این مهاجم هلندی هیچ پولی را به عنوان مازاد دریافتی به پرسپولیس بازپس نداده و همین مساله سو نیت اورا برجسته می‌کند. گفته می‌شود او با پشتوانه تصمیمات سیاسی کشورش علیه ایران، تهران را ترک کرده و نگران غرامت تعیین شده توسط فیفا هم نیست!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، در ارتباط با پرداخت وام خوداشتغالی سربازان منقضی خدمت، توضیحاتی داد.
بررسی قرارداد و عملکرد فنی مهاجم برزیلی پرسپولیس نشان می‌دهد سرخ‌ها برای یک مهاجم با عملکرد گلزنی ضعیف، یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار باید پرداخت کنند.
رئیس گروه تسهیلات قرض الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی با اعلام جزئیات پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری اعلام کرد: سامانه ثبت نام متقاضیان این تسهیلات پایدار است و مشکلی برای ثبت نام متقاضیان وجود ندارد.
حبیب زاده رئیس امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری گفت: در وهله اول طرفین مذاکره خواهند کرد و اگر طی دوسال به توافق نرسیدند، دیوان مستقیما ورود خواهد کرد.
اکنون امکان تقسیط حق بیمه سوابق خدمت سربازی هم وجود داشته و سازمان تامین اجتماعی به منظور همکاری با بیمه‌شدگان متقاضی، امکان تقسیط این اعتبار را حداکثر تا ۱۲ قسط فراهم کرده است.
دیوان محاسبات کشور با صدور نامه‌ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که محاسبه و پرداخت مزایای رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ قابا اجرا است.
در طرح کالابرگ الکترونیکی قیمت کالا بر مبنای شهریور۱۴۰۰ ملاک عمل قرار میگیرد و در صورت افزایش احتمالی قیمت کالاها، سهم پرداختی مردم ثابت می‌ماند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: ۷۸۲ هزار میلیارد تومان در ۸ ماهه امسال به بخش صنعت و معدن تسهیلات داده شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد رشد داشته است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به ارائه تخفیف تا ۳۰ درصد، برای پرداخت عوارض شهرسازی گفت: این تخفیفات برای افرادی درنظر گرفته شده که کل بدهی خود را به صورت یک جا تسویه کنند.
معاون برنامه ریزی و امور مجامع بنیاد مستضعفان، جزئیات مالیات این بنیاد طی ۴ سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ را تشریح کرد.
سخنگوی بانک مرکزی ضمن تشریح جزئیات تسهیلات دهی بانکها در ۷ ماهه امسال، گفت: در این بازه زمانی ۲,۲۴۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که بیانگر رشد ۴۵ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال است.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان را اعلام کرد.
طبق توافق صورت گرفته قرار است پرسپولیسی‌ها مبلغی حدود ۸۵۰ هزار یورو را در ۴ قسط به رادو پرداخت کنند که اولین قسط آن حدود دو ماه دیگر و در ماه ژانویه است.
طبق توافق صورت گرفته قرار است پرسپولیسی‌ها مبلغی حدود ۸۵۰ هزار یورو را در ۴ قسط به رادو پرداخت کنند که اولین قسط آن حدود دو ماه دیگر و در ماه ژانویه است.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران جزئیات مصوبه تخفیف ۴۰ درصدی پرداخت نقدی عوارض شهرسازی را تشریح کرد.
با توجه به رای صادره باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۹ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹۶ میلیون و ۴۱۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد
برپایه این تفاهم‌نامه، پرداخت ۹۳۳ هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش و ۲۳۴ هزار میلیارد تومان سرمایه ثابت به بخش صنعت و معدن توسط بانک‌ها در سال ۱۴۰۱ هدفگذاری شد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد و داروخانه‌ها در طرح دارویار و... را اعلام کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد و داروخانه‌ها در طرح دارویار و... را اعلام کرد.
امروز مطالبی همچون جزئیات کاهش قیمت سکه در بازار تهران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش سهام عدالت در روز رشد ۱۰۴۹ واحدی شاخص چقدر شد؟، اخبار مهم کدال دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ | پرداخت سود نقدی فولاد، مجمع کاذر ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، پرسودترین صندوق‌های سرمایه گذاری در مرداد ۱۴۰۱ کدام صندوق‌ها بودند؟، پول داغ چیست؟ + فیلم، آیا باید دامنه نوسان بازار پایه هم افزایش یابد؟، خریداران این خودرو ۲۰۰ میلیون سود کردند، بازگشایی نماد پرسپولیس چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت گفت: ۳ وام ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی سه ساله با سود ۱۸ درصد برای خرید لوازم خانگی پرداخت می شود که نیاز به چک ندارد و فقط یک ضامن می خواهد.
در حالی که بر اساس قانون جهش تولید مسکن بانک ها باید ۲۰ درصد تسهیلات خود را به بخش تولید مسکن اختصاص دهند، مجموع وام های پرداخت شده در سال گذشته به ۲ درصد هم نمی رسد.
به نظر می‌رسد میثم صالحی به شکل کامل مصدومیت کتف خود را پشت سر گذاشته است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۹۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ