چند روز پس از رسوایی داوری در بازی کادیز-الچه، این بار داور بازی خیخون-والنسیا مرتکب اشتباهی عجیب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صنعت نفت در دیدار با فولاد توانست در یک نیمه پرحاشیه، با یک گل برتری، به رختکن برود.
فدراسیون فوتبال ایتالیا برای جانشینی روبرتو مانچینی روی لوچانو اسپالتی نظر مثبت دارد، ولی اینجا با یک مانع مواجه است.
اسناد جالب و قابل توجهی از دلایل عدم صدور مجوز حرفه ای باشگاه استقلال و حذف این تیم از آسیا منتشر شده است.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شد که رئیس جمهور روسیه در راستای اقدام تلافی‌جویانه علیه آمریکا، قصد داشته تا در خاک واشنگتن، از یکی از خطوط قرمز دو کشور رد شود!
ایران در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.
طبق گزارش پلیس، صاحب یک پمپ بنزین در کارولینای جنوبی پسر ۱۴ ساله ای را که به اشتباه متهم به دزدی از مغازه کرده بود، کُشت.
براساس گزارشی از مرکز پژوهش‌های اتاق ایران، روابط ایران و عربستان‌سعودی همواره تحت‌تاثیر رقابت راهبردی متحول شده‌است. در یک دهه اخیر رقابت راهبردی دو کشور چنان شدید بود که به قطع روابط رسمی منجر شد و دو کشور مدت زیادی در وضعیت عدم‌ارتباط قرار داشتند. اکنون نیز تغییر در محاسبات ژئوپلیتیکی دو کشور و نقش‌آفرینی مدیریتی چین به‌عنوان قدرتی بزرگ، این رابطه را در مسیر احیا قرار داده‌است.
این‌گونه به نظر می‌رسد که پیش‌بینی‌ها درمورد روزگاری که در نهایت کامپیوتر‌ها تصمیم می‌گیرند تا امور را به دست بگیرند، پایانی ندارد با این حال پژوهشی تازه از دانشگاه استنفورد توانایی‌های غیرقابل پیش‌بینی هوش مصنوعی را سراب می‌داند.
صحنه برخورد مدافع پیکان با سعید صادقی در محوطه جریمه پرسپولیس، یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات داوری این هفته لیگ برتر بود.
فرشاد عباسی، عکاس باتجربه ورزشی، تصاویر خود از دربی را در اختیار ورزش سه قرار داده است.
یک خبرنگار انگلیسی در حین تهیه گزارش از یکی از شهرهای تحت کنترل کی‌یف، تصاویری منتشر کرد که نشان می‌دهد ارتش اوکراین در ساختمان‌های مسکونی تسلیحات نظامی مخفی می‌کند.
خبرگزاری ایسنا نوشت: عده‌ای به‌صورت غیرقانونی با تجمع مقابل فرمانداری سمیرم اقدام به سر دادن شعار‌های هنجارشکن کردند و قصد تعرض به ساختمان فرمانداری این شهر را داشتند.
پاک فطرت خطاب به دولت گفت: هر روز اجناس گران‌تر می‌شود. اقتصاد بی سر و سامان است و بازار رها شده است. قدرت پول ملی روز به روز کاهش می‌یابد و چنین شرایطی قابل قبول نیست.
براساس گزارشی جدید از خط ۹۱۱ منطقه گالاتین، واقع در ایالت مونتانا ایالت متحده، حدود ۲۸ دستگاه آیفون ۱۴ اپل، به اشتباه هشدار‌های سیستم تشخیص تصادف خود را ارسال کرده‌اند. این گزارش به هشدار‌های متعدد در بازه ۱ تا ۱۵ دسامبر اشاره دارد. پس از آنکه امدادگران به مبدا رسیدند، متوجه شدند که نه تنها هیچ مورد اضطراری وجود نداشته، بلکه افرادی در یک کمپ اسکی در حال گذران وقت بودند!
اصغر فرزین از اعضای جدای شده سازمان مجاهدین خلق با اشاره به خاطره‌ای از بازی ایران آمریکا در جام جهانی ۹۸بیان کرد: یکی از خاطرات من به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باز می‌گرد. در اشرف بودیم آن روز‌ها مسابقات گرم بود و من قاچاقی از رادیوی ماشین نتایج مسابقات را دنبال می‌کردم قرار بر این بود که فقط فینال و نیمه نهایی را نشان دهند. توی آسایشگاه جدولی را درست کردم و نمونه آن را نیز در اتاق کار زدم. آقا بد نبینید پس از چند روز دیدم جدول نتایج من برداشته شده و گفتند: «چرا کار غیر تشکیلاتی انجام می‌دهی؟» گفتم: «چی شده؟» گفتند: «نتایج فوتبال. تا به حال رسم نبوده، از کی تا حالا.
ملی‌پوشان ایران در نیمه دوم امیدوار به جبران گل خورده مقابل آمریکا هستند.
کارگری که روایت او را در این گزارش مطرح کردیم، می‌گوید: هیچ تلفنی برای ثبت شکایت وجود ندارد. شماره‌ی ۲۵۰۰ اشتباه است. هیچ اداره کاری هم پاسخگو نیست. با هرجا تماس می‌گیریم و به هر جا می‌رویم پاسخ سر بالا می‌دهند. خودشان می‌دانند دست کارگر برای رسیدن به حقوقش، به جایی بند نیست و راهی برای شکایت ندارند، برای همین هیچ ضرورتی هم برای پاسخگویی نمی‌بینند…
نیمه اول دیدار سوپرجام با وجود موقعیت های فراوان برای استقلال و یک فرصت برای نساجی، بدون گل تمام شد.
نشریه الخلیج امروز در گزارشی به بررسی تغییرات کادرفنی تیم های اماراتی در فصل جدید پرداخته و از عملکرد فرهاد مجیدی تمجید کرده است.
نشریه الخلیج امروز در گزارشی به بررسی تغییرات کادرفنی تیم های اماراتی در فصل جدید پرداخته و از عملکرد فرهاد مجیدی تمجید کرده است.
تیم فوتبال فولاد با ارائه یک بازی برتر، موفق شد در نیمه اول با دو گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، برنده به رختکن برود.
تیم فوتبال فولاد با ارائه یک بازی برتر، موفق شد در نیمه اول با دو گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، برنده به رختکن برود.
نیمه اول دیدار استقلال و مس کرمان با تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان ساپینتو در 45 دقیقه ابتدایی چند فرصت نصف و نیمه را از دست دادند.
نیمه نخست دیدار صنعت نفت و آلومینیوم بدون خلق موقعیت خاصی به روی دروازه ها به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ