مسئول سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقادات سرپرست سابق فدراسیون فوتبال گفت: ماجدی اگر ادامه بدهد، می‌گویم شب قبل از بازی با لبنان کجا بود و چه اتفاقاتی افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا زنوزی می‌گوید پیشنهاد این تیم برای تمدید قرارداد رضا اسدی 15 میلیارد تومان بوده است.
اعتراضات صهیونیست‌ها به‌تصویب قانون جنجالی «لغو برهان معقولیت»، همچنان ادامه دارد و بسیاری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تهدید خود مبنی بر ترک خدمت را عملی کرده‌اند.
فیلم دستگیری محمد صادقی (بازیگر سابق تلویزیون) که دیروز پلیس را تهدید کرده بود، از زاویه دید نیرو‌های امنیتی منتشر شد.
در ادامه سریال ترک خدمت نظامیان صهیونیست، ۳۵۰ تن دیگر از این نظامیان، در اعتراض به تصویب لایحه جنجالی اصلاحات قضایی، تهدید به سرپیچی و عدم خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی کرده اند
وزیر کابینه تندرو نتانیاهو بار دیگر تهدید به کشتار گسترده مردم فلسطین در کرانه باختری و گسترش شهرک‌های صهیونیست نشین کرد.
به دلیل تهدید، با شکایت یک پرسپولیسی بازیکن اسبق استقلال به زندان محکوم شد!
عبدالحمید خراسانی پس از درگیری مرزی هفته قبل طالبان و ایران توئیتی جنجالی منتشر و در آن ایران را تهدید کرد.
عبدالحمید خراسانی یک چهره جنجالی پنجشیری و تاجیک است. گفته می‌شود او در زمان دولت اشرف غنی در خفا در پنجشیر زندگی می‌کرد و چندین بار نیز بازداشت شده است.
یک خبرنگار زن اسپانیایی می‌گوید به دلیل سوالی که در نشست خبری کارلو آنچلوتی از او پرسیده با سیلی از توهین‌ها و تهدیدهای جدی مواجه شده است.
علی‌رغم تکذیبیه وزارت صمت، در گفت‌وگویی دیگر علیرضا بیگی با تاکید مجدد بر صحت ادعا‌های خود در ارتباط با تحویل خودرو به نمایندگان مجلس در ماجرای استیضاح قبلی فاطمی امین، خواهان ورود دادستان به موضوع شد. او حتی از تهدید شدن خود در پی پرده‌برداشتن از موضوع تحویل خودرو‌ها خبر داد
علی‌رغم تکذیبیه وزارت صمت، در گفت‌وگویی دیگر علیرضا بیگی با تاکید مجدد بر صحت ادعا‌های خود در ارتباط با تحویل خودرو به نمایندگان مجلس در ماجرای استیضاح قبلی فاطمی امین، خواهان ورود دادستان به موضوع شد. او حتی از تهدید شدن خود در پی پرده‌برداشتن از موضوع تحویل خودرو‌ها خبر داد
مدیرعامل باشگاه الزمالک مصر هواداران این تیم را به یک دلیل عجیب تهدید کرده است
فرناندو سانتوس، مربی پرتغال، امروز پاسخ گزارش جنجالی نشریه رکورد در مورد رونالدو را داد.
نشریه رکورد در خبری اختصاصی اعلام کرد که رونالدو پس از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی بازی با سوئیس قرار ندارد، سانتوس را تهدید به ترک اردو کرد.
فعال سیاسی اصولگرا با انتشار توئیتی، دوباره در فضای مجازی جنجال برانگیز شد. منتقدان معتقدند او معترضان و بویژه، خوش سیماها را تهدید کرده است.
علی اکبر رائفی پور فعال سیاسی اصولگرا با انتشار توئیتی، دوباره در فضای مجازی جنجال برانگیز شد. منتقدان، معتقدند او، معترضان و بویژه، خوش سیما‌ها را تهدید کرده است.
پست جنجالی دایی درباره تهدید خود و خانواده‌اش
کریمی دیروز در توییتی اعلام کرد از طرق مختلف تهدید شده و احتمال خطر برای او وجود دارد. در شرایطی که «خون» کریمی بیشتر از «نفس» او برای ضدانقلاب راهگشاست، باید مراقب جان کریمی بود.
متهم در گفت‌وگویی ماجرای این دزدی جنجالی را اینطور روایت کرده بود: من و همدستم با موتور سمت بالای شهر گشت می‌زدیم تا سوژه پیدا کنیم. این خودروی ۲۰۶ را دیدیم. دوستم گفت برو و از راننده‌اش سرقت کن. من هم رفتم و با تهدید قمه، گوشی او را سرقت کردم و برگشتم. یادم نمی‌آید که دقیقا به آن دختر چه گفتم، ولی یادم می‌آید که تهدید کردم. او هم خیلی ترسیده بود. بعد بلافاصله رفتم آنطرف اتوبان و با دوستم فرار کردیم. در کل هدف‌مان گوشی و طلا بود.
بعد از حملات اینستاگرامی یک چهره رسانه‌ای مشهور در ایتالیا به فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری، حساب اینستاگرامی او مسدود شد.
پل پوگبا، برادرش ماتیاس را تهدید کرده که در ادامه دادن به مصاحبه های جنجالی اش، علیه او اقدام قانونی خواهد کرد.
گفته می‌شود به دلیل بازتاب بسیار زیاد اعتراض بازیکنان تیم ملی به برخی چهره‌های سیاسی، برخی مسوولان بلند پایه فوتبال ایران با بازیکنان یا بستگان درجه یک آن‌ها تماس گرفتند تا به این ترتیب استوری مورد نظر از صفحه شخصی بازیکنان تیم ملی حذف شود.
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ کاهش ۴ تا ۷ درجه‌ای دما در شمال
برخی خبرنگاران استقلالی بعداز استوری روز گذشته این مدافع که تلاش زیادی برای جدایی داشت ؛ از ارسال پیامک توسط این بازیکن به مدیرعامل یکی از باشگاه‌های لیگ برتری خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ