فینال جام رمضان چالوس با حضور حدود ۴ هزار نفر تماشاگر برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
بیشترین استقبال از ثبت‌نام در روز آخر انجام شد و ۱۳ هزار و ۲۳۴ نفر در انتخابات ثبت‌نام کردند. در روز اول ۷ هزار و ۶۶۹ نفر، در روز دوم ۶ هزار و ۲۴۷ نفر، در روز سوم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر، در روز چهارم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر و در روز ششم ۷ هزار و۸۸۲ نفر ثبت نام کردند. مجموع داوطلبان به عدد ۴۸ هزار و ۸۴۷ نفر رسید. در انتخابات سال ۹۸ بیش از ۱۶ هزار نفر ثبت نام کرده بودند.
معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: بیش از ۹۰۰ هزار نفر تاکنون از طرح اتصال متقابل پیامرسانهای بومی استفاده کرده اند.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی، ۳۱ خرداد ماه را آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عنوان و اعلام کرد تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از صاحبان مشاغل وضعیت مالیاتی خود را تعیین تکلیف کردند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از استقبال کارفرمایان از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای خبر داد و گفت: از ابتدای خرداد ماه تاکنون ۱۱ هزار کارگاه برای استفاده از این تسهیلات ثبت‌نام کرده‌‎اند.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: در یک ماه گذشته 564 هزار نفر با مراجعه به سامانه آنلاین آموزش‌های جمعیت هلال احمر در دوره‌های متنوع آموزش غیرحضوری شرکت کردند.
حضور اعضای آرژانتین در چین، با استقبال باورنکردنی علاقه مندان به تیم ملی این کشور و هواداران لیونل مسی همراه شده است.
ارومیه- همزمان با فینال مسابقات بین المللی کشتی جام تختی، تماشاگران ارومیه ای با حضور پرشور در ورزشگاه شش هزار نفری ارومیه از رقابت ها استقبال کردند.
ارومیه- همزمان با فینال مسابقات بین المللی کشتی جام تختی، تماشاگران ارومیه ای با حضور پرشور در ورزشگاه شش هزار نفری ارومیه از رقابت ها استقبال کردند.
ظرفیت سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه در حالی برای کشتی‌های صبح روز دوم جام تختی تکمیل شد که این شهر از شهرهای صاحب کشتی نیست.
رویداد آوانگارد، با سخنرانی رنه سینانی، مدیر و بنیان‌گذار سایت سوخت جت بزرگ‌ترین رسانه انگیزشی فارسی دنیا و حضور بیش از ۳ هزار نفر از جویندگان موفقیت، در سالن همایش وزارت کشور برگزار شد.
آمار نشان می‌دهد به صورت کلی ۶۷۹ هزار و ۳۰۸ نفر میهمان مدارس هستند که به صورت دقیق یک میلیون و ۴۹ هزار و ۱۶۸ نفر - روز اقامت داشته‌اند.
باباخانی پیش بینی کرد که درحدود هزار و ۵۰۰ تشکل و ۶ هزار نفر از اعضای تشکل‌ها در این دوره شرکت کنند، ولی با توجه با استقبال فعالان فرهنگی و مسئولان هیات ها، سازمان هیات و تشکل‌های دینی جوابگوی همه درخواست‌ها نیست. وی در این زمینه گفت: اگرچه حدود صد هزار هیات در سراسر کشور وجود دارد، ولی بسیاری از این هیات‌ها به صورت مناسبتی مانند ایام محرم برنامه دارند. در حدود ۴۰ هزار هیات نیز به صورت مستمر برگزار می‌شود که بسیاری از این هیات‌ها برنامه‌های هفتگی مانند برگزاری زیارت عاشورا دارند.
ازدحام جمعیت قبل از دیدار تیم ملی فوتبال عراق برابر عمان در فینال جام کشور‌های عربی خلیج فارس باعث شد تا یک نفر کشته و ۶۰ نفر زخمی شوند. تیم ملی فوتبال عراق تا ساعاتی دیگر در فینال جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس به مصاف عمان خواهد رفت. استقبال بسیار باشکوهی از این بازی شده است به طوری که حدود ۲۵۰ هزار هوادار در اطراف ورزشگاه بین المللی بصره جمع شده‌اند و این درحالی است که ظرفیت ورزشگاه تنها ۶۰ هزار نفر است.
بامداد امروز 50 هزار نفر در ورزشگاه اختصاصی گرمیو برزیل حاضر بودند تا از لوئیس سوارز استقبال کنند.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در شهر زادگاهش با استقبال فوق‌العاده مردمی مواجه شد و 140 هزار نفر برای تبریک درخشش او در جام جهانی قطر در شهر مار دل پلاتا حضور یافتند.
جشن بزرگ قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر در حال حاضر در خیابان‌های پایتخت این کشور بوئنوس آیرس با حضور صدها هزار نفر از مردم این کشور در جریان است.
سرمربی تیم فوتبال کرواسی در مراسم استقبال از تیم در بازگشت به کشور بار دیگر با مردم از ماندن مودریچ و البته ادامه مسیر موفقیت حرف زد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از استقبال بیش از ۵۰۰ هزار نفر از سهامداران خرد از طرح بیمه سهام خبر داد.
باشگاه بایر لورکوزن مراسم باشکوهی با حضور اعضای کادر فنی و بازیکنان خود در ورزشگاه اولریش هابرلند برگزار کرد که بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ تماشاگر در این برنامه حضور یافتند و به حمایت از تیم خود پرداختند.
هواداران بایر لورکوزن حضور قابل توجهی در دیدار با بازیکنان این تیم داشتند.
تغییر ارتفاع و فشار هوا افرادی که غواصی عمیق انجام می‌دهند، کوهنوردی می‌کنند یا سفر هوایی ایجاد می‌کنند، هم می‌تواند احساس گرفتگی گوش ایجاد کند. در این موارد تغییر سریع فشار هوا که به نامتعادل شدن فشار در گوش میانی می‌انجامد، احساس گرفتگی گوش ایجاد می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ