مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: گروه خودروسازی سایپا فروردین ماه سال گذشته، 20 هزار دستگاه خودرو تولید کرد و اکنون این عدد به حدود 30 هزار دستگاه خودرو رسیده است، از اینرو رشد 41 درصدی در حالی محقق شده که تولید خودرو در این مجموعه بدون هیچ کسری قطعه بوده و تمام خودروها تجاری شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از تغییر ساعت تحویل اتاق هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد به بعد از نماز ظهر خبر داد.
معاون عملیات نیروی پدافند هوایی گفت: در عصر جدید ماهیت جنگ‌ها با سرعت بیشتر نسبت به گذشته در حال تغییر و تحول است؛ در این شرایط، قدم اول شناخت دشمن و تحلیل اندیشه و راهبرد نظامی‌اش است.
اگر بازار با یک سرعت سریع به نقطه حمایت برسد، احتمال بازگشت به روند صعودی قوت خواهد گرفت.
نتایج نوبت دهی زمان تحویل خودرو به متقاضیان مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو، امروز ساعت ۱۴ اعلام می شود.
ستایشی گفت: حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به نرخ امروز از متهمان مسترد و تحویل شکات (مالباختگان) پرونده شده است و حدود ۳۰۰ میلیارد در حال بررسی و بازگرداندن به مالباختگان است. کلیه متهمان برای اخذ آخرین دفاع احضار شدند و بازپرس محترم که دیروز با ایشان صحبت داشتم گفت چندین روز است در حال رسیدگی به این پرونده خاص است و ان شاءالله در ایام آتی از باب کشف و پاسخگویی به بزه دیدگان اخبار خوب و مثبتی را داریم.
مدیرعامل شرکت ملی مس با بیان اینکه برای رفع دغدغه‌های رهبری در حوزه معدن، اجرای طرح های توسعه صنعت مس را با سرعت بیشتری پیگیری می‌کنیم، گفت: سرمایه گذاری لازم برای اجرای طرح های توسعه 15 میلیارد دلار برآورد شده است.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: هفته گذشته ۲۵ هزار خودرو به نام مشتریان فاکتور و پلاک گذاری شد و برای هفته آینده نیز برای تخصیص و تحویل ۲۵ هزار دستگاه خودرو برنامه ریزی شده است.
لحظه تحویل سال نو ۶ دقیقه مانده به ساعت یک بامداد است.
منابع عبری مدعی شدند که آثار باستانی به سرقت رفته از مناطق زلزله زده ترکیه از سوی تیم امداد و نجات اسرائیلی، تحویل ترکیه شده است.
این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اقرار کرد و گفت که پس از جلب اعتماد فروشنده با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات، یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان داده و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل دور شده است.
جست‌وجوی روز جمعه به‌‌‌دنبال کشف مجموعه‌‌‌ای از اسناد طبقه‌‌‌بندی شده توسط وکلای خود رئیس‌‌‌جمهور در خانه وی در ویلمینگتون و دفتر واشنگتن که بایدن قبل از نقل مکان به کاخ سفید از آن استفاده می‌‌‌کرده است، صورت گرفت. همچنین وکلای بایدن به سرعت اسناد را به آرشیو ملی و بعدا به وزارت دادگستری تحویل دادند. ا
در سرتاسر جهان، مبالغ هنگفتی صرف تلاش برای توسعه همجوش هسته‌ای به عنوان جایگزین مناسب برای دیگر منابع انرژی آلاینده‌تر شده است. این فرایند شامل در هم کوبیدن دو اتم با سرعت بسیار بالاست، سپس از این انر‌ژی برای ایجاد برق استفاده می‌شود. این فرایند همان واکنشی است که خورشید را نیرو می‌دهد.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران به طرح برخی پرسش‌ها از متولیان مدیریت آلودگی هوا پرداخت و گفت: تا کی باید خون دل این دو خودروساز داخلی را بخوریم؟ تا کی باید خودروی ضعیف به مردم تحویل دهیم؟ چرا نمی‌توانیم از خودرو‌های با کیفیت بالاتر استفاده کنیم؟ چرا نباید خودرو‌های هیبریدی و برقی تولید کنیم و سرعت تولید آن پایین است؟ تا کی باید به خودروسازان و سازندگان موتورسیکلت فرصت دهیم؟
مهم نیست که برخی صاحب‌منصبان و سیاست‌ورزان چه اهداف، ایده‌ها، ایدئولوژی و... داشته باشند، تحولات اجتماعی و سیاسی اجتناب‌ناپذیر هستند؛ چراکه تحول در ذات یا ساختار نظم اجتماعی است.
سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: مجرم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت و مواجهه با شکات پرونده به جرم خود اقرار کرد و اظهار داشت پس از جلب اعتماد فروشنده و وارد کردن شماره کارت اعلامی در یک نرم افزار همراه بانک اصلی مشخصات شاکی را به دست می‌آوردم و با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات وی یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان می‌دادم و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل خارج می‌شدم.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا۲ از سرعت گرفتن ارسال و تحویل خودرو به مشتریان خبر داد.
معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازی سايپا ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا۲ از سرعت گرفتن ارسال و تحویل خودرو به مشتریان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: هنگام شناسایی و تحویل اموال به مالباختگان مشخص شد که مقدار اندکی از اموال کشف نشده که بلافاصله اقدامات پلیس در این زمینه آغاز شد و ما چند روز پیش موفق شدیم که سه نفر دیگر را در این خصوص در شمال کشور شناسایی و دستگیر کنیم.
پاکبان‌ها تمام نقاط شهر را در نیمه‌های شب و اوایل صبح زیر پا می‌گذارند تا کوچه و خیابان را با کمترین آلودگی تحویل شهروندان بدهند، اما کمتر کسی پای درد و دل آن‌ها نشسته است تا بداند در شب‌های خلوت تهران، حاشیه بزرگراه‌ها و در برابر شهروندان بی‌حوصله چه خاطراتی در ذهن این افراد نقش بسته است.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: در حال حاضر فرایند تحویل اقلام مکشوفه به مالباختگان در حال انجام است.
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه تعداد متقاضیان فرزندپذیری بسیار بالا است، گفت: برای سرعت در تحویل کودک، متقاضیان می‌توانند کودک با سن بالای پنج سال یا کودکان دارای معلولیت یا نیازمند پیگیری درمان را نیز بپذیرند.
نیروهای اشغالگر آمریکایی در ادامه غارت ثروت سوریه، ۱۲۳ تانکر نفت این کشور را به سرقت برده و تحویل شبه نظامیان وابسته خود «قسد» دادند.
اموال مکشوفه از سرقت صندوق های اجاره‌ای شعبه دانشگاه بانک ملی ایران تحت نظارت مرجع قضایی در حال تحویل به صاحبان آنها است.
پس از گذشت حدود ۳ ماه از سرقت صندوق‌های اجاره‌ای شعبه دانشگاه بانک ملی، امروز این بانک در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مطابق دستور بازپرس، بانک ملی ایران در نخستین مرحله به مرور در حال تحویل مصنوعات طلا به صاحبان آن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ