باشگاه بارسلونا 24 ساعت قبل از بازی مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو لالیگا، تصمیم انضباطی سفت و سختی علیه 3 هوادار خشن خود گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا تقریبا مطمئن است که می تواند قبل از بازی با ختافه قرارداد تمام بازیکنان معلق خود را ثبت کند.
برناردو قبل از امضای قرارداد جدید خود با سیتی فرصتی کوتاه به بارسلونا برای ارائه پیشنهادی رسمی داده است.
آخرین تمرین بارسا قبل از بازی برابر تاتنهام در ورزشگاه موقت این تیم، المپیک مونتژوئیک خواهد بود.
مسئولان بارسلونا امیدوارند قبل از شروع فصل جدید از شر ۷ بازیکن به طور همزمان خلاص شوند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در گفتگو با بین اسپورت از خاطرات سال عجیبی که در پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین پشت سر گذاشته صحبت کرده است.
بارسلونا بدون کسب پیروزی در دربی کاتالونیا هم می تواند قهرمان لالیگا لقب بگیرد و به بیست و هفتمین عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
جشن قهرمانی تیم فوتبال زنان بارسلونا فردا در ورزشگاه نوکمپ برگزار می شود.
باشگاه الچه در نهایت تصمیم گرفت به خاطر حضور 68 دقیقه‌ای گاوی در ترکیب بارسا در بازی شنبه گذشته از باشگاه کاتالان شکایت کند.
بارسلونا تصمیم گرفت ناهار مشترک قبل از ال کلاسیکو جام حذفی را لغو کند.
امشب برای اولین بار از سال 1992 قبل از شروع ال‌کلاسیکو خبری از موزاییک روی سکوهای نوکمپ نخواهد بود.
نایب رئیس سابق کمیته داوران قبل از ال‌کلاسیکوی رفت فصل 13-2012 گزارشی کامل و جامع از داور ال‌کلاسیکو برای باشگاه بارسلونا فرستاده بود.
ماتیاس مسی در مصاحبه جنجالی‌اش گفت: بارسلونا به لطف مسی معروف شد. قبل از لئو کسی آن‌ها را نمی‌شناخت. کسی که به بارسلون رفته و موزه باشگاه را دیده باشد این را می‌داند که این موزه در واقع موزه مسی است".
بارسلونا فردا دو برنامه ویژه قبل از شروع بازی برابر ختافه در نوکمپ خواهد داشت.
مربیان رئال مادرید و بارسلونا یک روز قبل از فینال سوپرجام اسپانیا با یکدیگر روبرو شدند و برخوردشان بسیار گرم و دوستانه بود.
در مستندی از بارسلونا که از شبکه آمازون پخش خواهد شد، حال و هوای رختکن بارسا قبل از ال کلاسیکوی برگشت فصل قبل لالیگا به تصویر کشیده شده است.
آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس، فاش کرد سر بابی رابسون خواهان انتقال او به بارسلونا بوده است.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعد از ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا نخستین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
رونالدو نازاریو معتقد است رئال مادرید در ال‌کلاسیکو شانس پیروزی بیشتری نسبت به بارسلونا دارد، به خصوص که با انگیزه گرفتن انتقام شکست 0-4 چند ماه قبل وارد زمین می شود.
بارسلونا صدر جدول را از رئال مادرید پس گرفت و هفته آینده به عنوان صدرنشین لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف تیم کارلو آنچلوتی خواهد رفت.
در بارسلونا بسیار خوشبین هستند که تا قبل از شروع جام جهانی، با اتلتیکو در مورد آنتوان گریزمان به توافق دوستانه برسند.
بارسلونا با ژاوی و خط حمله فوق العاده‌اش، امسال تهدیدی کاملا جدی برای رئال مادرید و همه بزرگان فوتبال اروپا خواهد بود.
بارسلونا با ژاوی و خط حمله فوق العاده‌اش، امسال تهدیدی کاملا جدی برای رئال مادرید و همه بزرگان فوتبال اروپا خواهد بود.
یک سال قبل میرالم پیانیچ از بارسلونا راهی بشیکتاش شد که برای او یک قدم به عقب بزرگ بود اما ستاره بوسنیایی به بارسلونا برگشته و توانسته اعتماد ژاوی را نیز به دست بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ