شیمون مارسینیاک پاسخ انتقاد فرانسوی‌ها به نحوه قضاوت خود را داد و در عکسی نشان داد که بازیکنان فرانسوی هم هنگام زدن یکی از گل‌های کیلیان ام‌باپه در زمین بازی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مهم است اینکه نه می‌توان نسبت به توافق صورت گرفته با طرف امریکایی برای تبادل چند زندانی و آزادسازی ۶ میلیارد دلار – در صورت تحقق- آن‌قدر ذوق زده شد که تصور شود از همین فردا یخ‌های ضخیم بین ما با امریکا رو به آب شدن است و نه این میزان تلاش دولت و تسلیم شدن امریکا را در مقابل ایران بی ارزش و صرفاً حرکت تبلیغاتی به حساب آورد.
یکی از اصلی‌ترین مشکلات نظری روشنفکری دینی در کشور ما غیاب فکر تاریخی در اندیشه‌های شماری از نمایندگان آن است. فکر تاریخی داشتن صرفا توصیه کردن به مطالعه تاریخ یا اطلاع از تاریخ نیست. کما اینکه کافی نیست، بگوییم فهم بشری از همه چیز و از جمله دین در «قبض و بسط» است. چطور می‌توان درباره «دین و قدرت» و نسبت اسلام با قدرت سخن گفت و درباره پیامبر رحمت و سیره او داوری کرد بدون آنکه تصویر روشن، درست، متخصصانه و کارشناسانه تاریخی ناظر به متون از تاریخ و تاریخ‌نگاری سیره داشت؟
دکتر آیت از منزل خارج شد، سوار پیکان شخصی‌اش شد و هنوز ماشین را روشن نکرده بود که باران گلوله بر سر و رویش باریدن گرفت. او در خون خود غلتید و آن پوشه‌ای هم که شامل اسناد و مدارکش بود، مفقود شد و دیگر نشانی از آن به دست نیامد. آن مدارک ناپدید شدند و کسی از اسرار آن آگاه نشد، اما ۲۸ سال بعد وقتی میرحسین موسوی به‌عنوان یکی از سران فتنه پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ در پازل دشمنان تاریخی این ملت قرار گرفت، این گمان تقویت شد که در اسناد و مدارک مفقودشده شهید آیت اسراری درباره میرحسین موسوی نهفته بود.
در ابتدا شاید تصور نمی شد که حضور لیونل مسی در اینتر میامی اثری فوری در متحول شدن این تیم در آمریکا و دنیا داشته باشد اما با مشاهده آمارها، قطعا نظر شما هم عوض می‌شود.
صاحبنظران اقتصادی پیش‌بینی کردند که رشد تشکیل سرمایه در سال ۱۴۰۲ در سطح یک درصد و در حدود سال گذشته خواهد بود. با توجه به عدم سرمایه‌گذاری کافی در یک ­دهه گذشته، بخشی از زیرساخت‌های کشور با استهلاک بسیار زیادی روبه‌رو بوده و به مرحله فرسودگی رسیده‌اند. فراهم شدن زمینه‌های ثبات اقتصادی و وجود تصویر روشن از آینده اقتصادی، تسهیل فضای کسب‌وکار، ثبات قوانین و مقررات، حکمرانی مطلوب اقتصادی، مبارزه با فساد اقتصادی و... می‌تواند باعث افزایش نرخ رشد تشکیل سرمایه از پیش‌بینی فعلی شود.
زحل در این طول موج فروسرخ که توسط تلسکوپ مشاهده می‌شود، بسیار تاریک به نظر می‌رسد، زیرا گاز متان تقریباً تمام نور خورشید را که به جو می‌تابد، جذب می‌کند. با این حال، حلقه‌های یخی آن نسبتا روشن باقی مانده‌اند که منجر به ظاهر غیرمعمول زحل در تصویر جیمز وب شده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: چه کسی تصور می‌کرد که روزی جوانان فلسطینی در «جنین» آنقدر عرصه را بر نظامیان صهیونیست تنگ کنند که آنها برای رهایی از محاصره جوانان مبارز، مجبور به استفاده از جنگنده شوند؛ اما این اتفاق چند روز پیش در جنین روی داد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: چه کسی تصور می‌کرد که روزی جوانان فلسطینی در «جنین» آنقدر عرصه را بر نظامیان صهیونیست تنگ کنند که آنها برای رهایی از محاصره جوانان مبارز مجبور به استفاده از جنگنده شوند اما این اتفاق چند روز پیش در جنین روی داد.
درست در فاصله اندکی پس از تصویب این طرح جنجالی علیه ایران، نماینده اوکراین در مسابقات جهانی پرس سینه هم حاضر به دست‌دادن با رقیب ایرانی‌اش نمی‌شود تا مشخص شود چه اندازه چنین موضوعات سیاسی‌ای در زندگی روزمره اوکراینی‌ها ریشه دوانیده است. مسئله، اما اینجاست که آیا روح ورزش اجازه چنین برخوردی را می‌دهد؟ پاسخ به این سؤال بسیار روشن و یک «نه» کامل است، ولی تعدادی هم‌زمان با یادآوری ماجرای مسابقه‌ندادن ورزشکاران ایرانی با رقبای اسرائیلی می‌گویند ورزشکار ایرانی نباید از چنین رفتاری شگفت‌زده شود.
هوا تاریک است، اما چراغ‌های روشن داخل کوچه تصویر را به وضوح نشان می‌دهد. زن جوان در حال قدم زدن در یک کوچه خلوت است که ناگهان سگی که جثه‌اش از جثه خود زن بزرگتر است به سمت او می‌دود. زن جوان فرار می‌کند و از پشت درختان دور می‌زند و دوباره وسط کوچه می‌آید. سگ به سمت او می‌پرد و او را زمین می‌زند سپس موهایش را به دندان می‌گیرد و با قدرت می‌کشد، بعد هم به سگ سفید کوچک زن حمله می‌کند. عده‌ای به سگ بزرگ نزدیک می‌شوند تا مهارش کنند، اما مشخص است که جرأت نمی‌کنند زیاد به آن نزدیک شوند.
اولین تصویر نمای نزدیک شدن i۵ را نشان می‌دهد. در این تصاویر جلوپنجره با خطوط LED و همچنین چراغ‌های LED در حال روشن شدن هستند. i۵ جدید شبیه یک BMW عصر مدرن و اخیر به نظر می‌رسد.
وزیر کشور درباره انتقاد برخی جریان‌های سیاسی به اینکه وزارت کشور به آن‌ها مجوز تجمع نمی‌دهد، تصریح کرد: این حرف دقیق نیست. فقط یکی دو درخواست در زمان درگیری‌ها داشتیم که خیلی روشن اعلام کردیم سلامت تجمع کنندگان باید تامین شود.
این برنامه یک «ویرایشگر عکس ارتقا یافته و جادویی» است که از هوش مصنوعی برای افزودن HDR به تصاویر، روشن کردن آن‌ها، رفع تاری، شارپ کردن، رفع نور، حذف انعکاس‌ها یا سایه‌ها، رفع اعوجاج لنز و ایجاد حالت پرتره از حالت معمولی، استفاده می‌کند. ویژگی‌های روتوش چهره نیز در این اپلیکشن جدید وجود دارد. همچنین یک دکمه جادویی وجود دارد که تصویر را به روشی که برنامه معقول می‌داند بهبود می‌بخشد.
آتش سوزی عظیم جنگلی در شهر منچستر ایالت نیوجرسی آمریکا آسمان شب را روشن کرد. تصاویر هوایی آتش سوزی گسترده جنگلی در شهر منچستر را به تصویر می‌کشد. به گفته سرویس آتش نشانی جنگل نیوجرسی، تا اوایل صبح چهارشنبه (۱۲ آوریل)، آتش بیش از ۵۰۰ هکتار گسترش یافته بود و تنها ۱۰ درصد آن مهار شده است. مقامات دستور تخلیه ساکنان اطراف را صادر کرده اند. علت آتش سوزی در دست بررسی است.
در فاصله نه چندان دور از آتش روشن شده توسط معترضان به اصلاحات قانون بازنشستگی در شهر بوردو فرانسه، یک زوج که بر روی میز و صندلی‌های بیرون یک کافه نشسته و ضمن گفتگو با یکدیگر نوشیدنی می‌نوشند. انتشار این تصاویر خبرساز شده است. در حالی که اعتراض به افزایش دو سال سن بازنشستگی در فرانسه از ۶۲ به ۶۴ سال حتی با تصویب اصلاحات مدنظر دولت پایان نیافته، دولت خود را طرفدار مماشات نشان می‌دهد، اما در باطن قصدی برای انعطاف در برابر اعتراضات ندارد. فراخون دهمین روز بسیج عمومی علیه اصلاحات بازنشستگی در حالی برای امروز سه شنبه در فرانسه منتشر شده است که فضایی ملتهب بر این کشور حاکم بوده و به گفته رسانه‌ها نظارت شدید پلیس نیز وجود خواهد داشت.
سپهبد حاج علی رزم‌آرا که در تیرماه ۱۳۲۹ به نخست‌وزیری رسیده بود قصد داشت قرارداد الحاقی نفت (معروف به قرارداد گس-گلشائیان) را در مجلس به تصویب برساند.
برج ایفل، نماد مشهور پاریس، پایتخت فرانسه، به مناسبت اولین سالگرد جنگ روسیه و اوکراین با رنگ پرچم اوکراین روشن شد.
ناسا اعلام کرد که شی مرموز که آسمان تگزاس را روشن کرد به عنوان یک شهاب سنگ شناخته شده است.
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی گفت: موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت تصویب شده و در صورت تصویب در مجلس می‌تواند موجب رونق بوم‌گردی‌های نزدیک مراکز شهرها شود.
در یک کهکشان میله‌ای، نواری از غبار و گاز در مرکز آن تشکیل شده است که اغلب در تصاویر به‌صورت نواری روشن دیده می‌شود. محققان می‌گویند که این ساختار با بالارفتن سن کهکشان رشد می‌کند؛ زیرا غبار و گاز به‌سمت مرکز کهکشان کشیده می‌شود. بنابراین دیدن یک کهکشان میله‌ای از دوران اولیه که جهان تنها 25 درصد از سن کنونی خود را داشته، قابل‌توجه است.
همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، از دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با تصاویر شهدا چهار دهه اخیر و شعار «شهادت؛ رسم فدائیان ملت» رونمایی شد. این دیوارنگاره با مساحت ۱۴۰۰ متر مربع بزرگترین دیوارنگاره ایران محسوب می‌شود. تصاویر شهیدان صیاد شیرازی، چمران، آوینی، احمدی روشن، طهرانی‌مقدم، کاظمی آشتیانی، عجمیان و... از شهدای اتفاقات اخیر با پرچم‌داری شهید سلیمانی بر روی اولین طرح بزرگترین سازه تبلیغی ایران نقش بسته است./ منبع: خبرگزاری دانشجو
به گفته یک کارشناس ارشد حوزه خودرو با اجرایی شدن حذف قیمت گذاری دستوری و نیز واگذاری سهام تودلی دو شرکت خودروساز با توقف زیان‌های جاری و جبران زیان‌های گذشته می‌توانیم آینده‌ای روشن برای این صنعت تصور کنیم.
رهبر معظم انقلاب از عملکرد ملی‌پوشان فوتبال ایران در دیدار مقابل ولز تمجید کرد.
ساعت هوشمند Enduro 2 گارمین با شارژ خورشیدی، عمر باتری ۱۵۰ ساعته با GPS روشن و قیمت ۱۱۰۰ دلار ارائه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ