منابع خبری از محاکمه هشت هندی که به نفع رژیم صهیونیستی از یک پروژه زیردریایی قطری ساخت ایتالیا جاسوسی کرده اند. خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان و عناصر سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی در یک نشست فوری و اضطراری سناریوهای مربوط به احتمال فروپاشی این رژیم را در پی تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی بررسی کردند.
در حالیکه چندی قبل، جوانان لبنانی با شجاعت خود، اقدام به جمع آوری دوربین‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز این کشور کردند، نظامیان صهیونیست شبانه این دوربین‌ها را مجدداً کار گذاشتند.
جوانان لبنانی، از دکل‌های نصب شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی این کشور بالا رفته و دوربین‌های جاسوسی صهیونیست‌ها را از جا کندند.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد، ارتباطی بین سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید کشف شده است.
شبکه المنار از اقدام رژیم صهیونیستی در نصب دوربین‌های جاسوسی در بخش شمالی روستای مرزی «الغجر» لبنان خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی در پی عملیات‌های اخیر مقاومت فلسطین در شمال کرانه باختری به استفاده از بالن‌های جاسوسی متوسل شده است.
ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی در راستای رصد تحرکات مرزی و همچنین جاسوسی از عمق اراضی سوریه، لبنان و اردن، یک بالن بزرگ جاسوسی را به خدمت گرفته است.
سرویس اطلاعاتی و نیرو‌های امنیتی ترکیه در شهر استانبول، یک شبکه جاسوسی جدید وابسته به موساد رژیم صهیونیستی متشکل از ۱۵ نفر را منهدم کردند.
سرویس اطلاعاتی و نیروهای امنیتی ترکیه در شهر استانبول، یک شبکه جاسوسی جدید وابسته به موساد رژیم صهیونیستی متشکل از ۱۵ نفر را منهدم کردند.
سرویس اطلاعاتی و نیروهای امنیتی ترکیه در شهر استانبول، یک شبکه جاسوسی جدید وابسته به موساد رژیم صهیونیستی متشکل از ۱۵ نفر را منهدم کردند.
گروه هکری «آنانیموس سودان» سایت سازمان جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد.
یک روزنامه آمریکایی از قرارداد محرمانه دولت آمریکا با یک شرکت جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی پرده برداشت.
نیروهای مقاومت لبنان از کشف و شناسایی یک سیستم جاسوسی متعلق به نظامیان صهیونیست در خاک این کشور خبر دادند.
سارا فلاحی رئیس کمیته هسته‌ای مجلس گفت: متاسفانه افرادی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به عنوان بازرس به کشور‌های مختلف می‌فرستد از سرویس‌های جاسوسی هستند. از سوی دیگر آژانس وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی است لذا بهانه‌های مختلف مطرح می‌کند تا فشار بیشتری به ایران بیاورد.
رزمندگان گردان جنین موفق شدند یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را در آسمان اردوگاه جنین سرنگون کنند.
یک مسئول سابق در سرویس های جاسوسی موساد برای اولین بار چگونگی نابودی کردن برنامه هسته‌ای عراق و ترور دانشمند هسته ای مصر را در دهه هفتاد میلادی فاش کرد.
نجاح محمدعلی تحلیلگر عراقی، پرونده امنیتی را اصلی ترین بخش روابط کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی دانست و گفت: صهیونیست‌ها در تلاش برای ایجاد پایگاه‌های جاسوسی در منطقه هستند.
روزنامه ایندین اکسپرس (Indian Express) گزارش داد که سرویس اطلاعاتی قطر اخیرا هشت هندی که در گذشته از افسران نیروی دریایی هند بوده اند، به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت کرده است.
نیروهای واحد اطلاعات دستگاه امنیت داخلی لبنان یک تبعه سوری را که برای سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) جاسوسی می کرد، بازداشت کردند.
جدای از ادعاهای مسئولان واتساپ درباره عدم جاسوسی این نرم افزار و ارتباط آن با رژیم صهیونیستی، بررسی چند نمونه موردی می تواند واقعیت قضیه را بیشتر روشن سازد.
دادگاه منطقه «لود» امروز کارگر منزل وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به اتهام جاسوسی به حبس محکوم کرد.
شرکت سایبری سلبریت رژیم صهیونیستی یک فناوری هک تلفن همراه به پلیس اوگاندا فروخته است.
وعده خطیبی محقق شد/ مزایای تولید خودروی کامل در ایران‌خودرو
وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و کلّیه عناصر عملیاتی بازداشت شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ