جدای از ادعاهای مسئولان واتساپ درباره عدم جاسوسی این نرم افزار و ارتباط آن با رژیم صهیونیستی، بررسی چند نمونه موردی می تواند واقعیت قضیه را بیشتر روشن سازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۱۹ تن از رؤسای سابق نهادهای نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی از ترس محاکمه در دادگاه لاهه به موج اعتراضات علیه اصلاحات قضایی در اراضی اشغالی پیوستند.
یک سایت عبری زبان با اشاره به عملیات جسورانه یک جوان فلسطینی در قلب تل آویو سؤالاتی را خطاب به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی درباره ضعف این نهادها در کشف و رصد این عملیات مطرح کرد.
رسانه‌های عبری زبان عملیات جسورانه یک فلسطینی در قلب تل آویو را نشانه شکست امنیتی بزرگ نهادهای نظامی رژیم صهیونیستی توصیف کردند.
امروز شاخص کل با خبر دولت مبنی بر پافشاری بر نرخ خوراک ۷۰۰۰ تومانی با افزایش عرضه مواجه شد.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق بر ضرورت تلاش دولت و نهادهای فرهنگی این کشور برای خنثی کردن پروژه آمریکایی صهیونیستی مبنی بر گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه، تاکید کرد.
امروز شاخص کل بورس با یک بازگشت خوب مواجه شده و بیشتر نمادهای بازار سرمایه در وضعیت سبز رنگ بودند.
امروز شاخص کل به شدت منفی بوده و نزدیک به 90 درصد نمادهای بازار سرمایه در وضعیت منفی قرار گرفتند اما با این وجود برخی از نمادهای بورسی وضعیت مناسبی داشتند.
امروز بازار سرمایه از یک صعود به یک نزول تغییر جهت داد اما نمادهای پرتقاضای نیز در بازار با عرضه مواجه نشدند.
امروز شاخص کل بورس با ریزش بیش از ۳۰ هزار واحدی مواجه شده ولی برخی از نمادها در امروز وضعیت خوبی داشتند.
امروز با وجود ریزش شاخص کل بورس اما باز هم نمادهایی پرتقاضا بودند
امروز با وجود ریزش شاخص کل بورس اما بازار شاهد نمادهای با تقاضا بود.
نهادهای حقوقی و حامیان ملت فلسطین در نظر دارند راهپیمایی بزرگی را در شهر شیکاگو در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه جنین و در حمایت از ملت فلسطین برگزار کنند.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دستور به نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم برای تشدید حملات به جنبش جهاد اسلامی و ادامه حملات موشکی به نوار غزه خبر داد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دستور به نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم برای تشدید حملات به جنبش جهاد اسلامی و تداوم سیاست ترور علیه آن خبر داد.
حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان از جامعه جهانی و نهادهای حقوق بشر خواست برای رسوا ساختن جنایات رژیم صهیوینستی اقدام جدی انجام دهند.
«موج اخیر اعتراضات در اسرائیل مشکلات اساسی جامعه اسرائیل را آشکار کرد که عبارت بودند از شکاف عمیق اجتماعی، فقدان نهادهای دولتی باثبات و عدم تعهد به مشترکات اخلاقی میان اسرائیلی‌ها.»
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با توصیه نهادهای امنیتی مبنی بر کاهش تعرض شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی در ده روز پایانی منتهی به ماه مبارک رمضان موافقت کرده است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت تاکید کرد نهادهای امنیتی به شدت نگران اظهارات مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین در حمایت از مقاومت هستند.
منابع عبری اعلام کردند که نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی نگران پیامدهای ترور تامر کیلانی از فرماندهان گروه مقاومتی عرین الاسود در نابلس هستند.
یک منبع بلند پایه رژیم صهیونیستی اذعان کرد که زنگ خطر برای نهادهای امنیتی این رژیم در کرانه باختری به صدا درآمده است.
نهادهای فعال در زمینه حقوق بشر کانادا طی بیانیه ای خواستار توقف همکاری اقتصادی و تسلیحاتی دولت کانادا با رژیم صهیونیستی شدند.
فعالان حقوقی فلسطینی تاکید کردند که حمله نظامیان صهیونیست به دفاتر نهادهای حقوقی یک تصمیم سیاسی و در راستای جنگ علنی علیه شهروندان فلسطینی صورت گرفت.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز به دفتر شماری از نهادی حقوقی و مدنی فلسطینی در شهر رام الله واقع در کرانه باختری یورش برده و لوازم آن را مصادره کردند.
نهادهای فلسطینی ۱۹۰ روستا، شهرک و مرکز جمعیتی را شناسایی کرده اند که تحت تأثیر دیوار آپارتاید رژیم صهیونیستی و گسترش شهرک سازی های آن قرار گرفته و از سرزمین های کرانه باختری جدا شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ