وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد نیروهای ارتش جمهوری آذربایجان امروز صبح به مناطق مرزی این کشور حمله کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع آگاه در گفتگو با تسنیم، جزئیات جدیدی از علت آغاز درگیری اخیر مرزی با طالبان را تشریح کرد.
یک منبع آگاه جزئیات جدیدی از علت آغاز درگیری اخیر مرزی با طالبان را تشریح کرد.
وزارت دفاع حکومت طالبان افغانستان در صفحه توئیتر رسمی خود با انتشار بیانیه‌ای در توضیح رویداد مرزی روز گذشته، مدعی شد که طرف ایرانی عامل شروع درگیری مرزی دیروز بین دو کشور بوده است.
وزیر امور خارجه عربستان اعلام کرد که مذاکرات اخیر طرف های درگیر در جده گام نخست است و به زودی مراحل دیگری آغاز خواهد شد.
فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان از بیانیه مشترک آمریکا وعربستان سعودی درباره آغاز مذاکرات میان طرف‌های درگیر در این کشور، استقبال کرد.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ارزیابی‌های امنیتی اشاره به آن دارند که آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها مساله دور از ذهنی نیست.
در حالی که تنها چند ساعت از زمان آغاز اجرای آتش‌بس موقت در سودان می گذرد، درگیری‌ها در مناطق مختلف این کشور از سر گرفته شد.
با آغاز دورجدید درگیری ها در پاریس بین پلیس فرانسه و معترضان درگیری پیش آمد.
حساسیت بسیار بالای دیدار دو تیم سایپا و استقلال خوزستان در اکباتان هم حواشی مشابه اهواز را داشت و درنهایت هم این مسابقه آخرین حضور فکری با نارنجی‌پوشان شد.
فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقاتی را درباره اتفاقاتی که شب گذشته در درگیری ژوزه مورینیو، سرمربی رم، با داور چهارم رخ داد آغاز کرده است.
یک تحلیلگر صهیونیست درباره احتمال آغاز درگیری جدید نظامی میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه نوار غزه هشدار داد.
رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی رئیس جمهور لهستان گفت: موضع قطعی ایران از آغاز جنگ در اروپا، مخالفت با درگیری و جنگ بوده است.
اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده است که تحقیقاتی را درباره درگیری روز گذشته بازیکنان لیورپول و آرسنال آغاز کرده است.
رئیس‌جمهور روسیه تهدید کرده است که از «تمام ابزارهای موجود» استفاده خواهد کرد و برای اولین بار از سال ۱۹۴۵، نگرانی از درگیری هسته‌ای را افزایش داده است.
پس از هشدارهای مکرر روسیه درباره تحرکات اوکراین و نزدیک شدن این کشور به ناتو، سرانجام در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، روسیه عملیات گسترده‌ای را به اوکراین، همسایه غربی خود آغاز کرد.
هاکان چالهان اوغلو و تئو هرناندز، دو ستاره اینتر و میلان از همان قبل بازی یا یکدیگر درگیر شده بودند.
آغاز مجمع کمیته المپیک به درگیری دبیر و علیپور
درگیری های شدید در طرابلس که از صبح امروز آغاز شده تا کنون دست کم ۷ کشته و ۳۱ زخمی بر جای گذاشته است.
درگیری های شدید در طرابلس که از صبح امروز آغاز شده تا کنون دست کم ۷ کشته و ۱۰ زخمی بر جای گذاشته است.
درگیری های شدید در طرابلس که از صبح امروز آغاز شده تا کنون دست کم سه کشته و ۱۰ زخمی بر جای گذاشته است.
دکتر احمد صادقیان به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان معرفی شد.
با گذشت ۵۰ روز از آغاز به کار درگاه ملی مجوز‌های کشور، آمار درخواست‌های ثبت شده در این درگاه به تدریج قابلیت تحلیل پیدا کرده است. آمار‌های ارائه شده نشان می‌دهد از میان ۴۵، ۷۱۷ درخواست مجوز کسب و کار ثبت شده در درگاه ملی مجوز‌ها طی این مدت، فقط برای ۱۹ درصد آن‌ها مجوز صادر شده که بدیهی است، این نسبت باید به تدریج افزایش یاید و به صد در صد نزدیک شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی، تاریخی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ