ژاوی در نشست خبری امروز خود گفت که حذف رئال باعث خوشحالی همه هواداران بارسا شده ولی از قهرمانی در لالیگا بیشتر خوشحال هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر والدینگر طرفدار نظریه‌ای است که می‌گوید شادکامی دو قِسم است. او می‌گوید بهزیستیِ لذتی ۳ اجمالاً یعنی «آیا همین الان خوش می‌گذرد یا نه؟». اما ایدهٔ ارسطوییِ بهزیستیِ خوش روانی ۴ «حس غایتمندی و خوبیِ بنیادینِ زندگی» است.
ایجنت ویتور روکه، خرید جدید بارسلونا، تایید کرد دو باشگاه مطرح برای جذب این بازیکن حاضر به پرداخت 100 میلیون یورو بودند.
رودبار - رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد تصمیم مهمتر از جهاد تبیین است، گفت: تصمیم گیری و تصمیم سازی درست، کارشناسانه و با تعقل، شجاعانه و مسئولانه مورد تاکید است.
بهار امسال وقتی فردی به نام رومان نوواک در جستجوی قارچ در جمهوری چک، در دل طبیعت مشغول گشت و گذار بود، به چیزی به مراتب مهم‌تر از قارچ برخورد: یک تکه فلز که از خاک بیرون زده بود. آقای نوواک آن را از خاک بیرون کشید و متوجه شد که تیغه یک شمشیر است. او شروع به کندن زمین کرد و نه تنها به یک شمشیر رسید بلکه یک تبر برنزی هم پیدا کرد.
پپ گواردیولا بازی فردا برابر ساوتهمپتون را مهمتر از بازی سه شنبه برابر بایرن مونیخ عنوان کرد.
این کشف جدید توسط «راسل انگلمن»، دانشجوی دکترای دانشگاه کیس وسترن در آمریکا حاصل شده است. او در دوران کرونا مشغول بررسی گونه Dunk در موزه طبیعی کلیولند بود که با ابهامی درباره تناسب اندام این آبزی مواجه شد و درنهایت به این جواب رسید. او در ابتدا از کشفی که درباره جثه کوچک‌تر این هیولای دریایی داشت، سرخورده شد، اما درنهایت پذیرفت که کشف حقیقت از هر چیزی دیگر مهم‌تر است و باید اولویت بالاتری داشته باشد.
ولکر هید باستان شناس دانشگاه هلسینکی که عضو تیم این پژوهش بوده، می گوید:« به نظر می رسد اسب سواری اندکی پس از اهلی شدن اسب ها در استپ های اوراسیا غربی در هزاره چهارم پیش از میلاد تکامل یافته است. این رفتار بر اساس اسناد به جای مانده، بین اعضای فرهنگ یامنایا بین ۳۰۰۰ تا ۲۵۰۰ قبل از میلاد رایج بوده است.»
محمد پاریزی مشاور عالی رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: در مقابله با فرار مالیاتی هیچ چیز مهمتر از تمرکز بر جریان اطلاعات نیست.
رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی گفت: ۶ دیدار مورد اعتراض هیأت استان ها در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی گفت: ۶ دیدار مورد اعتراض هیأت استان ها در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی گفت: ۶ دیدار مورد اعتراض هیأت استان ها در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور مورد بررسی قرار گرفت.
کاسمیرو و لوکا مودریچ یک بار دیگر نشان دادند ستاره های بزرگ چگونه در دنیای فوتبال رفتار می کنند.
شباهت سبک بازی ولید رکراکی، سرمربی مراکش، به دیه‌گو سیمئونه توجه بسیاری را جلب کرده است.
پپه، ستاره کهنه‌کار پرتغال، درباره حواشی مربوط به نیمکت‌نشینی رونالدو در دیدار امشب پرتغال مقابل سوئیس می‌گوید کریستیانو خیلی خوب می‌داند که تیم ملی از هر چیز دیگری مهم‌تر است.
احمد نوراللهی یکی از مهره های تاثیرگذار تیم ملی به حساب می آید.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی برابر ولز گفت: برای ما مهم پیروزی تیم ملی فوتبال ایران است که در دیدار برابر ولز رقم خورد.
فرناندو آلونسو دستاوردهای ماکس فرستاپن و لوئیس همیلتون را مقایسه کرد.
رهبر چچن با افتخار از اینکه رکورددار تحریم‌ جهان است تاکید کرد که من از دین اسلام، آداب و سنن و امنیت کشورمان محافظت می‌کنم. هیچ چیز برای من مهمتر از این نیست.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید حاضر نیست روی سلامتی بازیکنانش ریسک کند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس برد مقابل آلومینیوم اراک را مهم تر از تعداد گل‌های تیم دانست.
از سفر سرمربی تیم ملی به ترکیه مشخص بود که در اختیار داشتن بازیکنان باکیفیت برای او مهم تر از جنگ های درون گروهی است.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به حضور بازیکنان حاضر تاثیرگذار در لیست پرسپولیس گفت: این تیم توانایی بازگردادندن جام قهرمانی لیگ برتر به ویترین افتخارات خود را دارد.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: طرف های غربی باید تضمین دهند که به مفاد توافق هسته ای پایبند خواهند ماند، در غیر اینصورت هیچ ضمانتی برای عدم تکرار عهدشکنی غربی ها وجود ندارد.
بدقولی وزارت صمت در حالی اتفاق افتاده است که پیشتر در طرح‌های خود خودروسازان، یک روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام احراز هویت‌ها و قرعه‌کشی‌ها انجام و اسامی منتخبانT همان روز یا نهایتا یک روز پس از انجام فرآیند قرعه‌کشی اعلام می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ