فدراسیون فوتبال ایتالیا برای جانشینی روبرتو مانچینی روی لوچانو اسپالتی نظر مثبت دارد، ولی اینجا با یک مانع مواجه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه گاتزتا در گزارشی نوشت که سیمونه اینزاگی به شدت خواهان جذب مهدی طارمی است ولی مدیران باشگاه فلورین بالوگان را ترجیح می‌دهند.
روزنامه گاتزتا در گزارشی نوشت که سیمونه اینزاگی به شدت خواهان جذب مهدی طارمی است ولی مدیران باشگاه فلورین بالوگان را ترجیح می دهند.
طالبان: لوازم داخل آرایشگاه‌های زنانه حرام است چون وضو را باطل می‌کند/ برای همین آنها را بستیم! طالبان: لوازم داخل آرایشگاه‌های زنانه حرام است چون وضو را باطل می‌کند/ برای همین آنها را بستیم! مولوی عبدالرحمن، رییس امر به معروف و نهی از منکر هرات مسائل شرعی را دلیل بستن آرایشگاه های زنانه معرفی کرد. به گزارش خبرآنلاین عبدالرحمن یک فایل ویدیویی گفت: در آرایشگاه های زنانه از برخی مواد استفاده می شود که مانع جذب آب می شوند و به همین دلیل امکان وضو، غسل و طهارت امکان پذیر نبوده و بنابراین نماز نیز صحیح نیست. عبدالرحمن افزود: استفاده از این لوازم که نماز را باطل می کند حرام است. وی تصریح کرد: در مورد این مسائل با زنان آرایشگر صحبت بود اما فایده ای نداشت و طبق دستور رهبر طالبان مجبور به بستن آرایشگاه ها شدیم.
بین بنزین‌فروش‌ها همه قسمی پیدا می‌شود؛ کارگر نانوایی که مزد ماهانه ۳ میلیون تومانی کفاف خرج خانواده‌اش را نمی‌داد، قبولی فوق دیپلم عمران دانشگاه آزاد که یک ترم هم درس خواند ولی سیر کردن شکم ۸ نفر، مهم‌تر از مدرک دانشگاه بود، دستفروشی که کنار سیگار و فندک و شلنگ، بنزین هم می‌فروخت، سوخت‌بر دست شسته از گازوییل‌کشی وقتی از بقایای بدن رفیق جان‌باخته‌اش در آتش سوخت‌کشی، فقط یک کیسه پلاستیکی کوچک باقی ماند..
سرویس مخفی آمریکا از برخورد یک دستگاه کامیون با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید خبر دادند؛ به گزارش منابع محلی هتل‌های اطراف کاخ سفید در پی این حادثه تخلیه شده‌اند.
سرویس مخفی آمریکا از برخورد یک دستگاه کامیون با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید خبر داد و منابع محلی گزارش دادند که یکی از هتل‌های اطراف کاخ سفید در پی این حادثه تخلیه شده‌ است.
سرویس مخفی آمریکا از برخورد یک دستگاه کامیون با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید خبر داد و منابع محلی گزارش دادند که هتل‌های اطراف کاخ سفید در پی این حادثه تخلیه شده‌اند.
البته زهر عقرب های دث‌استاکر را نمی توان در مقادیر زیاد خریداری کرد و فروش آن در مقادیر ناچیز صورت می گیرد. بنابر گزارش منتشر شده در وب سایت بیزینس اینسایدر، یک قطره از زهر عقرب که کوچک‌تر از یک دانه شکر است، به قیمت 130 دلار به فروش می رسد.
گزارش اسپید تست از سرعت اینترنت کشورهای جهان در مارس ۲۰۲۳ نشان می دهد در ماه گذشته میلادی جایگاه ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت ثابت یک پله رشد کرده است.
مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در آخرین نشست خبری در سال ۱۴۰۱ ضمن گرامیداشت اعیاد ماه مبارک شعبان و پاسداشت روز شهید به ارائه گزارشی از روند تحقق شعار سال در دستگاه قضایی پرداخت و اظهارداشت: امسال همه ظرفیت‌های قوه قضاییه بسیج شد تا با استفاده از توانایی‌های موجود، موانع برسر راه تولید برطرف و در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری با کمک فناوری‌های دانش بنیان اقدامات مقتضی در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» انجام شود.
شبکه خبری ان‌بی‌سی‌نیوز در گزارشی تحلیلی نوشته توافق ایران و عربستان مانع بر سر راه تلاش‌های اسرائیل برای عادی‌سازی روابط با اعراب ایجاد می‌کند.
از اولیا و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند، خواهشمند است با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان، موارد را به سرعت به دستگا‌ه‌های مسئول گزارش کنند.
کریمی گفت: ماده محرک که استنشاقی است، خودش حالت گازی دارد، اما لزوما آن ماده اصلی ممکن است گاز نباشد، بلکه می‌تواند یک ماده جامد باشد؛ به صورت پودر یا خمیر یا حتی مایع باشد که وقتی روی شوفاژ یا بخاری ریخته می‌شود یا در اثر حرارت محیط می‌تواند تبخیر شود و بعد علائم تحریکی را ایجاد کند.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید با وجود شایعات اخیر لیونل مسی امسال تابستان صد در صد در اروپا خواهد ماند و همه گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال پیوستن او به اینتر میامی یا نیوولز اولد بویز دور از واقعیت است.
یک نماینده مجلس تلاش کرد تا مانع از تهیه گزارش توسط خبرنگار صداوسیما شود. در حالی که نماینده خمینی‌شهر پس از نشست وزیر میراث فرهنگی با کمیسیون فرهنگی مجلس، با عزت‌الله ضرغامی بحث می‌کرد، مهدی باقری نماینده زنجان تلاش کرد مانع فعالیت خبرنگاران شود. او خبرنگاران را متهم به حاشیه‌سازی و تشنج‌آفرینی کرد. / باشگاه خبرنگاران جوان
سوریه گزارشی را که توسط سازمان منع تسلیحات شیمیایی درباره حادثه ادعایی استفاده از ماده کلر در شهر دوما در آوریل ۲۰۱۸ منتشر شده بود، به طور کامل رد کرد.
یک نماینده مجلس تلاش کرد تا مانع از تهیه گزارش توسط خبرنگار صداوسیما شود. در حالی که نماینده خمینی‌شهر پس از نشست وزیر میراث فرهنگی با کمیسیون فرهنگی مجلس، با عزت‌الله ضرغامی بحث می‌کرد، مهدی باقری نماینده زنجان تلاش کرد مانع فعالیت خبرنگاران شود. او خبرنگاران را متهم به حاشیه‌سازی و تشنج‌آفرینی کرد. / باشگاه خبرنگاران جوان
حتما شما هم از شنیدن این خبر متعجب شده‌اید. اینکه چطور یک مرغ با وجود اینکه سرش را بریده‌اند ۱۸ ماه زنده مانده است. این گزارش عجیب اما واقعی را بخوانید!
شاخص کل بورس یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۹۸۳۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۴۶۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
بلومبرگ در گزارشی مدعی شد که کشورهای اروپایی با افزایش خرید گاز طبیعی مایع(LNG)، می‌توانند در زمستان سال جاری، کمبود عرضه گاز روسیه را جبران کنند.
سال گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که خبرنگاری که برای تهیه گزارش از فرایند واکسیناسیون کرونا به مجموعه ورزشی ساعی مراجعه کرده بود با ضرب و شتم حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مواجه و دچار شکستگی شدید در ناحیه دست شد.
به گزارش خبرنگار مهر، اقدام به خودکشی شخصی بر روی پل پیروزی در نزدیکی بزرگراه امام علی با حضور به موقع عوامل پلیس پیشگیری پایتخت، ناموفق ماند.
کریس تای، خبرنگار شبکه سی بی اس از مقابل مقر اف بی آی در شیکاگو گزارش داد: ما در اداره کل اف بی آی در شیکاگو هستیم. در حدود ساعت یازده صبح امروز یک مرد از موانع موجود در اینجا عبور کرده است. وی از روی موانع پرید. مقامات امنیتی او را بازداشت کردند. وی که سلاحی همراه خود نداشته است، بازداشت شد و هم اکنون تحت بازجویی قرار دارد.
«اگر ما این گزاره را بپذیریم که تیم های مذاکراتی حاضر در جریان مذاکرات اتمی وین می توانند بر حدس و تردیدها و اختلاف نظرها فائق آیند و به توافقی برسند، هنوز یک مانع اساسی دیگر در مسیر اجرایی شدنِ این توافق وجود دارد که عملا هرگونه بازگشت به برجام را پیچیده تر می کند: نقش آفرینیِ کنگره آمریکا.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ