تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه شانس آوردیم که بازی مساوی نشد گفت: اگر این بازی ادامه داشت احتمالا مساوی می کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر روند قیمت‌های پایین در زنجیره ارزش افدرا که به راحتی تهیه می‌شود ادامه یابد، افغانستان به کمک مافیای غربی به زودی می‌تواند نقش مهمی در تجارت جهانی مواد مخدر مصنوعی بازی کند.
مسعود شجاعی اگر چه چند روز پیش شمع 39 سالگی اش را فوت کرد اما به هیچ وجه مایل به آویزان کردن کفش ها نیست و می خواهد به بازی ادامه دهد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، تاکید کرد که حتی اگر پیشنهاد ادامه همکاری از سران باشگاه را هم دریافت نکند باز از شرایط راضی است.
برومند در ادامه‌ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات محمد خزاعی درباره قطع ارتباط با سینماگرانی که در فیلمهای بدون مجوز کار میکنند، و همکاری خانه سینما گفت: من خیلی تعجب کردم و فکر میکنم آقای خزاعی نمی‌خواسته این را بگوید که احتمالا زبانش این طور چرخیده و این صحبت را مطرح کرده است. خانه سینما چنین موضعی را قبول ندارد.  اگر مناسبات درست و منطقی میان خانه سینما و سازمان سینمایی در مورد فیلم‌هایی که پروانه نمیگیرند شکل بگیرد، پیگیری میکنیم که چرا پروانه نمیگیرند؟ چرا پروانه ساخت نمیگیرند که مجبور می‌شوند بدون پروانه‌ فیلم بسازند؟ چرا وقتی ساخته می‌شوند پروانه نمایش نمی گیرند؟ چرا فیلم‌های دارای پروانه ساخت و نمایش، سلیقه‌ای و بدون هیچ ضابطه‌ای مشکل پیدا می کنند؟ باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند که شأن مجوزی که می‌دهد توسط مسئولان مختلف حفظ شود. اگر زمینه‌ای برای تفاهم وجود دارد، میتوانیم کارگروهی تشکیل دهیم و در آنجا میانه را بگیریم تا فیلمها حتی‌الامکان پروانه داشته باشند به شرطی که ارزش پروانه به ما ثابت شود. همین چند وقت مستندسازی فیلمی ساخته با پروانه که تلویزیون هم پخش کرده ولی الان دچار مشکلات زیادی شده که باز نمی کنم.
بازیکن سابق در ادامه تاکید کرد: استقلال باید در جام حذفی جبران و با کسب قهرمانی در جام حذفی دل هواداران را شاد کند و این جام را به دست آورد. اگر استقلالی‌ها مثل بازی با تراکتور در جام حذفی به میدان بروند کسب قهرمانی جام حذفی برای آنها کار سختی نیست.
ترکیه فعلاً با نظام ریاستی اداره می‌شود و رئیس جمهور همه کاره است. اما مخالفین اردوغان وعده داده اند؛ اگر پیروز شوند، با برگزاری یک همه پرسی، باز هم پست نخست وزیری به صحنه باز می‌گردد.
هافبک نفت می‌گوید اگر در ادامه بازیها به میدان نرود هم یک مشوق برای تیمش خواهد بود و این روحیه در همه تیم وجود دارد
موجی از گلایه بازیکنان استقلال علیه باشگاه دوباره به راه افتاده است و پیش بینی می شود اگر در زمینه پرداخت درصد ها و پاداش های معوقه اتفاقی صورت نگیرد بازیکنان باز هم به مصاحبه های خود ادامه دهند.
عبدی نوشت: مساله اصلی باید حفظ منافع ملی کشور باشد. اگر این رویکرد را در ادامه شاهد باشیم، می‌توان گفت که این توافق امیدبخش و مفید است، در غیر این صورت چه بسا با کوچک‌ترین موانعی که مواجه شویم دوباره به جای اول برمی‌گردیم. البته طرفداران وضع موجود باید متوجه شوند، این‌گونه نیست که به راحتی بتوان سیاست‌های موجود را در ذیل رویکرد‌های قبلی توجیه کرد، چنین توجیهاتی ثمربخش نخواهد بود. بنابر این به جای توجیهات غیرقابل قبول بهتر است رویکرد خود را اصلاح کنند تا راه برای اتفاقات بهتر باز شود.
شکست 7-0 تیم اریک تن‌هاگ، به همان اندازه که امیدهای یورگن کلوپ و شاگردانش را برای صعود به جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه تقویت کرده، ادامه فصل را برای منچستریونایتد بسیار سخت خواهد کرد.
شاید اگر محرم نویدکیا در لیگ بیستم سرمربی سپاهان نبود، او یک سال دیگر به فوتبالش ادامه می‌داد اما...
بررسی ها نشان می دهد اصرار شورای رقابت بر لغو عرضه خودرو در بورس با چراغ سبز وزارت صمت انجام شده است و اگر این دعوا ادامه دار باشد کار به دیوان عدالت اداری خواهد رسید.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید تیمش در بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت باید با حداکثر قدرت بدنی بازی کند؛ وگرنه، مقابل این حریف کم خواهد آورد.
مسعود شجاعی می‌گوید هنوز قصد دارد فوتبال خود را ادامه دهد.
اگر یحیی گل‌محمدی به سبک بازی بدون مهاجم خود ادامه دهد شاهد نیمکتی پر از مهاجم در این تیم خواهیم بود.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشی، خداوند نظر خود را از ما برمی‌گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می‌فرماید: «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله»: کشوری که آب و خاک دارد، ولی نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد، خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوءاستفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین و همه و همه باید رعایت کنند.
روزبه چشمی می‌گوید پس از شکست تیم ملی مقابل انگلیس فشارهایی که روی او ایجاد شده منصفانه نبوده است.
مدیر اسبق اداره اطلاعات مرکزی آمریکا (سی‌آی‌اِی) می‌گوید که این کشور و متحدانش حتی اگر هیچ تهدیدی هم متوجه اعضای ناتو نباشد، باز هم ممکن است به طور مستقیم وارد جنگ اوکراین شوند.
یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اگر با این نسل با چوب و چماق برخورد شود، واکنش بعدی آن قطعا ابعاد تندتری پیدا می‌کند. زیرا آدمیزاد را نمی‌توانید منع کرده و اراده‌اش را نادیده بگیرید. هرجوری باشد عصیان می‌کند. راهش این است که سیستم نگاهش را عوض کند. راه شکل گیری احزاب و فعالیت مدنی و فضای دانشگاه‌ها را باز کند؛ بنابراین این وضعیت قابل ادامه دادن نیست.
جانشین اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: تصور مردم روستا و آنچه که در اخبار انعکاس یافته بود این بود که این حمله را گله گرگ‌ها انجام داده اند در صورتی که اگر گله گرگ به روستائیان حمله کرده بودند هیچ یک از افراد آسیب دیده، جان سالم به در نمی‌بردند از این رو حمله گرگ به داخل روستا تکذیب می‌شود و در این حادثه در مجموع ۳ نفر در داخل روستا و یک نفر در باغی مجاور روستا با حمله یک قلاده گرگاس زخمی شده‌اند.
مسئول سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقادات سرپرست سابق فدراسیون فوتبال گفت: ماجدی اگر ادامه بدهد، می‌گویم شب قبل از بازی با لبنان کجا بود و چه اتفاقاتی افتاد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که تیمش در صورت لغو شدن بازی با منچستریونایتد باید برنده این بازی لقب بگیرد.
حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آخرین باری که شد در سال ۸۹ بود که مرحله دوم رای آورده بود. جلسه گذاشته بودند و گفتند این جلسه را می‌روم و اگر خدا بخواهد کمک کند این مسئله حل می‌شود. ایشان رفتند و طول کشید و ۵-۴ بعدازظهر بود و مطالب زیادی به ایشان گفتند. وقتی برگشتند گفتم حاج آقا حل می‌شود؟ فرمودند اگر خدا نفوذ کلامی به من بدهد و اثری روی ایشان بگذارد، امیدی هست والا هیچ امیدی به حل شدن قضیه ایشان نیست. بعد دیدند همان روند ادامه پیدا میکند گفتند من از ایشان ناامید شدم.
در همان حالی که می‌کوشیدم خود را از مهلکه نجات دهم و فرار کنم، خاطره‌ای دردناک از ذهنم گذشت؛ خاطره‌ای از یک پیرزن اهوازی که به هنگام ورودمان به خرمشهر، در برابر تانکم ایستاد و با خواهش و التماس از من خواست که خانه‌اش را بر سرش ویران نکنم و ادامه داد: «اگر نجابت و مردانگی داشته باشی، این کار را نمی‌کنی.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ