یک نماینده مجلس به بیان توضیحاتی درباره حذف معافیت‌های مالیاتی از برنامه هفتم توسعه و مخالفت مجلس با حذف اعتبار مالیاتی واحدهای تحقیق و توسعه شرکت‌های دانش بنیان پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ با قید دو فوریت محالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ با قید دو فوریت مخالفت کردند.
محسن پیرهادی نماینده تهران در مجلس پاسخ تندی به توئیت اخیر میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس با تناسبی شدن انتخابات مجلس مخالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی فوریتی لایحه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار مخالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با عرضه خودرو در بورس کالا مخالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حذف بندی از لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با افزایش نرخ خوراک معادن و صنایع بالادستی نفت و گاز مخالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد حذف سقف افزایش حقوق ۵۵ میلیون تومانی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌ عالی و و قضات مخالفت کردند.
محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر به عنوان مخالف گفت: اگر قرار باشد افزایش پلکانی اعمال شود بدان معناست که ما تفاوتی بین بی عدالتی و تبعیض گذاشته‌ایم این یعنی فرقی نمی‌کند بین کسی که سابقه ۲۰ ساله دارد با کسی که تازه استخدام شده است.
نمایندگان مجلس با پیشنهاد اعمال مالیات بر عیدی و کارانه اعضای هیئت علمی بالینی تمام وقت جغرافیایی و پزشکان متخصص بالینی مخالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی مخالفت کردند.
محمدرضا پهلوی به سبک و شیوه پدرش رضا شاه با کودتا علیه اسلام و قرآن پایه‌های حکومتش را سست کرد. رضا شاه در سفر به ترکیهِ آتاتورک کشف حجاب و عشرت‌کده‌ها و کاباره‌ها را به ایران تحمیل کرد و محمدرضا شاه با حذف اسلام و قرآن از شرایط نمایندگی مجلس خشم و انزجار جامعه مذهبی و متدین ایران را به چالش کشید. او با الگوبرداری از سبک زندگی غربی بسترساز حضور زنان و دختران عصر پهلوی در مجلس، سربازخانه‌ها، پادگان‌ها و هوانیروز شد.
در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در کمال تعجب حکم شفافیت‌زا و مهم در زمینه مقابله با فساد و ناکارآمدی از تبصره ۲ لایحه بودجه ۱۴۰۲ توسط سازمان برنامه و بودجه حذف شده است و این امر سبب شده است که نمایندگان مجلس نسبت به بازگرداندن این حکم در کمیسیون تلفیق اقدام کنند.
نمایندگان مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیما مخالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با معافیت مالیاتی پزشکان طرحی در مناطق محروم مخالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مخالفت کردند.
مسعود میرکاظمی اظهار کرد: دولت از اول شهریور گفته بود حقوق‌ها افزایش یابد که در مجلس قرار بر اول مهر شد که اینجا صرفه جویی شد. بخش‌هایی در صحن اضافه شد که مورد مخالفت ما و کمیسیون (برنامه و بودجه) بود و درخواست دولت این بود که حذف شود.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از مخالفت اعضای این کمیسیون با تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پتروشیمی الوند خبر داد.
«نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از حمایت از درخواست اوکراین برای عضویت سریع در ناتو خودداری کرد.
یک عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در نامه ای به سران قوا خواستار شد که در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا با حذف بند (ر) تبصره (۶) از قانون بودجه کشور درباره اخذ مالیات از سود سپرده اشخاص حقوقی مخالفت شود چون وضع مالیات بر سود سپرده اشخاص حقوقی اثرات مثبت بر اقتصاد کشور دارد و حذف آن اثرات منفی بر سرمایه‌گذاری و تولید خواهد گذاشت.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف می‌کند نمی‌شود انتظار داشت که تنها ۴ قلم کالا گران شود، هرکسی که این حرف را گفته اشتباه کرده است.
قیمت طلا امروز پنج‌شنبه ثابت بود که با افزایش بازده خزانه‌داری پیش از انتشار آمارهای مربوط به مشاغل کلیدی ایالات‌متحده و تورم در این هفته که می‌تواند بر نقشه راه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو برای مبارزه با تورم تاثیر بگذارد، مهار شد.
وزارت بهداشت که متولی واکسیناسیون علیه کروناست، هنوز از انتشار آمار استقبال مردم از تزریق دوز چهارم سر باز می‌زند و اطلاعی از میزان تزریق این دوز یادآور در دست نیست، اما شواهد حکایت از آن دارد که میزان تزریق دوز اضافه چهارم واکسن بسیار اندک بوده است؛ وضعیتی که با توجه به شروع موج بعدی بیماری، نگران کننده است و باید به سرعت تغییر کند.
مخالفت نماینده مجلس با ثبت‌نام تاج در انتخابات فوتبال

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ