رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به کی روش گفتم که اگر 26 بازیکن به جام جهانی می بردی، بهتر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون جودو گفت: سجادی فردی بسیار متین، متواضع و پرکار بود اما شاید کابینه‌اش آسیبی جدی به او زد، امیدواریم دوستان سیاسی این اجازه را بدهند هاشمی خودش اعضای کابینه و معاونت‌هایش را انتخاب کند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر همان هفته اول با سرمربی استقلال برخورد می شد می فهمید اینجا حساب و کتاب دارد.
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: کار برات‌زاده به هیچ وجه از سوی فدراسیون پذیرفتنی نیست و ما به شدت این اقدام را حتی اگر سهوی باشد محکوم می‌کنیم.
رئیس فدراسیون تکواندو با حضور در منزل بزرگی گفت: دانیال از جوانان باآتیه تکواندو ایران است و به پاک بودن او اطمینان داریم.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: راحت‌ترین تصمیم این است که برای داربی داور خارجی بیاوریم و پشت او پنهان شویم، اما داور فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که انتخاب دستیاران حق سرمربی است گفت: قطعا آقای قلعه نویی در این مورد اختیار تام خواهند داشت و فدراسیون دخالتی در انتخاب همکاران او نخواهد داشت.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که انتخاب دستیاران حق سرمربی است گفت: قطعا آقای قلعه نویی در این مورد اختیار تام خواهند داشت و فدراسیون دخالتی در انتخاب همکاران او نخواهد داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی‌روش در کشور ما نسل سازی کرد و انتخاب او به عنوان سرمربی فوتبال اشتباه نبود.
رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد که هادی‌پور بعد از باخت در انتخابی‌ها دنبال بهانه بود.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بعد از پیروزی مقابل انگلیس و صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی گفت امیدوار است دیدیه دشان به کارش در این تیم ادامه دهد ولی تصمیم نهایی با او است.
سخنگوی فدراسیون بوکس با انتقاد از حرکت رئیس این فدراسیون گفت: چه موافقین و چه مخالفین این رفتار او را نمی پسندند.
سخنگوی فدراسیون بوکس با انتقاد از حرکت رئیس این فدراسیون گفت: چه موافقین و چه مخالفین این رفتار او را نمی پسندند.
قهرمان بوکس ایران با انتقاد از افرادی که از حسین ثوری حمایت کردند تا رئیس فدراسیون بوکس شود گفت: حالا همه چهره واقعی او را دیدند که به بوکس کشور خیانت کرد.
آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه این شایعات را رد کرد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: در ایران وقتی کسی شروع به دویدن می‌کند همه تلاش می‌کنند جلوی او را بگیرند نه اینکه به او برسند، برای همین است که ما رشد نمی‌کنیم.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به دراگان اسکوچیچ سرمربیگری تیم امید را پیشنهاد دادم که او قبول نکرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به دراگان اسکوچیچ سرمربیگری تیم امید را پیشنهاد دادم که او قبول نکرد.
رئیس فدراسیون بوکس ایران گفت: ما به دنبال نخبه پروری در بوکس هستیم و درباره شه‌بخش هم هیچ‌وقت او را محدود نمی‌کنم.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: محمد بنا جزو مربیان خوب دنیا است. او را راحت بدست نیاورده‌ایم که بخواهیم با آبرویش بازی کنیم و خواهش من این است که حرمت‌ها را حفظ کنیم.
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به انتقاداتی که از طرز لباس پوشیدن او می شود گفت: من از ساعت ۶ صبح کار می کنم اما بعضی ها فکر می کنند بلد نیستم لباس بپوشم.
سه سال بعد از تندترین حملات «کارلوس کی‌روش» به مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران، این مربی حالا با وعده کسی که «به همه دروغ گفت» برای بازگشت به ایران چراغ سبز نشان داده است.
رئیس سابق هیات فوتبال استان خوزستان میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال را متهم به مهندسی انتخابات این فدراسیون کرد و گفت: ماجدی یادش رفته است که خودمان برایش رای جمع کردیم.
مرادی برای دفاع از خود مقابل ورزشکاران معترض، به رسانه‌ای که گفته می‌شود بودجه‌اش را از سعودی‌ها می‌گیرد، متوسل شد و حتی برای اثبات اطلاع خود از فرد مصاحبه کننده، نام مجری آن تلویزیون را هم به زبان آورد و او را مشخصا خطاب کرد تا جای بهانه‌ای نمانده باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ