«عیسی آل‌کثیر» باز هم با گلی سرنوشت‌ساز، پرسپولیس را در کورس قهرمانی نگه داشت و استقلال، از این تیم عقب افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نواک جوکوویچ یکی از بهترین بازی‌های اخیرش را در دیدار نهایی سینسیناتی برابر کارلوس آلکاراس انجام داد و فاتح این رقابت‌ها شد.
پیرس مورگان، مجری جنجالی انگلیسی، بعد از باخت منچستریونایتد به تاتنهام به تمسخر شیاطین سرخ پرداخت و به رفتار یونایتدها با کریستیانو رونالدو اشاره کرد.
دینامو زاگرب در ترکیب اولیه‌اش مقابل آ. ا. ک آتن، مدافع ایرانی خود را در اختیار دارد.
بازی بزرگ هفته دوم شب سختی برای بازیکنانی بود که پیش از این سالها برای پرسپولیس بازی کرده بودند.
نیمار، ستاره برزیلی، از مدیران پاری سن ژرمن خواسته با جدایی او و پیوستنش به بارسلونا موافقت کنند.
بازیکنان فوتبال عراق پس از دو سال هنوز بی‌خیال خوشحالی کاپیتان تیم ملی قطر نشدند.
دلیل عدم انتخاب کیلیان امباپه و جایگزینی ارلینگ هالند به عنوان نقش اصلی بازی EA FC 24 مشخص شد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا با شکست ژاپن دو امتیاز حساس از حریف گرفت.
مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس گفت: آن قدر ستاره‌های بزرگ و نامدار به پرسپولیس آمده و رفته اند که اسم آن‌ها را یک تریلی ۱۸ چرخ هم نمی‌کشید، اما این پرسپولیس بود که ماند و افتخار کسب کرد.
انتشار عکسی از روملو لوکاکو و خوان کوادرادو در یک درگیری در بازی اینتر و یوونتوس در نیمه نهایی کوپا ایتالیا با انتشار خبر پیوستن ستاره کلمبیایی به اینتر و انتقال لوکاکو به یوونتوس مورد توجه قرار گرفت.
عیسی آل‌کثیر بعد از واکنش تند هواداران پرسپولیس به جدایی او، سرانجام با انتشار یک استوری به این انتقال واکنش نشان داد.
جدایی آل کثیر از پرسپولیس باعث دلخوری شدید هواداران این تیم شد. از طرفی بخشی از هواداران سپاهان از این خرید استقبال کردند و بخشی دیگر به انتقاد از جذب آل کثیر پرداختند.
بازیکن سابق پرسپولیس از عملکرد عیسی آل کثیر مهاجمی که به سپاهان پیوست انتقاد کرد.
جدایی عیسی آل کثیر از پرسپولیس باعث ماندن مهدی عبدی در لیست بزرگسالان این تیم شد.
عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس پس از جدایی از این تیم، با سپاهان به توافق رسید و رسما زردپوش شد. انتقال آل کثیر در حالی صورت گرفت که صحبت‌هایی درباره تمدید قرارداد این مهاجم با پرسپولیس شنیده می‌شد اما پرسپولیس با گلزن دربی به توافق نرسید. قرارداد این بازیکن با سپاهان ۲ ساله است.
شنیده می‌شود عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس در حال انجام مذاکراتی جدی با مدیران باشگاه سپاهان است.
درحالیکه میسون مونت در آستانه انتقال از چلسی به منچستریونایتد قرار دارد حساب توییتر او بسته شد. گفته می‌شود علت، گزارش شدن حساب او توسط هواداران چلسی بوده است.
تاکه‌فوسا کوبو، ستاره ژاپنی رئال سوسیداد، نمایش درخشانی را در ترکیب این تیم به نمایش گذاشته که باعث حسرت خوردن رئال و بارسا شده است.
حمله پهپادی شامگاه امروز صهیونیست‌ها به جنین که با هدف انتقام از عملیات غرورآفرین مقاومتی «عیلی» و ترور جوانان مقاومت صورت گرفت، با واکنش و محکومیت مقامات و گروه‌های فلسطینی روبه‌رو شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی خبر داد و گفت:متهم با ایجاد صفحه جعلی زندگی زوج جوان را به هم ریخت.
یکی از شاهدان عینی درباره این حادثه: آیت‌الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و او را به رگبار بست که متأسفانه آیت الله سلیمانی به شهادت رسید و ۳ نفر دیگر مجروح شده اند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات با اشاره به انتقال کسب و کار‌های مردمی به پیام رسان‌های داخلی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد از مردم و کسب و کارهایشان به پیام رسان‌های داخلی وارد شده اند و از این پیام رسان‌ها استفاده می‌کنند.
شیمون مارسینیاک پاسخ انتقاد فرانسوی‌ها به نحوه قضاوت خود را داد و در عکسی نشان داد که بازیکنان فرانسوی هم هنگام زدن یکی از گل‌های کیلیان ام‌باپه در زمین بازی هستند.
کاربران فضای مجازی از بازیکنان تیم ملی انتقاد کرده و از اینکه آن‌ها واکنش مناسبی نسبت به فوت مهسا امینی نداشته‌اند، شاکی‌اند. حتی این روز‌ها کار به جایی رسیده که تعدادی از تیم ملی رو گرداند‌ه‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ