اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فردا یک بازی بسته از تیم مسجد سلیمان خواهیم دید و دنبال راهکارهای مختلف در سر تمرین بودیم که بتوانیم این دفاع لایه‌ای را باز کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ رجبی گفت: پزشکان این بیمارستان به علت وضعیت نامناسب وی در اسرع وقت اقدامات پزشکی لازم را انجام دادند، ولی این فرد بر اثر باز شدن بسته مواد مخدر در معده فوت کرد.
وی درباره بازی فردا خاطر نشان کرد: همانطور که سرمربی ما گفت قطعاً با حضور هواداران قرقیزستان بازی دوم، بازی جذاب‌تری می‌شود.
مربی پی اس جی تایید کرد که لیونل مسی با هدف نزدیک‌تر شدن به قهرمانی لیگ، بسیار باانگیزه تمرین کرده و فردا در ترکیب ثابت تیم خواهد بود.
استفانو پیولی شرایط میلان برای بازی حساس فردا برابر رم را خوب و مطلوب توصیف کرد و گفت میلان اعتماد به نفس یک تیم قهرمان را دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد فردا دیدار استقلال - هوادار را از نزدیک تماشا کند.
مربی تیم آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند در دیدار فردا مقابل نساجی نتیجه بگیرند.
ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس، معتقد است بازی فردا برابر اینتر متفاوت با رویارویی‌های اخیرشان است و فریب شرایط بد فعلی اینتر را نخواهند خورد.
کارلو آنچلوتی بارسلونا را به یک شیر تشبیه کرد که باید آن را کاملا جدی گرفت. او وعده یک بازی هجومی را در ال‌کلاسیکو داد.
مربی مس کرمان گفت که امیدوار است با حضور تماشاگران در استادیوم، فضای دلنشینی ایجاد شود و همه از بازی لذت ببرند.
کیکه ستین، مربی ویارئال، فردا باید تیمش را برابر بارسلونا هدایت کند و گفت که انگیزه‌ای برای انتقام از آبی و اناری‌ها ندارد.
ژاوی هرناندز بازی فردا برابر اتلتیکو را تعیین‌کننده قهرمانی نمی داند ولی معتقد است کسب پیروزی در متروپولیتانو، هشداری به تمام رقبا خواهد بود.
مربی تیم فوتبال ملوان معتقد است شرایط تیمش هفته به هفته بهتر خواهد شد و روند رو به رشدی خواهند داشت.
فردا از ساعت 23.30 خوونتود تورمولینوس با مالکیت شهرام هوشفر در دور دوم جام حذفی فوتبال اسپانیا به مصاف سویا خواهد رفت.
فردا آرژانتین در یک هشتم نهایی جام جهانی و از ساعت 22.30 به وقت تهران به مصاف استرالیا خواهد رفت. دیداری که برای لیونل خاص خواهد بود.
در فاصله ساعاتی مانده به دیدار مقابل ولز که از اهمیت زیادی برای ایران برخوردار است، بزرگترین نگرانی در خط دروازه وجود دارد؛ آیا بیرانوند به دروازه بازخواهند گشت؟
پائولو بنتو امروز تایید کرد که سون هیونگ مین فردا برابر اروگوئه بازی خواهد کرد. او همچنین فده والورده را با کوین دی‌بروینه مقایسه کرد و گفت که بهترین های دنیا در پست خودشان هستند.
تیم ملی در حالی برابر نیکاراگوئه قرار می‌گیرد که مهدی ترابی تنها مهره هجومی کی‌روش است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار فرداشب این تیم مقابل لوریان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
سیمونه اینزاگی دیدار فردای اینتر مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا را مانند یک فینال توصیف کرد.
سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است که در دیدار فردا برابر استقلال، یک سری جزئیات کوچک می تواند نتیجه بازی را تعیین کند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار فرداشب با شاختار در لیگ قهرمانان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، مشتاق بازی فردا برابر بارسلوناست و دوست دارد پیروزی های پر گل اخیر برابر این تیم را تکرار کنند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ