در مجموع ارزش صادرات خودرو و قطعه کشور در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۱ میلیون دلار بود که در مقایسه با سال ۱۴۰۰ رشد ۹۶.۱ درصدی را نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار آخر، اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
این هواپیما اولین بار در نوامبر ۱۹۹۳ هنگامی که قابلیت های پروازی آن در مقابل تماشاگران در دبی به نمایش گذاشته شد، به پرواز درآمد. پس از آن در تظاهرات دیگری در برلین و پاریس پرواز کرد. به دنبال آن، دولت روسیه این هواپیما را برای صادرات در اواخر دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ انتخاب کرد.
جولایی گفت: در حال حاضر ۱۰ میلیون متر مکعب واردات گاز از ترکمنستان وجود دارد که در قالب سوآپ در حال انجام است و از این میزان ۷ میلیون تنها به آذربایجان تحویل داده می‌شود.
مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت گفت: طی ۱۰ ماهه امسال بیش از ۲۷ میلیارد دلار به کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی صادرات داشتیم که بیانگر رشد ۲۶ درصدی نسبت به پارسال است.
وزیر صمت گفت: تخلفات خودروسازان در واگذاری خارج از ضابطه خودرو به سازمان ها در دست بررسی است.
عضو اتاق اصناف کشاورزی ایران گفت: چین درخواست صادرات زعفران، کیوی و پرتقال ایران به این کشور را دارد.
سخنگوی باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: ۲.۴ میلیون تن کالا به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار به آفریقا صادرات داشتیم که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۹ درصدی در وزن و ۱۹ درصدی در ارزش داشته است.
بررسی جزئیات تجارت خارجی نشان می دهد که افزایش صادرات گاز طبیعی در روزهای گذشته موجب شد تا روند کاهشی مقدار صادرات، معکوس و افت وزنی صادرات به افزایش تبدیل شود.
جدیدترین گزارش گمرک نشان می دهد تجارت خارجی کشور  از ابتدای امسال تا دهم ماه جاری به بیش از ۸۸ میلیارد دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.
مدیرکل بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی: تغییر فصل و بارندگی‌ها موجب افزایش هزینه تولید و قیمت پیاز شده است. صادرات هم یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت پیاز بود که این موضوع مدیریت شد.
وزارت صمت در گزارشی ضمن تشریح جزئیات تولید و صادرات مواد معدنی در نیمه نخست سال جاری، از رشد ۳ درصدی صادرات سیمان، رشد ۱۶۲ درصدی صادرات گندله آهن و کاهش ۴۱ درصدی صادرات سنگ آهن خبر داد.
بر اساس آیین نامه اجرایی تصویب شده از سوی هیات وزیران در مورد جزئیات رفع تعهدات ارزی، فهرست موارد مشمول معافیت از تعهدات صادراتی تعیین شد.
بررسی گزارش وزارت صمت از عملکرد یک ساله این وزارتخانه در صنعت خودرو نشان می دهد که مواردی همچون ارتقای کیفیت، تولید خودروهای جدید، گسترش صادرات و واگذاری خودروسازان در دستور کار قرار دارد.
بررسی گزارش وزارت صمت از عملکرد یک ساله این وزارتخانه در صنعت خودرو نشان می دهد که مواردی همچون ارتقای کیفیت، تولید خودروهای جدید، گسترش صادرات و واگذاری خودروسازان در دستور کار قرار دارد.
یک مقام کاخ سفید گفت: دولت بایدن به زودی قانون جدیدی برای تعیین تکلیف صادرات تراشه‌های هوش مصنوعی با کارایی بالا به کشورهایی مانند چین وضع خواهد کرد.
بررسی آمارهای مربوط به تجارت خارجی تا مرداد ماه امسال نشان می دهد که در این مدت ۲۰.۹ میلیارد دلار صادرات و ۲۱.۶ میلیارد دلار واردات داشته ایم که بیانگر تراز تجاری منفی ۷۴۱ میلیون دلاری است.
جزئیات واردات خودرو، میزان عرضه خودرو در بورس کالا، واردات خودرو در ازای صادرات فرش و جزئیات خرید لوازم خانگی از سایت وزارت صمت از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
رییس هیئت مدیرت انجمن صنفی گاوداران گفت: شیوه نامه صادرات دام زنده نهایی شده و وزیر جهاد کشاورزی به معاون توسعه بازرگانی این وزارت خانه دستور داده تا آن را به گمرکات ابلاغ کند.
اعلام جزئیات کشت فراسرزمینی، توسعه صادرات مرکبات، چالش های مرغداران و رسیدن میزان خرید تضمینی گندم به ۷ میلیون تن از جمله مهم ترین اخبار کشاورزی در هفته جاری است.
ادامه روند کاهشی قیمت مرغ، معاف شدن عرضه‌کنندگان گوشت از پرداخت مالیات و آخرین وضعیت صادرات دام زنده از کشور از مهم‌ترین اخبار کشاوزی در هفته جاری بود.
در فروردین ماه سال جاری ۲۴۲ میلیون دلار محصولات صنعتی صادر شده که محصولات پلیمری، شیمیایی و نساجی در صدر صادرات هستند.
در فروردین ماه سال جاری ۲۴۲ میلیون دلار محصولات صنعتی صادر شده که محصولات پلیمری، شیمیایی و نساجی در صدر صادرات هستند.
اگر دولت در اجرای سیاست‌های اقتصادی خود نتواند موفق باشد، بازهم بعد از مدتی دلار با افزایش قیمت روبرو می‌شود، دولت باید بتواند با مدیریت انتظارات تورمی و کنترل تورم، اجازه افزایش قیمت‌ها در بازار‌های سرمایه‌ای را ندهد، درغیر این صورت اگر شرایط همچنان مبهم باشد و سیاست‌گذاری‌ها مثمرثمر نباشد، دلار همچنین مسیر صعودی را در پیش خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ