مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: موقعیت‌های گلزنی ما ۲ برابر سپاهان بود اما از آنها استفاده نکردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همایش موقعیت‌های سرمایه گذاری اقتصادی میان ایران و کراچی با حضور وزیر امور خارجه کشورمان و مقاماتپاکستان و جمعی از تجار ایرانی و مقامات ایالت کراچی برگزار شد.
همایش موقعیت‌های سرمایه گذاری اقتصادی میان ایران و کراچی با حضور وزیر امور خارجه کشورمان و مقامات کراچی و جمعی از تجار ایرانی و مقامات ایالت کراچی برگزار شد.
تمرین امروز پرسپولیس در هوای مطبوع ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است عدم استفاده از موقعیت‌های گلزنی سبب شکست 2 بر صفر تیمش در نقش جهان مقابل سپاهان شده است.
راحت‌ترین موقعیت‌های گلزنی مس رفسنجان در طول این فصل به یک معضل تبدیل شده و آنها در لیگ برتر چهار پنالتی در جریان بازی خراب کرده‌اند.
ایمان عالمی می‌گوید دفاع خوب پیکان اجازه نداد که موقعیت‌های هوادار به گل تبدیل شود.
قایدی ستاره میلیون دلاری استقلال که دوران خوبی را همراه با آبی پوشان پشت سر می‌گذارد، بعد از درخشش در بازی قبل مقابل ذوب‌آهن، حالا در تقابل با آلومینیوم نیز پس از خلق موقعیت‌های خوب گلزنی، در دقیقه ۵۵ به شکلی زیبا تک گل آبی‌پوشان را به ثمر رساند و آن‌ها را در کورس قهرمانی نگه داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه از برگزاری دیدار تیمش برابر تیم ملی ایران ابراز رضایت کرد و گفت: ایران موقعیت های زیادی ایجاد کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند.
ستاره ایرانی فاینورد موقعیت‌های گلزنی خوبی مقابل شاختار دونتسک به دست آورد.
مهدی هاشم‌نژاد می‌گوید سرمربی اسپانیایی آن‌ها به دلیل از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی مقابل نفت آبادان بسیار ناراحت بوده است.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: از دقیقه ۴۵ تا ۵۹ فولاد خیلی خوب کار کرد اما بعد از این دقیقه و در نیمه اول تیم ما در حال کنترل بازی بود و موقعیت‌های زیادی به فولاد ندادیم.
سرمربی فولاد گفت که در نیمه دوم با تغییر تاکتیک، تیم او توانسته است موقعیت های خیلی خوبی به روی دروازه حریف خلق کند.
سرمربی ملوان گفت من جوان بودم که کاپیتان این تیم شدم و این فرصت را الان به یکی از بچه‌های انزلی دادم که تیم را کاپیتانی کند.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، در نیمه اول دیدار این تیم مقابل سیتی دو موقعیت عالی گلزنی به دست آورد که خطرناک‌ترین موقعیت‌های ایجاد شده در این نیمه بود.
آلومینیوم همه روش‌های گلزنی برای فولاد را امتحان کرد که موقعیت‌های این تیم به ثمر ننشست.
سیتی در نیمه اول بازی با لیدزیونایتد 16 بار به سمت دروازه شوت زد و موقعیت های گل بسیار خوبی داشت ولی فقط یک گل زد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از شکست تیمش مقابل یوونتوس، از اینکه شاگردانش موقعیت‌های گلزنی خوبی را از دست دادند، ابراز ناراحتی کرد.
در حالی که مس رفسنجان کنترل بازی را در اختیار داشت و فرصت‌های زیادی را از دست داد، نفت مسجدسلیمان موفق یک امتیاز ارزشمند را از این بازی به دست بیاورد.
سرمربی استقلال گفت: موقعیت‌های زیادی را مقابل پیکان به وجود آوردیم اما باید در گلزنی خودمان را تقویت کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به تساوی تیمش برابر استقلال گفت: شناخت خوبی از تیم حریف داشتیم و توانستیم نقاط قوت آنها را از کار بیندازیم.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: موقعیت‌های زیادی خلق کردیم ولی فوتبال به این شکل امتیاز نمی‌دهد.
تیم فوتبال مس رفسنجان اگرچه در دو دیدار ابتدایی فصل به نتیجه‌ای بهتر از دو تساوی دست پیدا نکرده ولی مرور بازی‌های این تیم نشان می‌دهد شایستگی این تیم خیلی بیشتر از این دو امتیاز کسب شده است.
سرمربی تیم فوتسال فردوس قم گفت: در بازی مقابل گیتی پسندچند موقعیت گل زنی داشتیم که متأسفانه دروازبان خوب آنها این موقعیت‌ها را از بازیکنانم گرفت.
سرمربی تیم فوتسال فردوس قم گفت: در بازی مقابل گیتی پسندچند موقعیت گل زنی داشتیم که متأسفانه دروازبان خوب آنها این موقعیت‌ها را از بازیکنانم گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ