اعضای حزب جمهوری‌خواه آمریکا در نامه‌ای به رئیس جمهور این کشور خواستار پایان کمک نظامی به اوکراین شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: ۲۳ حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه‌اندازی شد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در استان‌های شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از فردا ۳۰ مردادماه روند افزایش تدریجی دما در سطح استان را خواهیم داشت.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با درخواست‌ باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ یک، این احتمال وجود دارد که سهمیه بزرگسالان تیم‌ها افزایش پیدا کند.
تحولات در نیجر و وقوع کودتای نظامی در این کشور باعث شده تنش‌هایی میان فرانسه و آمریکا در خصوص نحوه تعامل با این تحولات به وجود آید.
رشد مداوم برند کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین کمیته بازاریابی این کنفدراسیون مورد تحسین قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با وجود افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در سال جاری هیچ مشکلی برای تأمین و توزیع بنزین در کشور وجود ندارد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از افزایش کمک‌های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد.
رئیس جمهور کره جنوبی می‌گوید ممکن است حمایت خود از اوکراین را فراتر از کمک‌های بشردوستانه و اقتصادی ادامه دهد.
نفوذ کلام و مشی لوطی گری شیخ حسین که امروز نیز زبان‌زد است، در ایام دفاع مقدس تاثیر بسیاری در افزایش روحیه رزمندگان و همچنین آمادگی داوطلبان برای اعزام به جبهه‌ها و روانه شدن کمک‌های مردمی به سمت جبهه‌ها داشت؛ او با آغاز جنگ تحمیلی، فعالیت‌های خود را در جبهه‌ها آغاز کرد و با حضور متعدد در مناطق جنگی و انجام سخنرانی‌ها در جمع رزمندگان و همچنین گفتگو با آن‌ها، برای افزایش روحیه آن‌ها تلاش می‌کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، با دعوت از مردم برای مشارکت در جشن نیکوکاری، گفت: کمک‌های مردم و خیران به کمیته امداد، سال به سال در حال افزایش است.
در بحبوحه اعتراضات مردمی به افزایش کمک‌های نظامی دولت آلمان به اوکراین، رئیس موسسه تحقیقات اقتصادی آلمان می‌گوید پیامدهای جنگ در اوکراین تاکنون ۱۰۰ میلیارد یورو به اقتصاد این کشور ضربه است.
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای سوری خود از تلاش برای افزایش کمک‌های بین‌المللی به مردم زلزله زده سوریه خبر داد.
امدادگران در حال جمع‌آوری شواهدی بودند که نشان می‌داد به‌دلیل وجود سوپرمارکت در طبقه همکف، ستون‌های نگهدارنده برداشته شده است. همچنین خشم از عدم حمایت‌ها و کمک‌های دولتی رو به افزایش است. یکی دیگر از امدادگران به نام سرهات دده، موفق شد اعضای خانواده را از زیر آوار بیرون بیاورد؛ اما او تنها توانسته بود پدرش را از روی دندان‌هایش شناسایی کند
میزان کمک‌ها مادی و حمایتی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) برای المپیک 2024 پاریس نسبت به دوره گذشته از افزایش 125 درصدی حکایت دارد.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه واشنگتن در نقاط مختلف جهان، نمایندگان دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات خواستار افزایش کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین و تایوان شدند.
یک منبع مطلع به هاآرتص اطلاع داد که رژیم صهیونیستی طی هفته‌های گذشته کمک‌های اطلاعاتی خود به اوکراین درخصوص ایران را افزایش داده است.
نخست‌وزیر انگلیس می‌گوید حجم کمک‌های نظامی این کشور به اوکراین به ۳.۶ میلیارد دلار رسیده و احتمالا در سال آینده هم افزایش یابد.
دبیرکل ناتو مدعی شد که این ائتلاف، اوکراین را از حمایت خود مایوس نکرده و ارسال کمک‌های نظامی «غیرکشنده» به کی‌یف را افزایش خواهد داد.
صندوق بین‌المللی پول تأیید کرد در حال افزایش کمک‌های مالی اضطراری به کشورهای آسیب‌دیده از قیمت‌های بالای مواد غذایی و کمبود ناشی از جنگ در اوکراین است.
استخدام نیروی خارجی در اقیانوس آرام به آمریکا در رقابت با چین کمک می‌کند. کاخ سفید در نظر دارد سفارتخانه‌هایی را در تونگا و کیریباتی افتتاح کرده و فرستاده‌ای را به مجمع جزایر اقیانوس آرام اعزام کرده کمک‌های سه برابری برای انعطاف پذیری دریانوردی را افزایش داده و سپاه صلح را در فیجی، تونگا، ساموآ و وانواتو مستقر نماید.
رئیس کمیته امداد گفت: خوشبختانه در دهه ولایت کمک‌های مردمی امسال نسبت به سال گذشته بیشتر بوده که این امر به برکت حضور و مشارکت مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ