کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار فرداشب با شاختار در لیگ قهرمانان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید این تیم بدون حضور کریم بنزما هم به مسیرش ادامه خواهد داد.
کارلو آنچلوتی در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال یک مدافع راست و یک مهاجم گلزن در سطح کریم بنزما است؛ و دو بازیکن را برای این پست‌ها در نظر دارد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید درباره تصمیم خداحافظی کریم بنزما می‌گوید صبح امروز از این خبر مطلع شده است.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری خود چند بار با سوال درباره آینده کریم بنزما روبرو شد، اما در جواب تاکید کرد، ستاره رئال هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد.
نشریه آ.س مدعی است باشگاه رئال مادرید 3 مهاجم را برای جانشینی کریم بنزما زیر نظر دارد.
تصمیم کارلو آنچلوتی برای تعویض کریم بنزما در دقایق پایانی دیدار شب گذشته مقابل چلسی باعث دلخوری این ستاره فرانسوی شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی مقابل کادیز تاکید کرد تیمش در بهترین شرایط ممکن برای بازی برگشت با چلسی آماده است.
کارلو آنچلوتی، با وجود پیروزی قاطع رئال مادرید برابر لیورپول در بازی رفت، تیمش را ترکیب اصلی راهی زمین خواهد کرد.
پاسخ طنزآمیز کارلو آنچلوتی به سوالی درباره تنش اخیر در رابطه کریم بنزما و دیدیه دشان و دعوای رسانه‌ای بین این دو خبرساز شده است.
کارلو آنچلوتی معتقد است حق وینسیوس بود تا در فهرست 26 نفره بهترین های سال از نگاه اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای قرار بگیرد.
کارلو آنچلوتی در واکنش به شایعه علاقه عربستانی ها به جذب لوکا مودریچ و کریم بنزما برای فصل بعد گفت که اسطوره های رئال باید همینجا بازنشسته شوند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که انگیزه بالای کریم بنزما برای اثبات خودش به سود این تیم خواهد بود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، اعلام کرد کریم بنزما از شنبه در کمپ رئال مادرید حضور یافته و با بازیکنان این تیم تمرین خواهد کرد.
کارلو آنچلوتی تاکید کرد که غیبت کریم بنزما در بازی های اخیر رئال ارتباطی به جام جهانی نداشته و او مصدومیتی دارد که مانع حضورش در میادین می شود.
کارلو آنچلوتی امروز تایید کرد که کریم بنزما تا شروع جام جهانی و برای به دور ماندن از خطر مصدومیت برای رئال بازی نخواهد کرد. او احتمال خرید بازیکن در زمستان را هم رد کرد.
مانند کاکا و کریستیانو رونالدو، کریم بنزما نیز با هدایت کارلو آنچلوتی پس از فتح لیگ قهرمانان و تبدیل شدن به بهترین گلزن مسابقات، توپ طلا را به دست آورد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، دریافت جایزه توپ طلا و یاشین را به کریم بنزما و تیبو کورتوا تبریک گفت.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
کریم بنزما با تصمیم کارلو آنچلوتی و به دلیل مصدومیت جزئی از فهرست بازی فردا برابر ختافه خارج شد.
کارلو آنچلوتی معتقد است وابستگی تیمش به کریم بنزما یک معضل نیست ولی تاکید کرد که جای خالی او حس نخواهد شد.
کارلو آنچلوتی پس از پیروزی رئال برابر سلتیک، نمایش ادن هازارد را ستایش کرد و در مورد مصدومیت کریم بنزما نیز گفت که فردا همه چیز مشخص خواهد شد.
قرارداد چند بازیکن بزرگ رئال مثل کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس در پایان فصل تمام می شود ولی کارلو آنچلوتی نگران این موضوع نیست.
قرارداد چند بازیکن بزرگ رئال مثل کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس در پایان فصل تمام می شود ولی کارلو آنچلوتی نگران این موضوع نیست.
برترین‌های سال ۲۰۲۲ فوتبال اروپا در شهر استانبول معرفی شدند که مطابق انتظار جایزه بهترین سرمربی و بازیکن به کارلو آنچلوتی و کریم بنزما رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ