عیسی آل‌کثیر بعد از واکنش تند هواداران پرسپولیس به جدایی او، سرانجام با انتشار یک استوری به این انتقال واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه می‌گوید نیروهایش بیش از ۴۰ سرباز اوکراینی را در حمله به منطقه کوپیانسک از پای درآورده‌اند.
پیونگ‌یانگ امروز اعلام کرد: سرباز آمریکایی به‌دلیل تنفر از رفتار غیرانسانی و تبعیض نژادی در ارتش ایالات متحده به کره‌شمالی فرار کرده است.
منابع سوری از کشته شدن چهار سرباز ارتش سوریه در جریان درگیری شدید با گروه‌های تروریستی در حومه لاذقیه خبر دادند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد آموزش هزاران سرباز وظیفه جدید به اتمام رسیده و برای خدمت به یگان‌های نیروهای مسلح اعزام شدند.
بر اثر انفجار یک مین کاشته‌شده توسط عناصر تروریستی در مسیر خودروی حامل نظامیان ارتش سوریه در اطراف دیرالزور، ۵ سرباز سوری کشته شدند و یک افسر ارتش این کشور نیز به شدت زخمی شد.
با افشای بخشی از نتایج تحقیقات نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص عملیات جسورانه سرباز مصری، روشن شد که صهیونیست‌ها به اشتباهات فاحش خود طی این عملیات اذعان کرده‌اند.
رسانه‌های عبری از عملیات سرباز مصری در نقاط مرزی اراضی اشغالی به عنوان شکستی بزرگ برای ارتش رژیم صهیونیستی یاد کردند.
دستاورد موشکی جدید ایران در کنار پیام‌های عملیات یک سرباز مصری علیه ارتش رژیم صهیونیستی محور روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اعضای کابینه و نمایندگان پارلمان خواست درباره عملیات اخیر سرباز مصری و هلاکت سه نظامی صهیونیست اظهار نظر نکنند.
حادثه امنیتی اخیر در گذرگاه نیتسانا (العوجه) در نقاط مرزی مصر و اراضی اشغالی که طی آن یک سرباز مصری سه نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند، همچنان تیتریک رسانه‌های عبری در روزهای اخیر بوده است.
یک رسانه لبنانی گزارش داد که نتیجه عملیات سرباز مصری علیه ارتش رژیم صهیونیستی ایجاد یک جبهه جدید در میدان مبارزه با این رژیم است.
4 سرباز مرکز آموزش 07کازرون ارتش که پس از پایان دوره آموزشی قصد داشتند به خانه بازگردند به پیشنهاد یکی از کارکنان پایور مرکز آموزش 07 (کادر) سوار بر خودروی شخصی این فرد شده اما متاسفانه به دلیل واژگونی خودرو و آتش سوزی آن در محور جایزان ـ رامهرمز در دم جان خود را از دست دادند.
جنگ با ایران جنگ ما نیست. ایران وطن ما است. اگر سربازان تالشی را بزور وادار به جنگ‌با ایران بکنند ما سلاح هایمان را به سمت کاخ ریاست جمهوری الهام علیف خواهیم گرفت
مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش گفت: ما با قدرت پشت فدراسیون هستیم، تیم‌های خود را حفظ کرده و اضافه هم می‌کنیم.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: سردار سلیمانی عمر خود را در مسیر الهی طی کرد و خود را سرباز اسلام و ولایت می‌دانست.
روایتی از برخورد مسئولان ارتش با فردی که در اقدامی غیرقانونی با لباس سربازی از دیوار منطقه نظامی چهار راه قصر بالا رفت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک انبار مهمات نیروهای ارتش اوکراین را در زاپروژیا نابود کرده است.
ویدئوی دراماتیکی که توسط دفتر ارتباطات راهبردی ارتش اوکراین به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد که سرباز دشمن پس از اصابت گلوله یک تک تیرانداز اوکراینی از فاصله حدود سه هزار متری کشته می‌شود.
هفتاد و چهار سال پیش (دوم ماه می‌سال ۱۹۴۵) برلین پایتخت آلمان نازی توسط ارتش سرخ شوروی در جنگ جهانی دوم فتح شد و بسیاری آن را مرحله پایانی شکست حکومت آدولف هیتلر رهبر وقت آلمان می‌دانند. ارتش سرخ شوروی در عملیات تصرف برلین، ۷۸ هزار و ۲۹۰ نفر از نیرو‌های خود را از دست داد و بیش از ۲۷۴ هزار سرباز شوروی نیز مجروح شدند. بر اساس داده‌های ارتش شوروی، نیرو‌های آلمان نازی در عملیات برلین حدود ۴۰۰ هزار کشته دادند و ۳۸۰ هزار نفر از این نیرو‌ها نیز مجروح شدند. در مجموع حدود ۴۸۰ هزار نفر از نیرو‌های آلمانی نیز به اسارت ارتش سرخ شوروی در آمدند.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت:یک سرباز وظیفه ارتش جمهوری اسلامی در جریان درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی تایباد به شهادت رسید.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت:یک سرباز وظیفه ارتش جمهوری اسلامی در جریان درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی تایباد به شهادت رسید.
فرماندار شهرستان تایباد خراسان رضوی گفت: ۱۰ا انجام گشت و کمین در منطقه تپه سنجدی در نوار مرزی نفر از متجاوزان مرزی دستگیر شدند، اما هنگام انتقال این افراد، گروهی از اشرار و قاچاقچیان به روی نیرو‌های ارتش آتش گشودند که منجر به شهادت سرباز وظیفه «احمد لطفی» شد.
مقامات اوکراین مدعی شدند که ارتش این کشور به دروازه‌های شهر لیمان رسیده‌اند و هم‌اکنون هزاران نظامی روس در این شهر در محاصره قرار گرفته‌اند.
وزیر دفاع کانادا اعلام کرد که ارتش این کشور در روند آموزش ۱۰ هزار سرباز اوکراینی در اراضی انگلیس، مشارکت خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ