یک مطالعه تحقیقاتی جدید مطرح کرده است که قدمت کیهان ممکن است ۲۶.۷ میلیارد سال باشد و به این ترتیب برآورد مورد پذیرش کنونی مبنی بر عمر ۱۳.۷ میلیارد ساله جهان را به چالش کشیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چه حیواناتی می‌توانند صد‌ها سال عمر کنند؟ در این مطلب با حیواناتی آشنا می‌شوید که بیشترین طول عمر را در میان جانوران دریا و خشکی دارند.
نوسانات زیاد دمای بیرون می‌تواند طول عمر باتری‌های خودرو‌های برقی را در صورت پارک شدن بیرون از پارکینگ کاهش دهد. اما یک روکش جدید آزمایشی می‌تواند با کاهش تغییرات دما، چنین آسیبی را به حداقل برساند.
در مدل جهان ١٣/٧ میلیارد ساله، وجود ستاره‌هایی مثل «متوشالح» بسیار عجیب است، چون سن آن‌ها بیشتر از سن جهان به‌نظر می‌رسد. تلسکوپ فضایی جیمز وب هم کهکشان‌هایی را پیدا کرده است که در مراحل بسیار پیشرفته تکاملی قرار دارد و اندازه آن‌ها به‌طرز شگفت‌آوری کوچک است.
لزوم انحلال تشکیلات خودگردان فلسطین و پیوستن به نیروهای مقاومت و هم چنین نابودی توهمات رژیم صهیونیستی در خصوص تضعیف نیروهای مقاومت، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
برای مدت طولانی، دانشمندان مشاهده کرده‌اند که بسیاری از موجودات در محیط‌های خنک‌تر در مقایسه با محیط‌های گرم‌تر، عمر طولانی‌تری دارند. مطالعات اخیر روی نوعی کرم لوله‌ای، نشان می‌دهد که این طول عمر ممکن است با پروتئین خاصی در سیستم عصبی مرتبط باشد که تولید کلاژن، جزء اصلی پوست، استخوان و بافت همبند را در انواع مختلف حیوانات تنظیم می‌کند.
بابی تمام عمر خود را با صاحبش لئونل کاستا در دهکده‌ای [به نام Conqueiros]در پرتغال زندگی کرده است. کاستا اعلام کرد که روز شنبه برای جشن تولد ۳۱ سالگی بابی یک مهمانی برگزار می‌کند که در این مهمانی بیش از ۱۰۰ نفر، از جمله طرفداران بابی از کشور‌های دیگر، حضور دارند.
گردهمایی پیلاتس به مناسبت روز جهانی پیلاتس با حضور ۱۴۰۰ نفر، ‌ برگزار شد.
بر اساس مطالعات جدیدی که در نشست علمی سالانه کالج قلب و عروق آمریکا همراه با کنگره جهانی قلب‌وعروق ارائه شده است، خواب خوب می‌تواند در افزایش طول عمر نقش اساسی داشته باشد.
افراد کمی هستند که بالاتر از این سن عمر می‌کنند. ژان لوئیز کالمان، زن فرانسوی که 122 سال زندگی کرد؛ دارنده رکورد جهانی پیرترین فردی است که تا به حال زندگی کرده وی در سال 1875 به دنیا آمد و در سال 1997 درگذشت.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هر یک ۲۵۰۰ تا ۵ هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هرکدام ۲۵۰۰ تا ۵هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
عمر السومه، ستاره تیم فوتبال العربی، پس از هت‌تریک مقابل الریان، توپ مسابقه را با خود به خانه برد.
مهاجم تیم ملی فرانسه می گوید همچنان به آن موقعیتی که در ثانیه های پایانی فینال جام جهانی از دست داد، فکر می کند.
در حال حاضر سازمان بهداشت جهانی و مقامات بهداشتی در ایالات متحده، استرالیا و بریتانیا به جمعیت بزرگسال توصیه می‌کنند که حداقل ۷۵ دقیقه فعالیت شدید یا ۱۵۰ دقیقه فعالیت متوسط در هفته انجام دهند.
امباپه تنها بازیکنی بود که می توانست به رکورد افسانه ای پله نزدیک شود اما با نایب قهرمانی در جام جهانی قطر از این کار بازماند.
بعد از بی نتیجه ماندن شیمی درمانی، «پله» اسطوره برزیلی فوتبال جهان به بخش مراقبت های پایان عمر بیمارستانی در برزیل منتقل شد.
سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: فکر می‌کنم قبل از اعزام به مکزیک، کادرفنی بعدی تیم ملی انتخاب شده بود و عمر کادرفنی فعلی تا پایان این مسابقات بود.
تیم ملی ایران شروعی غیرقابل انتظار و سخت در جام جهانی قطر داشت.
انسان‌های ساکن سیاره زمین به دلیل بهبود در بهداشت عمومی، تغذیه، بهداشت شخصی و پزشکی عمر طولانی‌تری دارند. همین امر باعث شده تا جمعیت ساکنان این سیاره به هشت میلیارد نفر برسد.
عمر مومانی، کاریکاتوریست معروف کاریکاتوری از سرداز آزمون کمی مانده تا آغاز جام جهانی کشیده است و آن را به اشتراک گذاشته
سازمان ملل با یادآوری این نکته که جمعیت جهان در سال ۱۹۵۰ تنها ۲ و نیم میلیارد نفر بود، «این رشد بی‌سابقه» را نتیجه «افزایش تدریجی طول عمر به لطف پیشرفت‌های به دست آمده در زمینه سلامت، تغذیه، بهداشت شخصی و پزشکی» می‌داند.
علیرضا حیدری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی زیر 21 سال کشورمان، در فینال مسابقات جهانی قونیه با شکست یورور عمر فاروک از ترکیه به مدال طلای این رقابت ها دست یافت.
عمر مومنی، کارتونیست معروف سایت گل در صفحه شخصی خودش در توییتر یک طرح کارتونی از بازی ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی منتشر کرد.
شرکت ایسر سبک ترین لپ تاپ او ال ای دی ۱۶ اینچ جهان را رونمایی کرده است. عمر شارژ این دستگاه ۱۰.۵ ساعت و حافظه آن یک ترابایت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ