جشن قهرمانی بارسلونا در لالیگا با خشم ناگهانی هواداران اسپانیول مواجه شد تا لحظات عجیبی را در ورزشگاه آر سی دی‌ای شاهد باشیم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
با افزایش ناگهانی قیمت رجیستری موبایل در ترکیه از ۶ هزار لیره به ۲۰ هزار لیره بسیاری از شهروندان شهر‌های مرزی ترکیه، به کشور‌های اطراف از جمله گرجستان و آذربایجان رفتند تا موبایل خریداری کنند.
فیلم منتشر شده از هجوم افغانستانی‌های از مرز گذشته برای سوار شدن در صندوق عقب خودرو‌ها بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های داشته است. در این ویدئو که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، تعداد زیادی از مهاجران افغانستانی که از مرز‌ها عبور کرده و وارد ایران شده اند در استان کرمان در حال سوار شدن به صندوق عقب خودرو‌ها هستند.
استقبال عجیب از یک بلاگر اینستاگرامی در پاساژ رویال سعادت‌آباد را ببینید.
ملخ‌های مراکشی به اراضی و مراتع روستاهای پادنای شهرستان سمیرم هجوم برده‌اند. عملیات مبارزه با این آفت ازطریق سم‌پاشی توسط تیم مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی آغاز شده است.
روز چهارشنبه سوم خرداد‌ماه در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی از هجوم بی‌سابقه ملخ‌ها به شهر مدینه منتشر شده است.
بازی تیم‌های خرونینخن و آژاکس در لیگ هلند در دقایق ابتدایی به‌خاطر هجوم هواداران خرونینخن و پرتاب بمب‌های دودزا متوقف شد و نیمه‌کاره ماند.این تیم به دستۀ پایین‌تر سقوط کرده و هوادارانش هم به‌ همین دلیل عصبانی بودند.
ویدیویی از ازدحام روز گذشته مردم برای ورود به ترکیه از مرز رازی شهر خوی در فضای مجازی منتشر شده است.
سی‌زِذ ۸۰۵ برن نیز تفنگ هجومی چند منظوره است که به حالت تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک می‌تواند تیراندازی کند. این تفنگ از سال ۲۰۰۹ ساخته می‌شود و امروزه تنها ارتش جمهوری چک از این تفنگ استفاده می‌کند. این تفنگ به‌عنوان جانشینی برای نمونهٔ قدیمی تفنگ هجومی مدل ۵۸ معرفی شده‌است.
ویدیویی از لحظه هجوم طوفان شن به دبی و ترس شدید ساکنان دبی را ببینید.
لحظه هجوم مردم تربت جام و تلاش برای ورود به ساختمان هلال احمر برای گرفتن چراغ نفتی و وسایل گرمایشی را ببینید./برترین‌ها
عجیب‌ترین تصمیم یک داور در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته هفتم ایتالیا رقم خورد. داور این مسابقه توپی را که وارد دروازه نشده را گل اعلام کرد! بازیکنان نویکاتارو پس از اینکه داور اعلام گل کرد به او هجوم آورده و اعتراض کردند.
یک بازی بسکتبال در لیگ دسته دوم پورتوریکو، به درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم پایان یافت. در آخرین لحظات پایان بازی خاویر تورس بازیکن آجونتاس به صورت یکی از بازیکنان سالیناس مشت زد. در حالی که بازیکنان هر دو تیم ضربات خود را رد و بدل می‌کردند، هواداران به سرعت به زمین هجوم می‌بردند.
میثاقی در برنامه فوتبال برتر گفت: مصاحبه آقای تاج تاسف برانگیز بود. هر چقدر تیم ملی دفاعی است، مصاحبه مسئولان فوتبال هجومی است.
دربی ملبورن بین ملبورن سیتی و ملبورن ویکتوری پس از صحنه‌های تکان دهنده با هجوم هواداران به زمین جنجالی شد. در دقیقه ۲۱، هواداران به زمین حمله کردند و توماس گلاور دروازه بان سیتی مورد حمله قرار گرفت و یک هوادار خشمگین با سطل زباله به صورتش کوبید.ماجرا از این قرار است که رئیس لیگ‌های فوتبال استرالیا اعلام کرد توافقی با ایالت نیو ساوث ولز به ارزش ۱۰ میلیون دلار حاصل شده که در پی آن میزبانی دیدارهای فینال این رقابت‌ها به مدت سه سال به سیدنی واگذار می‌شود. این اقدام سیتی تایید کرد که گلاور ۲۴ ساله دچار خونریزی از ناحیه سر شده و در رختکن تحت درمان بوده است.
گروهی از میرکت‌ها (دم‌عصایی) پیش بینی کردند که انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل فرانسه پیروز خواهد شد. میریکت‌ها در پارک دروسیلاس، ساسکس، هفته گذشته نیز پیروزی انگلیس مقابل سنگال را پیش بینی کردند؛ و دیروز سطل‌های در مقابل آن‌ها قرار داده شد، یکی با پرچم انگلیس پوشانده شده بود، و دیگری با پرچم فرانسه. میرکت‌ها به سطل انگلیس هجوم آوردند.
ده‌ها تن از شهروندان سوریه که از بدتر شدن شرایط اقتصادی کشور خود به خشم آمده‌اند، روز یکشنبه به مرکز فرمانداری در شهر جنوبی سویدا هجوم بردند و آن را غارت کردند.
(ویدئو) هجوم عجیب تماشاگران برای تماشای بازی تیم های برزیل - صربستان
«عده ای نیز از فرصت استفاده کرده و به سمت شهرداری بوکان هجوم برده و با پرتاب سنگ شیشه های ساختمان شهرداری را شکسته و چند نفر از اغتشاشگران نیز وارد ساختمان شهرداری شده و اقدام به تخریب و سرقت اموال عمومی کردند.»
در نتیجه هجوم هواداران تیم کریکت هند برای خرید بلیت در حیدرآباد شماری مجروح شدند.
یک مرد جوان در لندن با هجوم به زمین و اقدام به خودسوزی باعث توقف مسابقه تنیس لیور کاپ برای مدت کوتاهی شد.
رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست مازندران گفت: محل زندگی بیشتر مار‌های سمی مازندران مانند افعی لطیفی و دماوندی در ارتفاعات البرز و منطقه دماوند است که امکان ندارد سیلاب شهرستان چالوس این مار‌ها را از این منطقه به سواحل منتقل می‌کند.
باشگاه پرسپولیس در کلیپی از هافبک هجومی خود رونمایی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ