شکست 7-0 تیم اریک تن‌هاگ، به همان اندازه که امیدهای یورگن کلوپ و شاگردانش را برای صعود به جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه تقویت کرده، ادامه فصل را برای منچستریونایتد بسیار سخت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر در محیطی محدود مثل آپارتمان هستید، می‌توانید از پنکه برای سریعتر خشک شدن لواشک استفاده کنید. این کار باعث می‌شود هوا به طور مستقیم به مواد لواشک برخورد کرده و فرآیند خشک شدن سرعت بگیرد.
اگر می‌توانید از پنجره‌ها، در‌ها و راهرو‌ها دور شوید. در فضا‌های تنگ سرعت هوا بالاتر خواهد بود؛ چرا که موج از طریق دیوار‌ها منعکس شده و در گوشه‌ها برگشت می‌خورد. نویسنده این مقاله گفته: «در بدترین حالت، این می‌تواند نیرویی معادل ۱۸ برابر وزن انسان ایجاد کند.»
اگر ساکن پایتخت هستید برای رفع خستگی و روزمرگی می‌توانید به دریاچه‌های نزدیک تهران سر بزنید.
بدیهی است که یک فرد صریح، بی‌پرده و اجتماعی شانس بیشتری برای دوست‌داشته‌شدن دارد؛ بنابراین این واقعیت عجیب و دور از انتظار نیست که اگر بدون ترس حقایق خود و زندگی‌تان را به اشتراک بگذارید، باعث می‌شوید دیگران شما را دوست داشته باشند.
اگر می‌خواهید ماست میوه‌ای شما کم کالری باشد می‌توانید از شیرین کننده در ترکیب آن استفاده نکنید و این که مقدار کمی عسل، شیره افرا یا استویا به آن بیفزایید.
بعضی از خانم‌ها دلیل درست نکردن دسر را وقت زیادی می‌دانند که باید صرف آماده‌سازی آن شود. در حالی که برای تهیه بسیاری از دسرها آن هم از نوع کرم و ژله، وقت زیادی لازم نیست و شما می‌توانید با صرف فقط پنج تا هفت دقیقه یک دسر خوشمزه درست کنید.
برای اینکه کوکو به صورت قالبی درآید می‌توانید از یک سینی گرد برای برگرداندن کامل کوکو بدون برش‌دادن استفاده کنید. سینی را روی تابه قرار دهید، سپس هر دو را با هم برگردانید.
گاهی هنگام پخت غذا پیش می‌آید که غذا بیش از آنچه می‌خواهید شیرین می‌شود. برای رفع شیرینی زیاد غذا می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.
برای رفع شیرینی زیاد غذا، می‌توانید چند قطره عصاره لیمو به آن اضافه کنید. عصاره لیمو حاوی اسید سیتریک است که می‌تواند شیرینی را کاهش دهد و به جای آن یک طعم ترش و ملس ایجاد کند.
با هوش مصنوعی می‌توانید تصور کنید اگر «هری پاتر» و دوستانش در یک زندان فوق امنیتی بودند، چه شکلی بودند!
اگر بخواهید ۱۰۰ سال زندگی کنید، می‌توانید در غذاهایتان ادویه استفاده کنید. طبق مطالعات انجام شده توسط دانشگاه هاروارد و مرکز ملی و کنترل بیماری ها، خوردن غذای تند به مدت شش یا هفت روز در هفته می‌تواند خطر مرگ را تا ۱۴ درصد کاهش دهد.
اگر به خستگی مزمن مبتلا هستید، می‌توانید با رژیم غذایی مناسب درمان سندرم خستگی مزمن، مشکل‌تان را برطرف کنید.
انجیر در بالاترین سطح فهرست محتوای قند میوه قرار دارد. دو عدد انجیر متوسط ۱۶ گرم شکر دارند. اگر می‌خواهید مصرف قند خود را محدود کنید، انجیر را برش بزنید و آن را با پنیر بز به عنوان یک میان وعده غنی از پروتئین میل کنید. می‌توانید از انجیر برای تهیه سس برای گوشت‌هایی مانند مرغ نیز استفاده کنید.
ترامپ گفت: ایالات متحده آمریکا آشفته است، اقتصاد ما در حال سقوط است، تورم از کنترل خارج شده است، روسیه به چین پیوسته است. آیا می‌توانید آن را باور کنید؟ عربستان سعودی به ایران پیوسته است. اگر من رئیس جمهور شما بودم هرگز این اتفاقات نمی‌افتاد.
برای جلوگیری از تابش نور از پنجره‌ها، از پرده‌ها استفاده کنید. هر صفحه نمایش الکترونیکی مانند تلویزیون یا رایانه را خاموش کنید تا نور در اتاق نباشد. همچنین می‌توانید از چشم‌بند خواب برای پوشاندن چشم‌هایتان استفاده کنید تا بخوابید.
اگر دوست دارید می‌توانید پیراشکی را داخل تابه سرخ کنید و یا اگر دوست دارید پیراشکی کم کالری داشته باشید داخل فر قرار دهید.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، در جریان پیروزی 6-0 این تیم مقابل برنلی در جام حذفی بار دیگر درخشید و سه گل از گلهای تیمش را به ثمر رساند.
اگر معمولاً یبوست دارید و به‌سختی می‌توانید روده‌های خود را خالی کنید، انواع روش‌های غیردارویی برای تحریک روده‌ها و رفع یبوست وجود دارد. در این مطلب ایده‌هایی به شما می‌دهیم تا یبوست خود را کاهش دهید.
اگر دنبال خرید طلای ظریفی بگردید که خیلی هم گران نباشد می‌توانید گوشواره‌های میخی با طرح‌هایی مثل گل و قلب را بخرید که بین دو میلیون و ۵۰۰ هزار تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند.
بارسلونا در فصل جاری و در لالیگا تنها در چهار بازی دروازه اش باز شده و با دریافت 6 گل در 16 بازی، با رکورد 36 سال قبل خود برابری کرد.
بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، سرویس‌های پستی ویژه که موعد دارند، اگر تحویلشان دیرتر شود شرکت پست باید غرامت پرداخت کند.
روبرت لواندوفسکی امشب هم برای بارسلونا گلزنی کرد و به صدر جدول گلزنان اسپانیا برگشت. ستاره لهستانی بار دیگر ثابت کرد که چه خرید ارزشمندی برای آبی‌واناری‌هاست.
پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به شرایط حساس تیم ملی، مدعی است که باید به تغییرات شکل گرفته احترام گذاشت و از مهدی تاج در راستای منافع ملی حمایت کرد.
حرکت پا به توپ گابریل ژسوس از میان بازیکنان حریف که در نهایت توسط مارتین اودگارد به گل اول آرسنال به بورنموث تبدیل شد هواداران توپچی‌ها را شگفت‌زده کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ