دارنده نشان برنز مسابقات جهانی جودو گفت: ما طی چند ماه گذشته خیلی شرایط بدی را در جودوی ایران گذراندیم و در این مدت هیچ شاکله‌ای در فدراسیون جودو وجود نداشت حالا با شروع اردوها همه چیز سر و سامان گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروزی این دور از رقابت ها خواهد بود.
عضو هیات رییسه فدراسیون گفت:با پیگیری رئیس فدراسیون کشورمان، همکاری‌های دو فدراسیون ایران و عربستان در سطح داوری آغاز شد.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اختلال سامانه فروش بلیت قطار تهران-کربلا اعلام کرد: از ساعت ۲۱ امشب فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا آغاز می‌شود.
دومین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران و به مدت سه روز برگزار می‌گردد.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
از ساعات پایانی شب گذشته روند تخلیه یک محموله نفت ایرانی که چند ماه پیش توسط آمریکا توقیف شده بود در ساحل تگزاس آغاز شده است.
دارنده نشان برنز مسابقات جهانی جودو گفت: ما طی چندماه گذشته خیلی شرایط بدی را در جودو ایران گذراندیم و در این مدت هیچ شاکله‌ای در فدراسیون جودو وجود نداشت حالا با شروع اردوها همه چیز سر و سامان گرفته است.
نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی جودو مردان گفت: تقریبا 50 روز اردوی آماده سازی تیم ملی تعطیل بود و حالا دوباره خون در رگ‌های جودو جریان پیدا کرده و نیاز به حمایت مسوولان داریم.
مربی تیم ملی هندبال زنان گفت: به اعزام تیم ملی به بازی‌های آسیایی هانگژو خوش‌بین هستیم و به همین منظور اردوها را آغاز می‌کنیم.
مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کوراش زنان آغاز شد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال به منظور آغاز اردوهای آماده سازی این تیم برای حضور در جام جهانی، ٢٧ بازیکن را به اردو فراخواند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال به منظور آغاز اردوهای آماده سازی این تیم برای حضور در جام جهانی، ٢٧ بازیکن را به اردو فراخواند.
استاد فیده زنان ایران می‌گوید که قرار است فدراسیون شطرنج اردوهای تیم ملی را به صورت آنلاین برگزار کند.
سرمربی تیم ملی ووشو گفت: اردوهای آماده سازی تیم ملی از ابتدای خرداد آغاز می‌شود و با برگزاری مسابقات انتخابی بهترین‌ها را برای حضور در بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان انتخاب خواهیم کرد.
اردوهای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رده های سنی مختلف در حالی در ابتدای سال جاری آغاز شده است که کشتی ایران سال پرترافیکی را پیش روی خود دارد.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به آغاز سفرهای اردوهای راهیان نور به استان گفت: ۱۴ یادمان در خوزستان بیشترین زائر را دارند.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: اردوهایمان را از اواسط نوروز آغاز می‌کنیم و بازیکنانی که قبلا از اردوهای ما خط خورده‌اند فرصتی دوباره برای حضور در تیم ملی خواهند یافت.
ستاره تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در اردوهای پیش روی تیم ملی، به ایران نمی‌آید.
سرمربی تیم ملی کبدی مردان گفت: دعوت از بازیکنان یکی از چالش‌های ما است. نیاز داریم اردوی اول با حداکثر نفرات در آکادمی برگزار شود ولی آکادمی ظرفیت کافی به ما نمی‌دهد.
کرمانشاه- رئیس هیات کاراته کرمانشاه گفت: دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کاراته امید در کرمانشاه آغاز شد.
کرمانشاه- رئیس هیات کاراته کرمانشاه گفت: دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کاراته امید در کرمانشاه آغاز شد.
مسابقات لیگ برتر هندبال مردان به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی با یک وقفه روبرو خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ