کیکه ستین، مربی ویارئال، فردا باید تیمش را برابر بارسلونا هدایت کند و گفت که انگیزه‌ای برای انتقام از آبی و اناری‌ها ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فکرش را نمی‌کردم که آقا یحیی در تبریز مقابل آن همه تماشاگر از من استفاده کند، اما توجه و اعتماد ایشان قوت قلب بالایی به من بخشید.
"مهاجم یعنی اینکه در بین اسامی که برای گل زدن در یک بازی به ذهنت می‌آید، نظر اول لیست باشد"، آقای گل سرخ‌ها با این تفسیر سراغ مشکل پرسپولیس در خط حمله می‌رود.
نساجی در فصلی که گذشت، اصلا روند خوبی در بازی های لیگ برتر نداشت و اگر نتایج هفته های ابتدایی نبود، چه بسا این تیم در هفته های پایانی باید برای بقاء در جمع تیم های لیگ برتری می جنگید!
مهاجم ازبکستانی پیکان معتقد است فرشاد احمدزاده در صحنه اخراج او بزرگنمایی کرده و او اصلا ضربه‌ای به او نزده که مستحق کارت زرد دوم و اخراج بوده باشد.
سرمربی تیم ملوان می‌گوید تیمش نمایش درخشانی داشت اما موفق به گلزنی نشد.
استادیوم شهدای هفتم تیر بابل امروز برای برگزاری بازی دریای بابل و پارس جنوبی اصلا شرایط خوبی نداشت اما بازی در آن برگزار شد!
ساپینتو درباره حساسیت داربی صدم عنوان کرد: نه اصلا. بازیکنان ما کاملا متمرکز هستند. ما بازی با هوادار را یک هفته پیش فراموش کردیم. در اولین تمرین‌مان بعد از آن دیدار تمرکز کردیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پرسپولیس شد. می‌دانیم دقیقا چه می‌خواهیم و چه کاری باید انجام دهیم تا بازی را ببریم.
ساکت الهامی ۱۱ نفر اصلی تیمش در دیدار با مس رفسنجان را مشخص کرد.
استفانو پیولی بعد از پیروزی خانگی مقابل آتالانتا به تحسین شاگردانش پرداخت.
تیم بارسلون هم مواقعی ۶-۴ بازی می کند. شما می توانید بگویید چیزی از فوتبال نمی دانند؟ پرسپولیس بدون فوروارد بازی می کند. این اصلا موضوعی نیست که شما روی آن مانور کنید
برد فولاد مقابل پرسپولیس در یک بازی جنجالی همچنان سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی است.
نتیجه تمامی این یک سالی که سردار در لورکوزن بازی کرده، حالا اصلا قابل تصور نیست. با توجه به تعداد دیدار‌های زیادی که او به دلیل مصدومیت از دست داده، در مجموع ۱۸ بار در بوندس‌لیگا بازی کرد که فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. با احتساب تمامی بازی‌هایش برای این باشگاه آلمانی، او ۲۳ بار به میدان رفته که تعداد گل‌هایش در همان عدد یک باقی مانده و فقط شماره پاس گل‌هایش به عدد سه رسیده است. روی کاغذ، آمار سردار آزمون در لورکوزن در حدواندازه‌های مهاجم تیم ملی ایران نیست و به همین دلیل است که شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی‌اش از لورکوزن به گوش می‌رسد.
ستاره ایرانی فاینورد احتمالا یکی از نفرات اصلی تیمش مقابل توئنته خواهد بود.
تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای حضور در اولین بازی در رقابت‌های جام حذفی آغاز کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای حضور در اولین بازی در رقابت‌های جام حذفی آغاز کرد.
قائم مقام باشگاه مس رفسنجان اشتباهات داوری را به عنوان اصلی ترین عامل ناکامی این تیم در رسیدن به رتبه‌های بالای جدول می‌داند.
غیر از مسائل فنی، روانی و بدنی بازیکنان در این برهه که هر کدام به‌صورت مجزا می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد، یک موضوع دیگر هم اهمیت فراوانی دارد و قابل بررسی است؛ اینکه بازیکنان فعلی پرسپولیس چقدر سابقه حضور در این دربی را دارند، در این مسابقه بزرگ و تاریخی چه کرده‌اند یا اصلاً تجربه رقم زدن اتفاقی خاص در این مسابقه را داشته‌اند یا خیر.
مدافع سابق پرسپولیس که در قطر بازی می‌کند، یکی از آماده‌ترین نفرات حاضر در تمرینات تیم ملی است.
بایرن مونیخ و دورتموند بی شک جذاب ترین جذاب فوتبال آلمان در سالیان اخیر بوده است.
بایرن مونیخ و دورتموند بی شک جذاب ترین جذاب فوتبال آلمان در سالیان اخیر بوده است.
صحبت‌های جنجالی سروش رفیعی: چرا هیچ کس این آقا (حسن عباسی) را گردن نمیگیرد؟! شما اصلا در حدی نیستی در مورد زن و بچه ما حرف بزنی/ حوصله فوتبال بازی کردن اصلا نداریم /از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار زنگ می‌زنید و ما را می‌خواهید اما یک نفر هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید و هیچی به هیچی؟
سرمربی جوان شمس آذر قزوین می گوید اصلا به آینده فکر نمی کنم و هر بازی که پیش می رویم، یک فینال محسوب می شود.
تیم ملی والیبال ایران دیشب در یک بازی نه چندان ساده مصر را شکست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ