روزنامه ایندین اکسپرس (Indian Express) گزارش داد که سرویس اطلاعاتی قطر اخیرا هشت هندی که در گذشته از افسران نیروی دریایی هند بوده اند، به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اطلاعیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آمده است: ستاد و تشکیلات زیرمجموعه آن اساسا در معاملات سهام پتروشیمی‌ها نه در روز‌ها و ماه‌های اخیر و نه در گذشته نقش و سهمی نداشته اند.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از بازداشت ۴ تروریست داعشی تحت پیگرد خبر داد.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از بازداشت چهار تروریست داعشی تحت پیگرد خبر داد.
نظامیان صهیونیست در یورش گسترده امروز به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (شمال کرانه باختری)، دو جوان فلسطینی را به شهادت رساند.
براساس گزارش مرکز خبرنگاران افغانستان، در دو سال حاکمیت طالبان بیشتر از ۳۰۰ رویداد خشونت‌امیز علیه خبرنگاران به ثبت رسیده است.
سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بازداشت یک تیم وابسته به حماس در کرانه باختری خبر داد.
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ی گسترده‌ی خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ی گسترده‌ی خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
منابع عراقی از بازداشت سرکرده بارز داعشی در کرکوک و جزئیات آن خبر دادند.
پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: شخصی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد افرادی ناشناس از طریق یک صفحه اینستاگرامی فروش اسباب بازی از بنده کلاهبرداری کرده اند.
یکی از متهمان از اعضای شورای شهر ماهشهر و دو نفر دیگر از مدیران حراست و کارکنان شهرداری این شهرستان هستند که به اتهامات مالی بازداشت و روانه زندان شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: دو متهم که ۲۱ سال سن داشتند در تحقیقات اولیه به ۳۰ فقره زورگیری مشابه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند. آنان همچنین معترف شدند که سوژه‌های خود را از میان زنان سالخورده انتخاب می‌کردند تا مقاومت کمتری در برابرشان داشته باشند.
منابع فلسطینی از بازداشت دستکم دو هزار فلسطینی در قدس اشغالی از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون از سوی رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.
با بازداشت وزیر خارجه سابق پاکستان و شماری از اعضای ارشد حزب تحت ریاست عمران خان، خبرگزاری‌ها از کشته شدن هشت نفر و زخمی شدن دست‌کم ۲۲۰ نفر در اعتراضات پاکستان خبر دادند.
رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: در حوادث سال ۱۴۰۱، هشت دانشجو در دانشکده ما، دستگیر شدند پیگیری کردم ۷ دانشجو مربوط به سهمیه ایثارگران بودند. پدر‌های آن‌ها جانباز و شیمیایی و سپاهی بودند.
روابط عمومی اداره کل اطلاعات همدان اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در این اداره کل و با همکاری دستگاه قضایی و شهرداری همدان، هشت نفر از کارمندان متخلف شهرداری بازداشت شدند.
شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای هشتمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود در زندان های رژیم صهیونیستی در اعتراض به بازداشت بدون اتهامش، ادامه می دهد.
واحد اطلاع رسانی ارتش عراق از بازداشت هشت تروریست داعشی در نقاط مختلف این کشور خبر داد.
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی درباره خبرنگاران بازداشتی حوادث اخیر گفت: از روز سی‌ام شهریورماه که متوجه دستگیری‌ها شدیم، پیگیری‌ها با نهادهای امنیتی برای مشخص شدن وضعیت آن‌ها انجام شد و همچنان ادامه دارد و تاکنون هشت نفر آزاد شده‌اند.
رئیس پلیس پایتخت همچنین به جزئیات جدید از پرونده سرقت از بانک ملی اشاره کرد و گفت: سه نفر مجرم جدید از سارقان بانک ملی دستگیر شدند که هشت میلیارد از اموال مردم از آن‌ها توقیف شده است. این افراد اموال مسروقه را قبل از متواری شدن به بستگان و دوستان خود داده بودند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲۱۶ متهم و انهدام هشت باند خلافکار در جنوب تهران خبر داد.
اعضای گروه تبهکاری که یک پاسگاه پلیس قلابی را در هند دایر و هشت ماه از مردم اخاذی می‌کردند، بازداشت شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ