بازی بزرگ هفته دوم شب سختی برای بازیکنانی بود که پیش از این سالها برای پرسپولیس بازی کرده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران می‌گوید انتقال بازار نشدنی است و اما انتقال انبارکالاها در بازار می‌تواند بخشی از مشکلات را برطرف کند.
ستاره‌های پرسپولیس که همگی از غیبت تماشاگران در دیدار نخست شوکه و شاکی شده بودند، تهدید کردند که اگر چنین رویه‌ای ادامه داشته باشد، دیگر نه‌تنها حاضر نیستند در ورزشگاه آزادی به میدان بروند، بلکه خواستار انتقال بازی‌شان به شهری به غیر از تهران هستند
ستاره‌های پرسپولیس که همگی از غیبت تماشاگران در دیدار نخست شوکه و شاکی شده بودند، تهدید کردند که اگر چنین رویه‌ای ادامه داشته باشد، دیگر نه‌تنها حاضر نیستند در ورزشگاه آزادی به میدان بروند، بلکه خواستار انتقال بازی‌شان به شهری به غیر از تهران هستند
شهردار تهران بر لزوم انتقال چندجانبه دانش و تجربه مدیران کلان‌شهرهای جهان برای حل معضلات مشابه شهری تاکید کرد.
منصور بیجار بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح ملی که از مهر ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد شامل سامانه آبگیر و تأسیسات شیرین سازی و نمک زدایی برای ظرفیت نهایی۲.۴ میلیون متر مکعب در روز آب شیرین، سامانه انتقال آب به طول خط ۷۱۸ کیلومتر در سیستان و بلوچستان برای ظرفیت ٢٨٠ میلیون متر مکعب در سال، اجرای مسیر و تونل برای احداث سه خط لوله برای ظرفیت نهایی انتقال ٨٠٠ میلیون متر مکعب آب در سال و احداث نیروگاه سیکل ترکیبی یک‌هزار مگاواتی برای تأمین انرژی بوده است.
برتری برایتون با پنالتی مک آلیستر مقابل منچستریونایتد عناوین اصلی روزنامه‌های انگلیسی را به خود اختصاص داده است.
لحظه‌ی تلخ ایست قلبی امیرحسین شیرچی ۲۳ ساله، بازیکن شهدای بابلسر مقابل تیم نفت و گاز گچساران که حین انتقال به بیمارستان درگذشت.
اینتر در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 اودنیزه را شکست بدهد.
بعد از شکست سنگین میلان مقابل ساسولو در سن‌سیرو هواداران این تیم در استادیوم از بازیکنان انتقاد کرده و گفتند در دربی هفته آینده چنین شرایطی را تحمل نخواهند کرد.
هورسان رامسر سه بر صفر سایپا را شکست داد و با همراهی هزار تماشاگر در خانه انتقام باخت دور رفت را از حریف گرفت.
در نشست مشترک شهردار ایروان و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم همکاری‌های متقابل در راستای انتقال تجربیات این دو شهر تاکید شد.
در نشست مشترک شهردار ایروان و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم همکاری‌های متقابل در راستای انتقال تجربیات این دو شهر تاکید شد.
یک کارشناس محیط زیست معتقد است، شیرین کردن آب یکی از پرهزینه‌ترین، راه‌های انتقال آب است که سبب تولید آب خاکستری و برهم خوردن توان زیستی و اکولوژیکی مناطق مورد انتقال آب می‌شود.
آلن شیرر، ستاره سابق نیوکسل، به شدت از اظهارات میکل آرتتا پس از بازی برابر این تیم انتقاد کرد.
بعد از بی نتیجه ماندن شیمی درمانی، «پله» اسطوره برزیلی فوتبال جهان به بخش مراقبت های پایان عمر بیمارستانی در برزیل منتقل شد.
بدن پله دیگر به شیمی درمانی واکنش مثبت نشان نمی دهد و او حالا تزریق مُسکن را آغاز کرده است.
پس از گذشت 12 سال، بالاخره غنا شاهد انتقامی بود که به دست کره جنوبی از سوارز گرفته شد: چه چیزی شیرین تر از اشک‌های شیطان!
رسانه‌های شیلی به تمسخر حذف اکوادور از جام جهانی مشغول هستند. شیلی مدعی بود اکوادور در راه صعود به جام جهانی قطر تخلف کرده و باید از این تورنمنت حذف بشود.
آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس، فاش کرد سر بابی رابسون خواهان انتقال او به بارسلونا بوده است.
مدیرعامل اسبق استقلال نسبت به نحوه برخورد وزارت ورزش با مصطفی آجورلو انتقاد کرد.
در این مدت برخی مدیران شهری نیز سفری به اکسپودبی داشتند . همچنین برخی از معاونان و مدیران شهری نیز در ششمین اجلاس مجمع عمومی شهرداران آسیایی به شهر دوشنبه تاجیکستان، رفته بودند .سفر شهردار و برخی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر به کشور عراق از دیگر سفرهای خارجی مدیران شهری است که تاکنون رسانه ای شده است .
آلن شیرر، ستاره سابق نیوکسل، از عملکرد بازیکنان بزرگ و ستاره‌های لیورپول انتقاد کرد.
انتقال رایگان شیری به فولاد، امکان فروش صالح حردانی به استقلال و پاس گل حردانی در دربی؛ سه پرده از مسیری که قهرمانی را از پرسپولیس گرفت‌.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ