رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، با دعوت از مردم برای مشارکت در جشن نیکوکاری، گفت: کمک‌های مردم و خیران به کمیته امداد، سال به سال در حال افزایش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از دعوت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد.
نخست وزیر پاکستان ضمن دعوت از رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد بعد از تحولات مربوط به انتخابات پاکستان، رئیس جمهور ایران نخستین رئیس دولتی باشد که به پاکستان سفر می‌کند.
با اعلام رئیس کمیته داوران محدودیت سنی برای قضاوت در لیگ برتر همچنان پابرجا است و به این صورت برخی داوران سرشناس از چرخه کنار می‌روند.
وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی نیز ضمن اشاره به ارسال دعوت نامه رسمی رامافوزا، رئیس جمهور آفریقای جنوبی برای رئیس جمهور کشورمان نسبت بر حضور وی در اجلاس بریکس تاکید کرد.
احتمال غیبت پیر لوئیجی کولینا، علی‌رغم دعوتی که از آن انجام شده در دربی تهران است.
پیش از برگزاری نشست اتحادیه عرب در ریاض، وزیر خارجه عربستان با سفر به الجزائر دعوتنامه‌ای به رئیس جمهور این کشور جهت شرکت در اجلاس سران کشورهای عربی در ریاض تحویل داد.
رئیس‌جمهور برزیل از پذیرش دعوت دولت اوکراین برای سفر به این کشور امتناع کرد.
مدیران شهری جهت بررسی و تبیین مسائل و پیگیری مطالبات مردمی پیرامون مشکلات پروژه نوسازی بافت فرسوده منطقه ۱۵ به سازمان بازرسی دعوت شدند.
کمیته انضباطی با ارسال نامه ای به رییس کمیته داوران از دعوت تیم داوری و ناظر داوری در دیدار تیم های سایپا و چوکا تالش خبر داد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به همتای عربستانی خود از او برای حضور در ایران دعوت کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به همتای عربستانی خود از او برای حضور در ایران دعوت کرد.
آسوشیتدپرس نوشت: زلنسکی روز سه شنبه هشدار داد اگر کشورش نتواند در جنگ با روسیه در شهر کلیدی شرقی اوکراین پیروز شود روسیه می‌تواند حمایت بین المللی را برای وادار کردن اوکراین برای سازش غیرقابل قبول جلب کند.
سفیر امارات در تهران با حضور در مجلس شورای اسلامی دعوت نامه رسمی رئیس مجلس این کشور از رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر به امارات را تقدیم وی کرد.
مک کارتی همواره مدعی حمایت از اوکراین بوده است، اما جمهوری‌خواهان مجلس که کنترل مجلس را در آذر ماه به دست گرفتند، مخالف چک سفید کمک آمریکا به کی‌یف هستند.
رئیس جمهور اوکراین با انتقاد از اظهارات اخیر رئیس کمیته بین‌المللی المپیک درباره احتمال حضور ورزشکاران روسیه در المپیک پاریس، او را به خط مقدم جبهه جنگ در این کشور دعوت کرد!
سفیر ترکیه در بغداد ضمن دیدار با عبداللطیف رشید، پیام مکتوب رجب طیب اردوغان را به او تحویل داد.
رئیس جمهور عراق دعوتنامه ای از سوی ملک عبدالله برای شرکت در نشستی در ریاض را دریافت کرد.
در هفته های اخیر در پی رویداد‌ها و اعتراضات اخیر محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در سخنانی عنوان کرد که حاضر است با منتقدان و معترضان این روزها دیدار و گفتگو داشته باشد و حرف های آنها را بشنود. این نخستین بار نیست که برخی از رجال سیاسی، صحبت از گفتگو می‌کنند. بعد از رویداد‌های سال ۸۸ هم چندین بار مسئله گفتگوی ملی و یا آشتی ملی از سوی فعالان سیاسی مطرح شد. اما هیچ گاه نتوانست وارد مرحله عمل شود و صرفا یک ایده باقی ماند.
اتحادیه تکواندو آسیا با ارسال نامه ای به تهران از رئیس کمیته داوران کشورمان دعوت کرد تا به عنوان مسئول داوران در رقابت های بین المللی پاکستان حضور داشته باشد.
اتحادیه تکواندو آسیا با ارسال نامه ای به تهران از رئیس کمیته داوران کشورمان دعوت کرد تا به عنوان مسئول داوران در رقابت های بین المللی پاکستان حضور داشته باشد.
رئیس ائتلاف دولت قانون عراق امروز خطاب به رهبران نیروهای ملی عراق اعلام کرد: صوت من و موضع من ای افراد دیندار و عاقل و مسئولیت پذیر این است که همواره حامی آرامش و ثبات هستم.
نماینده شورای المپیک آسیا با تاکید بر اینکه مجمع کمیته ملی المپیک دموکراتیک برگزار سد از رئیس منتخب برای حضور در نشست آتی این‌ شورا دعوت کرد.
رئیس کمیته پولی و بانکی مجلس ضمن دعوت از روسای سابق بانک مرکزی برای مناظره و گفت: برخی از این افراد عامل رشد ام المصائب اقتصاد ایران هستند.
بندر امام- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: موازنه منفی در حوزه پروتئینی در خوزستان وجود دارد و با توجه به ایجاد کمیته سرمایه گذاری در سازمان از سرمایه گذاران دعوت به همکاری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ