نیمار، ستاره برزیلی، از مدیران پاری سن ژرمن خواسته با جدایی او و پیوستنش به بارسلونا موافقت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متئو آلمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، هرگونه احتمال جذب بازیکن را محتمل دانست ولی ترجیح داد از بازیکنی نام نبرد.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، که در بارسا جانشین نیمار شده بود، با قراردادی پنج ساله به ارزش 50 میلیون یورو راهی پی‌اس‌جی شد. این انتقال خیانتی به اعتماد ژاوی بود.
سرخی روبرتو، مدافع باتجربه بارسلونا، در گفت و گوی اخیر خود از اشتیاق بالای نیمار برای بازگشت به این تیم خبر داد.
ویتور روکه حداقل تا ژانویه 2024 نمی تواند به رویایش یعنی بازی برای بارسلونا برسد و باید برای باشگاه فعلی خودش به میدان برود.
بارسلونا که انتقال عثمان دمبله به پی‌اس‌جی را قطعی می‌داند الکسیس سانچز را به عنوان جانشین او انتخاب کرده است.
دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید، نسبت به شکست شب گذشته تیمش مقابل بارسا در بازی دوستانه دو تیم تندترین موضع را گرفته و می‌گوید رئال انتقام این شکست را در لالیگا خواهد گرفت.
اگر کیلیان امباپه به رئال برود، پی اس جی در رقابت با بارسا برای جذب برناردو به راحتی برنده خواهد شد.
رونامه های اسپانیا در شماره امروز خود به شکست شب گذشته در فینال یورو زیر 21 ساله ها و نهایی شدن انتقال روکه به بارسا پرداختند.
تاکه‌فوسا کوبو، ستاره ژاپنی رئال سوسیداد، نمایش درخشانی را در ترکیب این تیم به نمایش گذاشته که باعث حسرت خوردن رئال و بارسا شده است.
فرنکی دی‌یونگ در آستانه بازی هلند برابر کرواسی لب به انتقاد از برنامه فشرده ‌بازی‌ها گشود و گفت یوفا فقط به پول درآوردن فکر می‌کند.
پپ انتقام سیتی و بارسا را یکجا از رئال گرفت
کارلو آنچلوتی به فکر انتقام شکست فینال سوپرجام اسپانیا از بارسلونا نیست و گفت که هدف رئال حذف آبی و اناری‌ها و رسیدن به فینال کوپا دل ری است.
امیلیو بوتراگنیو، یکی از مدیران رئال مادرید، می‌گوید این تیم در جام حذفی اسپانیا فقط به دنبال قهرمانی است.
قرعه‌کشی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا انجام شد و بر این اساس رئال مادرید و بارسا در این مرحله به مصاف هم خواهند رفت.
یک رسانه اسپانیایی ادعایی جنجالی درباره انتقال لیونل مسی از بارسلونا به پی‌اس‌جی مطرح کرده و می‌‌گوید مسی تا لحظه آخر اعتقاد داشت در بارسا ماندگار خواهد شد.
سه باشگاه بارسلونا، اتلتیکو مادرید و یوونتوس که از مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شدند همگی از معماران اصلی ایده سوپرلیگ اروپا بودند.
سه باشگاه بارسلونا، اتلتیکو مادرید و یوونتوس که از مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شدند همگی از معماران اصلی ایده سوپرلیگ اروپا بودند.
بازی امشب بایرن برابر بارسا جدالی حیثیتی بین جمال موسیالا و گاوی نیز محسوب می شود. پدیده بایرن می خواهد ثابت کند که جوایز کوپا و پسرطلایی 2022 حق او بودند.
اریک گارسیا، مدافع بارسلونا، در نشست خبری امروز خود گفت که هرچند شانس صعود بارسا به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بسیار اندک است ولی با انگیزه انتقام از بایرن وارد زمین خواهند شد.
ارنستو والورده امروز به ورزشگاه نوکمپ بر می‌گردد و به عنوان مربی اتلتیک بیلبائو دوست دارد تیم سابق خود بارسلونا را شکست دهد.
دیده شدن ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو، در حال صرف شام در یک رستوران با مدیران بارسلونا بار دیگر به شایعات درباره انتقال احتمالی او به بلوگرانا دامن زده است.
رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا می‌گوید خوان لاپورتا تنها برای ناراحت کردن او و ضربه زدن به برنامه‌هایش مانع از انجام درخواست کومان برای خرید جورجینیو واینالدوم شده است.
روبرت لواندوفسکی آماده و سرحال به بازی برابر تیم سابق خود رسیده و این بهترین خبر برای هواداران بارسلوناست که به انتقام از بایرن مونیخ فکر می کنند.
جدیدترین آرای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال صادر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ