رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای سوری خود از تلاش برای افزایش کمک‌های بین‌المللی به مردم زلزله زده سوریه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سحر تاجبخش اظهار کرد: با توجه به روند تولید گاز‌های گلخانه‌ای در دنیا و عدم تلاش مشخص کشور‌ها برای کاهش این گاز‌ها می‌توانیم انتظار افزایش دما را داشته باشیم، اما میزان این افزایش کاملا به عملکرد کشور‌ها بستگی دارد.
دیداری گفت: نرخ خوراک پتروشیمی در ایران مناسب نیست ما تلاش کردیم فرمول آن تغییر و از تک نرخی بودن خارج شده و تابعی از نرخ بین المللی باشد.
یک کارشناس انرژی تصریح کرد: باید همه تلاش خود را به کار ببندیم که از کشور‌هایی مانند روسیه، ترکمنستان و قطر گاز را وارد کنیم و آن را به کشور‌هایی مانند عراق، ترکیه و پاکستان بفرستیم. به منظور تقویت جایگاه کشور در تجارت گازی منطقه باید این موضوع را در دستور کار اصلی حوزه‌ی انرژی کشور بگذاریم.
یک کارشناس انرژی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم که از کشور‌هایی مانند روسیه، ترکمنستان و قطر گاز را وارد کنیم و آن را به کشور‌هایی مانند عراق، ترکیه و پاکستان بفرستیم. به منظور تقویت جایگاه کشور در تجارت گازی منطقه باید این موضوع را در دستور کار اصلی حوزه‌ی انرژی کشور بگذاریم.
وزرای خارجه ایران و ونزوئلا در یک گفتگوی تلفنی ابراز امیدواری کردند با تلاش هماهنگ دو کشور نسبت به گسترش و تقویت همکاری‌ها و افزایش تماس‌ها گام‌های جدی و سازنده‌ای بردارند.
مشهد ـ سفیر بلاروس گفت: بدنبال افزایش همکاری‌ها و تعاملات اقتصادی تجاری با ایران هستیم.
اختلافات از پشت در‌های بسته آغاز شده، اما رفته‌رفته علنی می‌شود و خبر از تغییر هندسه پیمان‌ها در منطقه شورای همکاری خلیج فارس همزمان با تلاش ایران برای افزایش نفوذ در منطقه می‌دهد.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعد از انقلاب بررسی و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعداز انقلاب بررسی شود و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
تلاش ایران خودرو در اجرای طرح تحول کیفیت مورد تایید و حمایت مجلس است
درباره اروپا هم آنچه مشاهده می‌شود، صرفا یک نمایش قدرت است. اروپایی‌ها در تلاش هستند فشار بر ایران را تا حدی افزایش دهند که زمینه برای یک مذاکره و توافق مناسب فراهم شود. البته به نظر من عملا تا این جای کار طرف اروپایی و امریکایی تا حدود بسیار زیادی موفق بودند. آن‌ها سونامی از فشار بر ایران به راه انداختند که به جرات می‌توان گفت طی این ۴۳ سال بی‌سابقه است و ایران هیچ وقت تحت این میزان فشار نبوده است
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
بازده حفاری چاه‌های نفت و گاز به روش افقی و جهت‌دار در هشت ماه امسال با تلاش متخصصان شرکت ملی حفاری ایران، به ٨ هزار و ٣٢٩ متر رسید که ۴۵ درصد در مقایسه با دوره مشابه پارسال افزایش دارد.
رییس انجمن پارادوچرخه سواری از قطعی شدن اعزام دو نماینده ایران به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: تلاش بر این است که در مسابقات رکوردگیری که اوایل سال آینده برگزار می‌شود، تعداد دوچرخه سواران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی را افزایش دهیم.
در حالی که آمریکا و سه کشور اروپایی با صدور قطعنامه‌ای در شورای حکام تلاش داشتند امتیازاتی را از ایران در برخی مسایل فنی و سیاسی بگیرند، اقدام متقابل ایران، این فشار و تهدید را به فرصتی برای افزایش توان فنی و امنیتی او تبدیل کرد.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به تلاش دشمن برای سیاه جلوه دادن وضعیت زنان در ایران، گفت: زنان ایرانی در حوزه‌های مختلفی مانند عرصه‌های علمی و ورزشی بسیار توانمند هستند.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به تلاش دشمن برای سیاه جلوه دادن وضعیت زنان در ایران، گفت: زنان ایرانی در حوزه‌های مختلفی مانند عرصه‌های علمی و ورزشی بسیار توانمند هستند.
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: براساس گزارش جامعه اطلاعاتی ایران، آمریکا متهم ردیف اول اغتشاشات است.
خرم‌آباد- بانوی طلایی تیم ملی وزنه‌برداری ایران با تاکید بر اینکه گزینش‌های المپیک را پیش رو داریم که باید تلاش خود را بیشتر کنم و رکوردهایم را افزایش بدهم؛ خواستار حمایت بیشتر مسئولان شد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی نشستی با خبرنگاران مولفه‌های توسعه در صنعت مس ایران را تشریح کرد و گفت: در حوزه‌های اکتشاف، استخراج، سرمایه، توسعه منابع انسانی و بازار در تلاش هستیم ظرفیت تولید کنسانتره و مس کاتدی افزایش و صادرات رونق بگیرد.
تصمیم بایدن برای عدم بازگشت سریع به توافق مقام‌های ایرانی را شگفت زده ساخت. ایران نیاز چندانی به تلاش برای نزدیکی با ایالات متحده غیر قابل اعتماد نمی‌بیند. قوی‌ترین راه برای اطمینان از پایبندی ایالات متحده به توافق هسته‌ای احتمالی تازه گشایش تجارت مستقیم ایران و آمریکا خواهد بود.
امیرعبداللهیان بر ضرورت تلاش جهت افزایش حضور شرکت‌ها و فعالان اقتصادی ایرانی در تانزانیا و رفع برخی موانع کنسولی از جمله روادید ورود به این کشور تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از ارائه پیشنهاد این شرکت برای افزایش عوارض فرودگاهی به ۵ درصد بلیت پروازهای داخلی و ۷ درصد قیمت بلیت پروازهای خارجی به هیئت دولت خبر داد.
سخنگوی وزارت برق عراق در ادامه گفت: حجم تولید برق در کشور نسبت به سال گذشته رشد ۲۲ درصدی داشته است. وزارت برق به تلاش خود برای افزایش حجم تولید ادامه می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ