عضو هیات مدیره انجمن همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور گفت: عرضه خودرو در بورس کالا با دو شرط اساسی حاکمیت مکانیسم عرضه و تقاضا و عرضه کافی از سوی خودروساز، منفعت مصرف‌کننده و زنجیره تامین خودروسازی را به دنبال دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام مدیرکل استاندارد استان تهران، فرش‌های ماشینی باید با برچسب حاوی کد استاندارد عرضه شوند.
روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده (۲ و ۳ اردیبهشت) تعطیل می باشد و به همین منظور بورس کالای ایران با توجه به این تعطیلی ها نحوه عرضه محصول‌ها در هفته منتهی به ۶ اردیبهشت را ابلاغ کرد.
امروز مطالبی همچون خودروی ۷۰۰ میلیونی بازار کدام است؟، این خانواده‌ها ۲ میلیون تومان سهام می‌گیرند، نرخ دلار مرکز مبادله بالا رفت، پیش بینی بورس فردا | اصلاح شاخص کل تا کجا ادامه دارد؟، تحلیل گران برای طلا و بیت کوین چه قیمت‌هایی پیش بینی می‌کنند؟، خبر‌های مهم برای بورس فردا ۱۴ اسفند،  افزایش قیمت تایر بر کدام شرکت‌ها موثر است؟، نحوه معامله برای سرمایه‌گذاران خرد طلا در بورس چگونه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شرکت آرین پارس موتور ۵۵۰ دستگاه خودروی لاماری ایما را در بورس کالا عرضه خواهد کرد. زمان و تعداد و قیمت پایه این خودرو چگونه است؟
بورس امروز بار دیگر به دلیل حواشی بی‌پایان عرضه خودرو در بورس کالا، یکی از روزهای سخت خود را پشت سر گذاشت و شاهد نقشه‌ای یکدست سرخ‌رنگ برای تمامی صنایع بودیم. فردا بازار چگونه خواهد بود؟ آیا به آینده بازار می توان امیدوار بود؟
پوتین از تابستان گذشته عرضه گاز طبیعی به اروپا را متوقف کرده به این امید که اروپایی‌ها در زمستان لرزان و رهبران خود را برانگیزند و ادامه حمایت سیاسی از اوکراین را غیرممکن سازند.
سه شنبه هفته جاری سه خودروی هایما (ایران خودرو)، لاماری ایما (آرین پارس موتور) و خودروی T۵ اتوماتیک (فرداموتور) در بورس کالا عرضه خواهند شد. شرایط و مبلغ پیش پرداخت این خودروها چگونه است؟
تفاوت فاحش قیمت خودرو کارخانه و بازار آزاد باعث شده است تا دولت برای خارج شدن از این مشکل جدی، محصولات خودرویی را در بورس کالا عرضه کند. اما سؤال مهم این است: «کاهش قیمت خودرو توسط بورس کالا چگونه امکان پذیر است؟» در این بررسی به طور کامل به این پرسش پاسخ می‌دهیم.
برای اولین بار ۵۰۰هزار ربع سکه در بورس کالا شنبه ۲۴ دی ماه عرضه خواهد شد. ؛ فرآیند خرید ربع سکه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فردا برای نخستین بار ربع سکه در بورس کالا عرضه می‌شود؛ بر این اساس، سقف خرید برای هر متقاضی محدود بوده و زمان تحویل فیزیکی آن نیز پنج روز بعد از معاملات است.
عضو هیات مدیره انجمن همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور گفت: عرضه خودرو در بورس کالا با دو شرط اساسی حاکمیت مکانیسم عرضه و تقاضا و عرضه کافی از سوی خودروساز، منفعت مصرف‌کننده و زنجیره تامین خودروسازی را به دنبال دارد.
لکسوس ES در کنار LS عرضه شد. ES مخفف Executive Sedan یا سدان اداری است که در واقع نسخه کوچک‌تر سدان پرچمدار این برند محسوب می‌شود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، کدام سکه بالای ۱۵۰ درصد بازدهی داشت؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، پیش ‌بینی | هدف بعدی شاخص بورس کجاست؟، خریداران پژو ۲۰۷ از بورس‌کالا چقدر سود کردند؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، دو خبر مهم برای سهامداران خودرو، مجمع پاسا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، عملکرد بازارگردان پالایش یکم چگونه بود؟ | صدای سهامدار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در تهران قدیم دکه‌های ثابت خوراک‌پزی انواع غذا‌های گوشتی و غیرگوشتی رایج را عرضه می‌کرد. غذا‌های گوشتی معمولاً از گوشت گوسفند بود و غذا‌های غیرگوشتی به جز نان که اصلی‌ترین و عمومی‌ترین خوراک مردم به شمار می‌آمد، از انواع حبوبات، غلات، سبزی‌های مختلف و... تهیه می‌شد.
اتاق بازرگانی تهران در گزارشی تاکید کرد که قیمت گذاری دستوری لوازم خانگی نتیجه‌ای جز کاهش تولید و از بین رفتن انگیزه عرضه در برندارد که منجر به افزایش مجدد قیمت و زیان مصرف‌کننده می‌شود.
در حال حاضر فقط چند محصول از یک شرکت خودروسازی به صورت قرعه کشی عرضه می شود که پیگیری ها نشان می دهد با حذف کامل قرعه کشی، عرضه خودرو در سایت‌های فروش و از طریق نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.
در حال حاضر فقط چند محصول از یک شرکت خودروسازی به صورت قرعه کشی عرضه می شود که پیگیری ها نشان می دهد با حذف کامل قرعه کشی، عرضه خودرو در سایت‌های فروش و از طریق نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار در بازار امروز، سهام عدالت را وثیقه کن وام بگیر!، تداوم ریزش ارزش سهام عدالت، کدام شرکت‌ها شفاف سازی کردند؟، بورس فردا چگونه خواهد بود؟، دامنه نوسان این ۱۱ نماد احتمالا تغییر کند!، جزئیات عرضه‌های خودرو در بورس کالا، ۳ نماد تعلیق شدند، چرا با محدودیت‌های اینترنت بورس تعطیل نشد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون بزرگترین ریسک حال حاضر بورس چیست؟، پیش بینی بورس در پاییز ۱۴۰۱ | بورس چگونه خواهد بود؟، دولت غول بورسی را واگذار می‌کند؟، افزایش سرمایه دو نماد بورسی، شاخص کل سبزپوش ماند، مجمع خاور ۱۴۰۱ | عرضه سلیم به بورس در چه مرحله ایست؟، جدیدترین لیست افزایش سرمایه ها، پیش بینی بورس روز‌های آینده، قیمت دلار توافقی افزایش یافت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، پیش بینی بورس امروز | بورس فردا چگونه خواهد بود؟، سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟، کاهش قیمت دلار توافقی در کانال 28 هزار تومانی، افزایش سرمایه ونیکی تصویب شد!، تحلیل تکنیکال نماد فولاد + فیلم، پیش بینی دلار، طلا و سکه، خبری مهم برای سهامداران ذوب، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون چگونه از بورس کالا خودرو بخریم؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بورس فردا| شاخص به روند صعودی ادامه می‌دهد؟، بلاتکلیقی در بازار سکه و طلا، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه، مجمع فولاد ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه فولاد تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
متهم تصاویری از حبس یک پسر جوان در لانه سگ و داخل صندوق عقب خودرو و اخاذی از وی را تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده بود.
ریشه‌های افزایش دعوا و جنجال در مجامع عمومی شرکت‌های فعال در بازارسرمایه را بررسی کرده است: همزمان با نزول دنباله دار شاخص بورس در ۱۸ماه گذشته حجم اعتراض‌ها در مجامع عمومی شرکت‌های بورس نسبت به عملکرد مدیران افزایش یافته وحتی مطابق ویدئوهایی که ظرف چند هفته گذشته منتشر شده نشان می‌دهد برخی از این مجامع به آشوب کشیده شده است.
بلاتکلیفی واردات موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ