دارنده نشان برنز مسابقات جهانی جودو گفت: ما طی چندماه گذشته خیلی شرایط بدی را در جودو ایران گذراندیم و در این مدت هیچ شاکله‌ای در فدراسیون جودو وجود نداشت حالا با شروع اردوها همه چیز سر و سامان گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزینه‌های بالای برگزاری اجلاس مدیران به صورت حضوری موجب شد تا مقامات آموزش و پرورش ناچار شوند این دوره را به صورت مجازی برگزار کنند.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در دستورکار قرار گرفت.
آغاز یک جنگ داخلی در اراضی اشغالی میان معترضان صهیونیست و کابینه نتانیاهو و همچنین ارتباط عامل هتک حرمت قرآن کریم با «موساد»، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد پس از رد اولین پیشنهاد باشگاه میلان به پورتو برای جذب طارمی، مذاکرات دو باشگاه تازه در آغاز راه قرار دارد.
نخستین تمرین میلان برای فصل آینده رقابت‌های باشگاهی در اروپا برگزار شد.
روزنامه رأی الیوم در گزارشی به بهبود روابط میان جنبش حماس و عربستان در سایه از سرگیری روابط دیپلماتیک میان ریاض و تهران اشاره کرد.
زاهدان- مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از آغاز فصل جدید تخم گذاری لاک پشت‌های سبز دریایی در سواحل مکران خبر داد.
تخریب باروی گلپایگان، بی توجهی به مرمت مسجد ۱۸۰ ساله،تعطیلی کاخ سعدآباد، شروع هفته میراث فرهنگی و تشکیل انجمن حقوق میراث فرهنگی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
کمیته ضدفساد دادستانی اسپانیا به اسنادی در مورد دارایی‌ها و املاک چهار داور اسپانیایی دست یافته که اکثر آنها نقدی و بدون وام مسکن خریداری شده‌اند. در این پرونده شاید پای بارسلونا نیز در میان باشد.
سومین دور از مذاکرات میان دولت پاکستان و حزب «عمران خان» آغاز شده است.
فرمانده ارتش خصوصی روسیه از آغاز شورش در میان برخی نظامیان اوکراینی خبر داد.
بازرسان در حال بررسی دقیق فروش میلان از جانب موسسه الیوت به ردبرد و توقیف تعدادی از شرکت های مرتبط به باشگاه هستند.
برخی رسانه‌ ها دلیل آغاز درگیری‌های امروز میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان را رسانه ای کردند.
رئیس کمیته گشت ارشاد مدیران استان تهران از برخورد قضایی با مدیران متخلف خبرداد.
گردهمایی مدیران عالی ستادی و عامل استانی هلال احمر هم اکنون در آبادان آغاز شد.
پاکروان از آغاز تولید و بهره برداری از نخستین چاه پروژه مارون ۱ و ۴ در طرح نگهداشت و افزایش تولید میادین ۲۸ گانه توسط این شرکت خبر داد.
وزارت دفاع بلاروس امروز با صدور بیانیه ای از آغاز رزمایش هوایی مشترک میان نیروهای این کشور و نیروهای روسیه خبر داد.
نخستین انتخابات پارلمانی تونس بر اساس قانون اساسی جدید، در میان تحریم گسترده احزاب سیاسی این کشور، از صبح امروز شنبه آغاز شد.
رئیس پلیس راهور گفت: علیرغم ۱۴ درصد تردد در زمستان ۱۴۰۰ خوشبختانه فقط چهار صدم درصد افزایش تصادفات فوتی داشتیم.
امروز شنبه انتخابات پارلمانی در مالزی در حالی آغاز شده که پیش بینی ها حاکی از آن است که ائتلاف مخالفان به رهبری «انور ابراهیم» می تواند اکثریت کرسی های پارلمان را بدست آورد.
صبح امروز شنبه مراکز اخذ رای انتخابات بحرین در میان تحریم گسترده مخالفان باز شد، این در حالی است که آیت الله عیسی قاسم شرکت در این انتخابات را به منزله تایید عادی سازی روابط دانسته است.
عبدالله بوحبیب وزیرخارجه لبنان امروز چهارشنبه در اظهاراتی تاکید کرد: لبنانی ها بسیار امیدوارند که کشورشان به یک کشور نفتی تبدیل شود.
معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش گفت: از روز شنبه هفته آینده تا روز دوشنبه یعنی ۳ روز کاری تمامی ۷۳۱ رئیس آموزش و پرورش گرد هم خواهیم آمد.
اندکی پس از انتقاد رئیس سازمان صداوسیما نسبت به کاهش مخاطبان رسانه ملی، محسن برمهانی جایگزین حمید شاه آبادی شد و تصدی معاونت سیما را در دست گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ