عضو هیئت رئیسه مجلس درباره رهایی از تله‌ی صادرات انرژی مجازی گفت: قطعاً ورود فناوری با کمک اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه و ترغیب صنایع به هزینه کرد در فناوری می‌تواند یکی از راهکار‌های اصلی رهایی از تله‌ی صادرات انرژی مجازی باشد و از خام فروشی جوگیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
راننده پیشین فرمول یک راهکار جلوگیری از نهمین پیروزی مکس ورشتپن در گرندپری هلند را تشریح کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی، در یک مهمانی شام دونفر توانست کایل واکر، مدافع تیمش را برای تمدید قرارداد متقاعد کند.
محمدرضا زنوزی می‌گوید باشگاه تراکتور به دنبال جذب بازیکنانی خواهد بود که با فرهنگ ایران سازگار باشند.
در حالی که یکی از دغدغه‌های اصلی این روزهای پرسپولیس، جذب مهاجم است، خبر جدیدی در مورد این مساله به گوش می‌رسد.
هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس این روز‌ها با چالش حضور در خدمت سربازی مواجه شده و به دنبال راهکاری برای عبور از آن است.
رئیس پژوهشگاه نیرو گفت: راهکار اصلی فاصله گرفتن کشور از ناترازی حوزه انرژی و آب استفاده از گنجینه مهمی به نام بهره‌وری است.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: شفافیت و درج تمامی دخل و خرج دولت در سقف بودجه عمومی اقدام مؤثری در عملیاتی شدن برنامه هفتم توسعه است.
معاون هماهنگ کننده سپاه عنوان کرد: توجه مردم و مطالبه‌کنندگان بیشتر به سمت نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی است، اما اگر بخواهیم برآورد دقیقی انجام دهیم حل مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم بیشتر بر عهده دستگاه‌های فرهنگی و جریان فرهنگی کشور است.
راهکار متضاد دولت و مجلس برای حل بحران ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی!
گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال، از راهکار عجیب این تیم برای جذب بازیکن یا سرمربی خارجی و پرداخت مبلغ قرارداد آنها خبر داد.
رئیس شورایاری محله کن می‌گوید: «البته ما در این قبرستان تنها به اهالی اصیل کن اجازه دفن می‌دهیم و برای کوچکی قبرستان هم یک راهکار پیدا کرده‌ایم. الان قبر‌ها ۳ طبقه شده‌اند. اگر یکی از اعضای خانواده ۳۰ سال از زمان مرگش گذشته باشد به حکم شرعی می‌شود جنازه دیگری در آنجا دفن کرد. با این روش توانسته‌ایم با ظرفیت کم تعداد اموات بیشتری دفن کنیم و این‌طور که پیداست تا ۴، ۵ سال آینده ظرفیت اینجا پر است.»
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای آینده کشور برنامه و راهکار داشته باشیم و این موضوع از دست نخبگان برمی‌آید چراکه آنها آینده‌سازان کشور هستند.
برای داشتن احساس انگیزه و شادمانی در مغز باید کار‌هایی را انجام داد تا دوپامین بیشتری آزاد شود. با تغییراتی در سبک زندگی می‌توان به این هدف رسید.
گذشته از حق طبیعی افکار عمومی در این باره، هر مانع یا بهانه‌ای که بتواند جان انسانی را نجات دهد، مغتنم و غنیمت است و نظارت افکار عمومی می‌تواند یکی از موثرترین آن‌ها باشد. این البته تنها یک راهکار برای کاستن از ابعاد این مساله هولناک است تا زمانی که دیگر اقدامات مدنی درباره اصل آن به نتیجه خداپسندانه و انسانی‌تری برسد.
اصلی وجود دارد به نام «کمتر، بیشتر است.» با به‌کارگیری این اصل، می‌توانیم با ایجاد تغییرات کوچک در زندگی روزمره، چیز‌های زیادی را به دست آوریم. اگر می‌خواهید شروع به بهبود کیفیت زندگی خود کنید، هر چقدر هم که سخت باشد، نیاز دارید که یک روز تغییر را آغاز کنید.
زنان مسنی که به برنامه خواب و بیداری مشخصی پایبند نیستند، ممکن است بیشتر دچار احساس افسردگی و اضطراب باشند.
آقای آخوندی دو راهکار اصلی پیشنهاد کرده است: اولاً حکومت و همه نیرو‌های سیاسی و ملی بر اجرای قانون متمرکز شوند و کلیه دستورها، رویه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و نهاد‌هایی که خارج از قانون و قانون اساسی ابلاغ و تاسیس شده‌اند، لغو و منحل شوند. ثانیاً حفظ منافع ملی در حوزه روابط بین‌الملل در دستور کار قرار گیرد.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه محیط زیست در رأس برنامه علمی، اقتصادی و توسعه کشور قرار دارد، گفت: راهکار اساسی رفع مشکلات محیط زیستی اقدامات نوآورانه است.
مساله مهم دیگری که در اظهارات رابرت مالی درخصوص اهرم‌سازی برای توافق مطلوب‌تر مستتر است، تبدیل کردن اصل مذاکره به عنوان یک اهرم است. تا پیش از این اصل مذاکره (یعنی مذاکره بما‌هو مذاکره) ارزش افزوده‌ای نداشت و غرب مذاکره را راهکار و روشی برای رسیدن به توافق می‌دانست.
جنگ روسیه و اوکراین، شیوع ویروس کرونا و تغییرات آب و هوایی از مهمترین عواملی است که اقتصاد کشورها، امنیت غذایی و بازارهای جهانی را تهدید می‌کند در این میان سه راهکار اصلی برای مقابله وجود دارد.
سعید حسینی متخصص علوم تغذیه گفت: غذا‌ها باید به طور کامل پخته شوند و اصلا حالت نیم‌پز نداشته باشند. به طور مثل تخم مرغ به عنوان بهترین گزینه برای تغذیه کودکان در مدرسه که انرژی و مواد غذایی بسیار بالایی دارد، باید حتما کامل آب پز شود و اصلا نباید آن را به حالت عسلی و نیم پز به دانش اموزان داد تا در مدرسه بخورند.
بعد از اینکه این شکایت ها توسط دستگاه قضا علیه رسانه ها بررسی می گردد آخرالامر منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می گردد اما آنچه در این میان رخ می دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوالهای مطرح شده توسط رسانه بدون پاسخ می ماند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ