند.
بعد از به پایان رساندن کابوس کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد او بدون گزینه نخواهد بود و دست کم پنج باشگاه می‌توانند مقصد بعدی این ستاره پرتغالی باشند.
دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، درباره کریستیانو رونالدو صحبت‌هایی مطرح کرده که به نظر می‌رسد رابطه او و شیاطین سرخ را پرتنش‌تر خواهد کرد.
ماسیمو مائورو، هافبک سابق یوونتوس، به انتقاد از رفتار کریستیانو رونالدو در دوران حضور در این باشگاه پرداخته است.
هانس یواخیم واتسکه، مدیر باتجربه دورتموند، مدعی شد این باشگاه تا امروز تلاشی برای جذب کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد نداشته است.
یک باشگاه ترکیه‌ای که هیچ یک از شروط اصلی موردنظر کریستیانو رونالدو را هم ندارد برای جذب ستاره پرتغالی منچستریونایتد ابراز تمایل کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ