برخلاف چند سال قبل و رقابت داغ آقای گلی لالیگا بین رونالدو و مسی امسال دوئلی کسل کننده بین بنزما و لواندوفسکی برای این جایزه وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید برای قهرمانی به ارومیه آمدیم و بازی به بازی جلو می‌رویم تا به هدفمان برسیم.
دیگر ستاره برزیلی الهلال در مراسم معارفه نیمار، رونمایی شد و از قهرمانی سخن گفت.
طرفداران تیم فوتبال تراکتور تبریز بالاخره با بازیکن پشیمان خود را بخشیدند.
هواداران منچستریونایتد در آستانه بازی با ولورهمپتون اعتراضات جدیدی را علیه گلیزرها برگزار کردند.
هواداران سپاهان به نحوه بلیط فروشی ذوب آهن برای دربی اصفهان اعتراض دارند.
دیدار ختافه-بارسلونا در هفته اول لالیگا 24-2023 با حضور هواداران برگزار می‌شود.
14 باشگاه لالیگا در مورد استقبال از 300 هوادار تیم های رقیب با قیمت بلیت مشخص توافق کردند اما رئال و بارسلونا این توافق را قبول ندارند.
عملکرد والنسیا در فصل گذشته لالیگا اعتراض هواداران این تیم را به دنبال داشت.
خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره آینده کیلیان امباپه پیش بینی می‌کند این بازیکن پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد.
مهدی ترابی بود پس از گلزنی امید عالیشاه در دربی صد و یکم، پیراهن او را با ژستی شبیه به لیونل مسی در ال‌کلاسیکوی مشهور برنابئو، پیش چشم هواداران به اهتزاز درآورد.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، امشب جام قهرمانی لالیگا را بالای سر برد و لحظاتی نیز با هواداران حاضر در نوکمپ صحبت کرد.
ژاوی در نشست خبری امروز خود گفت که حذف رئال باعث خوشحالی همه هواداران بارسا شده، ولی از قهرمانی در لالیگا بیشتر خوشحال هستند.
ژاوی در نشست خبری امروز خود گفت که حذف رئال باعث خوشحالی همه هواداران بارسا شده ولی از قهرمانی در لالیگا بیشتر خوشحال هستند.
در نظرسنجی مارکا که همچنان ادامه دارد. اکثر هواداران رئال مادرید برنامه‌ریزی ورزشی بد مدیران و عدم تقویت درست تیم در تابستان را دلیل اصلی از دست رفتن لالیگا و لیگ قهرمانان معرفی کردند.
متئو لاهوز، داور جنجالی لالیگا، در پایان بازی با اوساسونا یادگاری جالبی به یک هواداران خردسال داد.
بارسلونا پس از 4 سال روز گذشته به همراه هوادارانش قهرمانی در لالیگا را جشن گرفت و این تیتر اصلی روزنامه‌های کاتالانی بود.
اعضای تیم بارسلونا امروز قهرمانی در لالیگا را همراه با هواداران خود در خیابان های شهر بارسلون جشن گرفتند.
جشن قهرمانی بارسلونا در لالیگا با خشم ناگهانی هواداران اسپانیول مواجه شد تا لحظات عجیبی را در ورزشگاه آر سی دی‌ای شاهد باشیم
شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس در ال‌کلاسیکو نیز تکرار شد و هواداران بارسا در چند نوبت به ستاره برزیلی رئال توهین کردند. اتفاقی که باعث واکنش لالیگا شد.
باشگاه بارسلونا 24 ساعت قبل از بازی مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو لالیگا، تصمیم انضباطی سفت و سختی علیه 3 هوادار خشن خود گرفت.
قرار گرفتن سویا که یکی از تیمهای بزرگ اسپانیا است در رتبه نوزدهم جدول لالیگا واقعیتی است که هواداران سویا نمی‌توانند آن را باور کنند.
لالیگا بالاخره به توهین‌های نژادپرستانه هواداران وایادولید علیه وینیسیوس واکنشی رسمی نشان داد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، معتقد است اگر شرایط پیوستن کیلیان امباپه به رئال فراهم شود، او با استقبال هواداران این باشگاه روبرو می شود و موج مخالفت‌ها علیه او کم خواهد بود.
لالیگا به خاطر شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکو بر علیه وینسسیوس در جریان دربی مادرید، به کمیته ضد خشونت فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ