استفانو پیولی شرایط میلان برای بازی حساس فردا برابر رم را خوب و مطلوب توصیف کرد و گفت میلان اعتماد به نفس یک تیم قهرمان را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری بازی با لایپزیگ درباره شانس قهرمانی در بوندسلیگا و وضعیت بازیکنانش صحبت کرد.
سرمربی فولاد خوزستان امیدوار است موفقیت‌های مربی جدید گل‌گهر بعد از بازی با این تیم آغاز شود.
ژاوی تاکید کرد که فردا بارسا برابر رئال نمایشی متفاوت با ال‌کلاسیکوی قبلی خواهد داشت و هجومی بازی می کند.
فلیکس زوایر که فردا داور بازی رئال مادرید و لیورپول بود، سال 2005 به اتهام تبانی 6 ماه محروم شده بود.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی فردا نقطه عطفی برای آینده فولاد است و می‌تواند بازیکنان‌مان را بلند کند.
یولیان ناگلزمان روی اهمیت بازی فردای بایرن برابر اشتوتگارت تاکید کرد و آن را مهمتر از بازی چهارشنبه برابر پی اس جی دانست.
میکل آرتتا از انگیزه بالای آرسنال برای بازی فردا برابر اورتون خبر داد و گفت که می خواهند با کسب پیروزی، به امتیاز 60 برسند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار فردا مقابل اتلتیکو در دربی مادرید می‌گوید تیمش با آمادگی خوب قدم به این بازی می‌گذارد و هواداران شاهد مسابقه‌ای تماشایی خواهند بود.
در روزی که پرسپولیس و فولاد باختند و تراکتور در تبریز متوقف شد، این استقلال بود که با برد مطمئن مقابل پیکان خود را به صدر چسباند. حالا اختلاف هشت امتیازی در هفته شانزدهم با پرسپولیس، به صفر رسیده است. گل‌گهر هم امروز برنده شد و حالا بازی فردای سپاهان تعیین کننده است
سرمربی تیم فوتسال سونگون تاکید کرد که تیمش آماده کسب امتیاز برای قطعی کردن قهرمانی است.
گرت بیل در نشست خبری بازی با ایران ابراز امیدواری کرد که هم برنده شوند و هم گل های زیادی به ثمر برسانند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که امیدوارم فردا با امتیاز از بازی خارج شویم و مردم خودمان را خوشحال کنیم.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که امیدوارم فردا با امتیاز از بازی خارج شویم و مردم خودمان را خوشحال کنیم.
ویلی اوربان، کاپیتان لایپزیش، معتقد است که فردا اگر در تمام کنندگی دقت لازم را داشته باشند، می توانند رئال را شکست دهند و خوشبین است با امتیاز بازی را ترک کنند.
ژاوی هرناندز معتقد است که فردا بارسلونا باید مثل ال‌کلاسیکوی 6 ماه پیش که 0-4 رئال را شکست دادند، شجاعانه و باشخصیت بازی کند.
استفانو پیولی، مربی میلان، معتقد است که بازی فردا برابر یوونتوس ارزشی فراتر از سه امتیاز دارد و گفت که تیمش باانگیزه و مصمم برای پیروزی است.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، انتظار دارد که فردا سادیو مانه در بازی حساس مقابل دورتموند بدرخشد و گلزنی کند. او کسب سه امتیاز از این بازی را بسیار مهم می داند.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، پیروزی و کسب سه امتیاز در بازی فردا برابر ویکتوریا پلژن را واجب و حیاتی عنوان کرد.
پرسپولیس در شرایطی فردا به مصاف تراکتور می‌رود که از ۶ بازی قبل خود در لیگ بیست‌ودوم توانسته ۱۴ امتیاز کسب کند و به تنهایی در صدر جدول رقابت‌ها قرار بگیرد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال می گوید که قطعا تیم او فردا دروازه نساجی را باز خواهد کرد.
انزلی- سرمربی ملوان بندر انزلی با اشاره به اینکه در بازی فردا به دنبال گرفتن امتیاز کامل از ذوب آهن هستیم، گفت: بازی در حضور تماشاگران ملوان امیدوارکننده است.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سیستم و نوع نگرش ما نسبت به هر حریف تغییر می‌کند چون در هر بازی از جمله بازی فردا به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ