مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: در یک ماه گذشته 564 هزار نفر با مراجعه به سامانه آنلاین آموزش‌های جمعیت هلال احمر در دوره‌های متنوع آموزش غیرحضوری شرکت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد چندده میلیاردی خود را دریافت کرده‌اند، برخی‌های‌شان حواله واردات خودرو با ۸۰میلیارد سود را گرفته‌اند و هنوز می‌نالند! فوتبالیست هم مثل کارگران و معلمان و بازنشستگان اعتصاب و اعتراض می‌کند؛ اولی برای چند میلیارد آپشن و دومی برای حقوق معوقه و یارانه و یک میلیون افزایش حقوق!
دبیرکل حزب موتلفه گفت: با پیش ثبت نام‌ها فرصت ۶ ماهه‌ای به شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها داده می‌شود که از آن استقبال می‌کنیم.
رییس جمهور گفت: اجرای صحیح و کامل مفاد قانون اساسی، ضامن استقلال، آزادی، رفع مشکلات مردم، افزایش رضایتمندی و اطمینان و اعتماد عمومی است
بانک سپه با توجه به استقبال و اعتماد گسترده هموطنان عزیز، جوایز چهل‌ و سومین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی و ارزی) این بانک را افزایش داد.
رییس سازمان شیلات ایران گفت: این سازمان در راستای افزایش فرهنگ آبزی مصرفی، از تاسیس تفرجگاه‌های شیلاتی استقبال می‌کند.
مسئولان بعثه‌های حج ایران و پاکستان درباره تدابیرو اقدامات صورت گرفته برای برگزاری کنگره عظیم حج و راهکارهای توسعه روابط دو کشور در حوزه حج و زیارت در مکه مکرمه رایزنی کردند.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه در تماس تلفنی همتای هلندی خود از استمرار و افزایش رایزنی‌های سیاسی میان مقامات دو کشور استقبال کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا ضمن استقبال از تصویب لایحه افزایش سقف بدهی در مجلس نمایندگان این کشور، از مجلس سنا خواست هر چه سریعتر این لایحه را تصویب کند.
دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ با بیان اینکه بیشترین مشارکت کننده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ از کشور روسیه با ۲۵ شرکت فناور بود، گفت: میزان استقبال استارت اپ ها ۳۶درصد بود.
وقتی تصور این باشد که مشکلات فرهنگی و اجتماعی را می‌توان با زور و جریمه حل کرد، وقتی گمان کنند تورم را با ۲۰ یا ۳۰ درصد افزایش حقوق و در همان زمان بالا بردن ۳۰ تا ۵۰ درصد قیمت کالا‌ها و هزینه خدمات می‌توان مهار کرد و وقتی استقبال فوق‌العاده مردم از برقراری روابط با عربستان نتواند به حکمرانان بفهماند که این مردم با تمام وجود خواهان تنش زدائی با غرب و برقرار کردن روابط متوازن بین‌الملل هستند، چگونه می‌توان انتظار داشت با عزل و نصب چند نفر از وزیران و مدیران ارشد مشکلات کشور حل شود؟
عضو حزب کارگزاران سازندگی با استقبال از توافق ایران و عربستان گفت: ترجیح منافع ملی بر سایر اهداف، توجه به تقویت صلح و ثبات در منطقه و افزایش و گسترش روز به روز روابط با کشورهای همسایه، راهکاری است که می‌تواند در عمل جایگاه جمهوری اسلامی را در روابط بین‌الملل و مناسبات منطقه هرچه بیشتر به نقطه مطلوب نزدیک کند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به آغاز طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۲ از بازسازی و نوسازی علائم و تجهیزات ترافیکی محدوده به‌منظور افزایش ایمنی معابر توسط معاونت حمل و نقل ترافیک خبر داد.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
دکتر رحیم طاهری از استقبال هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت (استقلال و پرسپولیس) از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
قیمت جهانی طلا امروز(دوشنبه) افزایش یافت و نزدیک به بالاترین سطح هفت ماهه خود قرار گرفت زیرا دلار ضعیف‌تر حمایت می‌شود و امیدوار است که فدرال رزرو ممکن است سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش دهد.
آمارهای ثبت شده از تحویل خودرو به مشتریان بیانگر استقبال قابل توجه مشتریان از تحویل به صورت حضوری و در محل سایت‌های تولیدی ایران خودرو در سطح کشور و افزایش بیش از دو برابری در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای تکریم مشتریان و پاسخ‌گویی به درخواست آنان مبنی بر تحویل حضوری خودرو در محل کارخانه، نسبت به افزایش ظرفیت تحویل حضوری در تمامی سایت‌های تولیدی این شرکت در سراسر کشور اقدام کرده است.
رئیس شورای شهر تهران امروز درحاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری  از غرفه گروه بهمن بازدید کرد.
‌ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر خلوت است مراقب افزایش سرعت‌ها باشید.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان برای دریافت یا تمدید گذرنامه به منظور حضور در راهپیمایی اربعین حسینی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مراکز صدور گذرنامه خود را از دو مرکز به چهار مرکز افزایش داد.
وزیر خارجه آرژانتین اعلام کرد دولت هند از پیوستن این کشور به گروه بریکس و افزایش همکاری‌های دوجانبه در زمینه فناوری‌های پیشرفته حمایت می‌کند.
نماینده چین در سازمان ملل می‌گوید تحریم‌های بیشتر علیه کره شمالی اوضاع را بدتر می‌کند و سازمان ملل هم باید به جای تحریم، نقش سازنده‌ای ایفا کند.
تغییر ارتفاع و فشار هوا افرادی که غواصی عمیق انجام می‌دهند، کوهنوردی می‌کنند یا سفر هوایی ایجاد می‌کنند، هم می‌تواند احساس گرفتگی گوش ایجاد کند. در این موارد تغییر سریع فشار هوا که به نامتعادل شدن فشار در گوش میانی می‌انجامد، احساس گرفتگی گوش ایجاد می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ