پس از مهار پنالتی پیانیچ توسط گلر اتحاد کلباء، فرهاد مجیدی با حرکتی تمسخرآمیز، از اتاق VAR خواست تا دستور تکرار این ضربه را صادر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هاکان چالهان اوغلو، ستاره اینتر، معتقد است که تیمش نباید اشتباهات سال قبل را تکرار کند.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران ابراز امیدواری کرد، این تیم در مسابقات جهانی به مانند تیم تحت هدایت مومنی مقدم عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند.
دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا تاکید کرد: کشور‌های مسلمان وظیفه دارند برای جلوگیری از تکرار این اقدامات شنیع و غیرانسانی، کالا‌های این کشور‌ها را تحریم، سفرای آن‌ها را اخراج و محاکمه هتاکان و عوامل آن را پیگیری کنند.
رئیس ردبول معتقد است که تیمش نمی‌تواند موفقیت مرسدس را که تمام قهرمانی‌های سال 2014 تا 2020 را به دست آورد، تکرار کند.
رئیس ردبول معتقد است که تیمش نمی‌تواند موفقیت مرسدس را که تمام قهرمانی‌های سال 2014 تا 2020 را به دست آورد، تکرار کند.
نیمی از هندوانه، آب لیموترش، زنجبیل، شکر، نمک و برگ‌های ریحان را در یک مخلوط کن پرقدرت با یکدیگر ترکیب کنید. آن مواد را با سرعت بالا به مدت ۳۰ ثانیه یا تا زمانی که یکدست شوند مخلوط کنید. از طریق یک صافی محتویات را درون یک کاسه ریخته و از یک کاردک انعطاف پذیر برای فشار دادن مخلوط استفاده کنید. مواد جامد را دور بریزید. این کار را با باقی مانده میوه، آب، زنجبیل، شکر، نمک و ریحان تکرار کنید.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از سیاست وزارت ورزش در قبال شرایط این باشگاه و پرسپولیس گفت: هر زمانی که یحیی گل محمدی از وضعیت پرسپولیس شکایت می‌کند، مشکلاتشان در همان روز حل می‌شود!
تیم ملی والیبال در آستانه تکرار لیگ ملتهای ۲۰۲۱ قرار گرفت.
سرتان را عقب ببرید و به سقف نگاه کنید. بعد فک پایینی خود را به جلو فشار دهید تا زیر چانه کشش را احساس کنید. در ادامه کشش را حفظ کنید و تا ۱۰ بشمارید. فک خود را شل کنید و سر را پایین بیاورید. این چرخه را تکرار کنید.
کیلیان امباپه در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فرانسه و جبل‌الطارق با سوالهای متعدد درباره جنجال اخیر بین او و پاری سن ژرمن مواجه شد و از تکرار سوالها توسط خبرنگاران عصبانی شد.
اگر خیلی عرق‌سوز می‌شوید، قبل از خروج از منزل از پودربچه در محل‌هایی که عرق‌سوز می‌شود، استفاده کنید تا این تجربه تکرار نشود.
مهدی رحمتی بعد از سپری کردن روزهای خوب در پدیده و تکرار آن روزهای خوب در آلومینیوم حالا در سومین تجربه سرمربیگری هدایت تیم نساجی را برعهده گرفته است.
شما می‌توانید برای مهمانی و مجالس به جای استفاده از ته دیگ تکراری از این شیوه استفاده کنید.
ابتدا غذا را از روی اجاق بردارید و کناری قرار دهید تا کمی سرد شود. سپس از این راه‌حل‌ها استفاده کنید. چند تکه یخ را داخل ظرف حاوی سوپ یا خوراک پرچرب بریزید، سپس به سرعت آن‌ها را خارج سازید. اگر لازم بود، این کار را چند بار تکرار کنید. با انجام هر دو روش می‌بینید که هر بار مقداری چربی، روی برگ کاهو یا یخ، لایه می‌بندد.
حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای در دیدار نوروزی محسن رهامی گفت: یک سری اشتباهات از خود ما در گذشته سر زده که امروز داریم بابت همان اشتباهات مجازات می‌شویم. تا به این اشتباهات اعتراف نکنیم کاری درست نمی‌شود. چون اگر اعتراف نکنیم معنایش این است که می‌خواهیم این اشتباهات را تکرار کنیم. خداوند در مورد توبه هم همین را می‌گوید. اگر در حضور جمع گناهی کرده‌اید باید در حضور جمع اعتراف کنید نه اینکه در حضور جمع برای جامعه یک اشتباه بزرگ مرتکب می‌شوید و بعد نصف شب در خانه توبه می‌کنی؛ این فایده ندارد، باید در حضور مردم باشد.
رابینز استاد دانشگاه بیرمنگام توصیه می‌کند که تمام مدت زمان قبل از خواب را تشریفاتی کنید؛ شاید چای داغ بنوشید، یا شاید کمی حرکات کششی انجام دهید و به دنبال آن یک حمام سریع و یک لباس راحت بپوشید. روال هر چه باشد، ماهیت تکراری آن مهم است.
در برجام، مکانیزم ماشه‌ای در خدمت آمریکا تعبیه شده تا منافع حداکثری آمریکا را به شکلی یکطرفه تامین کند و به عنوان یک شمشیر تهدید غرب، بالای سر توافق باشد و حال آنکه توافق اخیر قرار است متقابل و متوازن اجرا شود؛ بنابراین باید به نشریات زنجیره‌ای مانند آفتاب یزد (و هم‌میهن و دیگران که دم از برجام چینی و... می‌زنند) باید گفت افتخار (!) برجام را برای خودتان نگه دارید و به عنوان عبرت همه تاریخ و همه کشور‌ها بایگانی کنید؛ دیگر چنان توافقی تکرار نخواهد شد.
کوین دی‌بروینه معتقد است امسال می‌تواند سال قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان باشد.
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد خطاب به ملت ایران و دوستداران انقلاب در سراسر جهان عنوان کرد: مطمئن باشید و با اقتدار حرکت کنید. انقلابی با این عظمت به یاری خدای سبحان از تنگناهای اقتصادی با اقتدار عبور خواهد کرد. پیروزی پرافتخار در میدان جنگ نظامی را در میدان جنگ اقتصادی تکرار خواهیم کرد.
همیشه گوشی خود را با شارژر خودش شارژ کنید. بر خلاف لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند از یک رابط شارژ جهانی یعنی پورت microUSB استفاده می‌کنند. با این حال، اگر شارژری که استفاده می‌کنید با اصل مطابقت نداشته باشد، بر عملکرد باتری، ظرفیت ذخیره‌سازی شارژ و عمر باتری تأثیر می‌گذارد (در صورت تکرار مکرر). همیشه اطمینان حاصل کنید که ولتاژ خروجی (V) و جریان (آمپر) شارژر جایگزین با آداپتور اصلی مطابقت دارد یا توسط سازنده گوشی تأیید شده است.
در صورتی که کار انگلستان در جام جهانی به پنالتی کشیده شود، کالوم ویلسون مهاجم باشگاه نیوکاسل برگ برنده گرت ساوتگیت خواهد بود.
کاپیتان مس کرمان با اشاره به دلیل این تیم برای تعطیلی تمرینات، مدعی است در صورت حمایت آنها قادر خواهند بود اتفاقات روشنی را در ادامه مسیر رقم بزنند.
باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا با رعایت قوانین کمیته مصارف با مشکل باشگاه استقلال مواجه نشود.
دروازه بان استقلال می گوید روحیه جنگندگی ریکاردو ساپینتو به تیمش بسیار کمک خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ