ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، بار دیگر مذاکراتش با مدیران چلسی برای انتقال این بازیکن را آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از ارتقا روابط ایران و عربستان و چند کشور مهم غرب آسیا اکنون دامنه گسترش روابط به لیبی رسیده است، کشوری که یکی از حلقه‌های ضروری برای ارتباط گیری با آفریقاست.
معاون ستاد فرماندهی نیروهای چندملیتی سازمان ملل امروز اعلام کرد که گفتگو با کره‌شمالی درباره یک سرباز آمریکایی که هفته گذشته از مرز کره جنوبی گذشت و وارد این کشور شد را آغاز کرده است.
النصر برای جذب حکیم زیادش، مذاکراتش را با این بازیکن آغاز می کند.
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای و به نقل از حجت کریمی، درباره آخرین وضعیت مذاکره با سرمربیان مدنظر آبی ها، توضیحاتی را ارائه داد.
وزیر امور خارجه عربستان اعلام کرد که مذاکرات اخیر طرف های درگیر در جده گام نخست است و به زودی مراحل دیگری آغاز خواهد شد.
فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان از بیانیه مشترک آمریکا وعربستان سعودی درباره آغاز مذاکرات میان طرف‌های درگیر در این کشور، استقبال کرد.
به گزارش خبرگزاری‌ها، تنش‌ها بین این دو کشور همسایه روز یکشنبه افزایش یافت. جمهوری آذربایجان اعلام کرد که یک ایست بازرسی را در ابتدای جاده‌ای که از ارمنستان به منطقه ارمنی قره باغ کوهستانی در جمهوری آذربایجان منتهی می‌شود ایجاد کرده است، ارمنستان هم مدعی شد که چنین ایست بازرسی ناقض پیمانی است که به جنگ بین کشور‌ها در سال ۲۰۲۰ پایان داد.
بحث و گفتگو درباره مسایل باقی‌مانده پادمانی و نیز برخی موارد از اختلاف نظر‌های فنی و حقوقی میان ایران و آژانس در دستور کار این جلسات است.
سازمان لیگ برنامه شش هفته آتی لیگ برتر را اعلام کرد.
مذاکرات ترکیه با سوئد و فنلاند درباره پیوستن این دو کشور به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) نهم مارس (۱۸ اسفند) از سر گرفته می‌شود.
تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران برای بازی در جام حذفی از سر گرفته شد.
نمایندگان مرکزپزشکی حج وزیارت برای هماهنگی‌های مربوط به مراکز درمانی هلال احمر ایران در حج 1402 به عربستان سعودی اعزام شدند.
زنان اغلب تاکتیک‌های قابل مشاهده و برجسته‌ای را برای تحت فشار قرار دادن طرفین مذاکره قرار می‌دهند تا مذاکرات صلح را آغاز کنند یا دوباره به آن متعهد شوند. فعالان حوزه زنان اغلب اقدامات گسترده و موفقیت‌آمیزی را در این زمینه آغاز کرده و کمپین‌های افکار عمومی برای تشویق پیشرفت در مذاکرات صلح را در بسیاری از کشور‌ها بسیج کرده‌اند.
باشگاه النصر عربستان با پیشنهاد دستمزد سالانه ۴۰ هزار یورو مذاکرات جدیدی را برای جذب لوکا مودریچ هافبک کُروات رئال مادرید آغاز کرد.
مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی تیم‌ صنعت نفت آبادان برابر نساجی مازندران از سر گرفته شد.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان ساعاتی پیش بار دیگر تمرینات سپاهان را زیر نظر گرفت.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از آغاز مذاکرات ایران با عراق درباره تداوم صادرات گاز به این کشور خبر داد.
اولیانوف: پیش‌بینی می‌کنیم که مذاکرات هسته‌ای از اواسط نوامبر دوباره آغاز شود
سخنگوی وزارت امور خارجه از دریافت پاسخ آمریکا به نظرات ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات رفع تحریم، از طریق هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگوها طی عصر امروز خبر داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از آغاز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی روند مذاکرات هسته‌ای خبر داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از آغاز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی روند مذاکرات هسته‌ای خبر داد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ